مبل شویی در منزل تهرانسر | خدمات مبل شویی تهرانسر | شرکت مبلشویی در تهرانسر

شرکت مبل شویی در تهرانسر
  • شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته برای حفظ پاکیزگی مبل ها روی آن ها را با پارچه های سفید می پوشاند و فقط در زمان حضور مهمانان و یا در روز های آغازین سال نو بود که ما می توانستیم مبلمان خانه مان را ببینیم. این امر نشان دهنده این است که از قدیم الایام دغدغه تمام افراد خانه دار ، تمیزی لوازم خانه به ویژه مبلمان بوده است. همان طور که می دانید ، مبل شویی در منزل تهرانسر کاری سخت ، سنگین و پر از دردسر به شمار می آید. در نتیجه منطقی به نظر می رسد که افراد ترجیح می دادند به جای شستن مبل در منزل تلاش کنند که مبل ها کثیف نشوند! اما متاسفانه هر چقدر هم تلاش کنید ، مبل‌ها باز هم کثیف می شوند و کثیفی را می توان یک امر اجتناب ناپذیر تلقی نمود. در این مقاله ما قصد داریم تا به این دغدغه عزیزان خانه دار به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم. در ابتدا شما را با شیوه های مبل شویی در منزل تهرانسر آشنا نموده و شیوه‌های شستن مبل در تهرانسر را بررسی می کنیم. هم چنین در ادامه درباره یکی از بهترین شرکت مبل شویی در تهرانسر حرف می زنیم تا بتوانید خدمات مبل شویی تهرانسر را در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه های مقرون به صرفه دریافت کنید. پیشاپیش از این که ما را تا انتهای این مقاله یاری می کنید از شما بسیار سپاس گزاریم.

     


    پشتیبانی تهرانسر

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    بهترین روش مبل شویی تهرانسر

    همان طور که پیشتر اشاره کردیم شستن مبل در تهرانسر کار ساده ای نیست و نیازمند تخصص و مهارت در این زمینه می باشد. زیرا در صورتی که افراد غیر حرفه‌ ای اقدام به مبل شویی در تهرانسر کنند ، به غیر از پارگی و آسیب دیدن مبلمان ثمره دیگری برای ما به همراه نخواهد داشت.

    مبل شویی تهرانسر را نمی توان به هر کسی سپرد. چرا که لوازم شست و شوی مناسب و مواد شوینده با کیفیت در دسترس همگی افراد قرار ندارد و یا افراد غیر حرفه ای قادر به تشخیص ماده شوینده با کیفیت در برابر دیگر شوینده ها نیستند.

    مبل شویی در منزل تهرانسر - شستن مبل در تهرانسر

    گام های مبل شویی در منزل تهرانسر

    ۱. گام اول: در این مرحله باید مبلمان به صورت کامل بازرسی شوند. تعداد مبلمانی که نیاز به شست و شو دارند مشخص شده و جنس چوب و پارچه مبل نیز تعیین گردد. هم چنین قبل از مبل شویی در تهرانسر ، باید پارگی ها ، آسیب‌ ها و… مشخص شود تا افراد با مراقبت بیشتری ، مبل ها را بشویند.

    ۲.گام دوم: در این گام باید مواد شوینده مناسب را با توجه به نوع روکش ، رنگ ، شدت کثیفی ، قدمت مبلمان و غیره معین نمود.

    به شما توصیه اکید داریم که به هیچ عنوان از ترکیب چند ماده شوینده برای شستن مبل در تهرانسر استفاده نکنید. بهتر است مبل شویی تهرانسر را به شرکت مبل شویی در تهرانسر بسپارید تا پرسنل این شرکت ها از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شوینده برای نابودی لکه ها و کثیفی های مبلمان شما استفاده کنند.

    ۳. گام سوم: در گام سوم باید عملیات لک زدایی از مبل انجام شود. پیش از آن که شما بخواهید کل مبلمان را به صورت کلی بشویید باید لکه ها را نابود کنید. از شیوه های مختلفی برای از بین بردن لکه و یا همان لکه گیری استفاده می شود که بستگی به نوع لکه و جنس مبلمان شما دارد.

    ۴.گام چهارم: حال نوبت آن رسیده که خاک و گرد و غبار را از روی مبلمان بزداییم. برای این کار می توان از جاروبرقی صنعتی یا ساده استفاده نمود. هم چنین برای تمیز کردن گرد و خاک می توانید از یک پارچه تمیز نمدار استفاده کنید.

    ۵.گام پنجم: حال نوبت استفاده از دستگاه های مبل شویی در منزل تهرانسر ر رسیده است. دستگاه های مختلفی برای شستن مبل در منزل در تهرانسر وجود دارد که هر دستگاه برای جنس خاصی از مبلمان طراحی شده است. شرکت مبل شویی در تهرانسر باید با توجه به نوع مبلمان شما ، از مناسب ترین دستگاه استفاده کند.

    ۶.گام ششم: پس از شستشوی کامل مبلمان به کمک دستگاه باید مبلمان را خشک کنیم ، به طوری که هیچ گونه خیسی در آن باقی نماند. با انجام این کار احتمال خراب شدن ، لکه شدن و جمع شدن پارچه به صفر می رسد.

    شرکت های مبلشویی پیشرفته و فعال در زمینه مبل شویی در منزل تهرانسر از دستگاه های مکنده قوی برای این کار استفاده می کند. استفاده از این دستگاه ها باعث می شود که پارچه ها آسیب نبیند و بتوان از آن برای جنس های مختلف پارچه از جمله چرم استفاده کرد.

    بخوانید!
    شرکت مبلشویی در زعفرانیه خدمات اش را برای چه نوع مبلمانی ارائه می کند؟

    برای خشک کردن و پاک کردن کف هایی که در مبل جای خوش کرده اند ، می توان از قسمت مکنده دستگاه مبل شویی نیز استفاده نموده که همه کثیفی ها به همراه آب و کف توسط دستگاه مکیده شده و به داخل مخزن آب های کثیف دستگاه منتقل شود.

    مبل شویی تهرانسر / مبل شویی در منزل تهرانسر

    آیا هزینه برای مبل شویی در تهرانسر به صرفه است؟

    شاید شما نیز هم چون هزاران نفر دیگر بر این تصور باشید که هزینه مبل شویی در تهرانسر گران است و صرفه اقتصادی ندارد. اما بپذیرید که شستن مبل در تهرانسر به صورت دوره ای و سالانه با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های مدرن می تواند بسیار به صرفه تر از این باشد که بخواهید بعد از مدت زمان کوتاهی مبلمانتان را تعویض یا تعمیر کنیم.

    حقیقت این است که به طور فرض قیمت شستشوی مبلمان به کمک کارگر با استفاده از دستگاه های مبل شویی تقریباً با دستمزد روزانه یک نظافتچی برابری می کند. منطقی به نظر می رسد که مبل شویی در تهرانسر را با کمک دستگاه های پیشرفته انجام دهیم تا مبلمانمان تمیز تر شده و دیگر نگران پاره شدن و آسیب دیدگی آن نباشید.

    فوت های کوزه گری لکه بری مبلمان و مبل شویی در منزل تهرانسر

    گاهی اوقات لکه های کوچک روی مبلمان می‌افتد که برای آن نیازی نیست که کل مبلمان را بشوریم. حتی در مواقعی که لکه تازه است و خودمان می توانیم آن را از بین ببریم و نیاز به استخدام شرکت مبل شویی در تهرانسر نیست. در ادامه شما را با روش های ساده آشنا می کنیم تا بتوانید خودتان به صورت حرفه ای لکه ها را از روی مبلمان محو کنید.

    ۱.پاک کردن لکه جوهر : برای از بین بردن لکه هایی که از ریختن مرکب هم چون جوهر خودکار و غیره روی مبلمان نشستند ، در ابتدا باید محل را کمی مرطوب کرده و مقداری نمک روی آن بریزید.

    سپس با کمک یک دستمال کاملاً سفید یا اسفنج های مخصوص مبل بر روی محل کشیده تا پاک شود. توجه داشته باشید که محل را زیادی خیس نکنید چرا که در این صورت جوهر پخش شده و تمام مبل شما کثیف می شود.

    برای پاک کردن لکه های چربی از روی مبلمان پارچه ای می توانید از ترکیب نمک و الکل سفید استفاده کنید. البته چنان چه جنس مبلمان شما ابریشمی باشد ، بهتر است کاغذی را روی لکه قرار داده و روی کاغذ بگذارید تا چربی به کاغذ بچسبد.

    ۲. از بین بردن لکه خون : برای ربودن لکه خون از روی مبلمان باید نشاسته و آب را با یک دیگر ترکیب کنید تا مخلوط غلیظی به دست بیاید. سپس این مخلوط غلیظ را روی لکه خون بریزید و منتظر بمانید تا خوب خشک شود. سپس آرام آن را بتراشید. پس از این کار با دستمال خوب محل را تمیز کنید.

    ۳.پاک کردن لکه نوشابه : از بین بردن لکه نوشابه کار سختی نیست. برای این کار تنها کافی است که روی محل مد نظر مقداری نمک ریخته و بعد از ۳ الی ۵ دقیقه با کمک دستمال مرطوب و نمناک محل را به آرامی پاک کنید.

    به شما توصیه داریم که به هیچ عنوان از موادی هم چون آمونیاک ، آب ژاول ، سدیم و گلیسیرین که شوینده های قوی هستند ، برای پاک کردن این لکه ها استفاده نکنید که در این صورت با آسیب‌های جدی مواجه خواهید شد.

    مزایای استخدام شرکت مبل شویی در تهرانسر

    شستن مبل در تهرانسر امروزه می تواند بسیار ساده تر از گذشته انجام شود. مبل شویی تهرانسر با کمک دستگاه مبل شویی مزایای فراوانی دارد که در ادامه  تعدادی از این مزایا را بررسی می‌کنیم.

    1. شما می توانید به سادگی و بدون آب ریزی در منزل و در زمان کم و هم چنین با کمک دستگاه های مدرن مبل شویی تهرانسر ، خدمات شستن مبل در تهرانسر را در حضور خود دریافت کنید.
    2. احتمال آسیب دیدگی و پاره شدن مبلمان در حین شستشوی مبلمان و مبل شویی تهرانسر به حداقل می رسد.
    3. با شست و شو مبلمان با کمک دستگاه های مدرن ، اسکلت مبلمان شما آسیبی نمی بیند.
    4. با کمک این روش می توانید به صورت عمقی و کامل مبلمان آن خود را شستشو دهید.
    5.  عملیات خشک کردن بلافاصله بعد از شستشوی مبل انجام می شود و نیاز به قرار دادن مبلمان در معرض آفتاب نیست.
    6. دیگر نیازی به جابجایی مبلمان نیست و انرژی کمتری برای شسته شدن مبل ها صرف می شود.
    7. با شستن اصولی مبلمان به کمک دستگاه های پیشرفته طول عمر مبلمان ما افزایش پیدا خواهد کرد.
    8. بعضی از لکه ها سر سخت هستند و به سادگی تمیز نمی شود. در اینجاست که ما می توانیم با کمک دستگاه های مبل شوی قوی این لکه ها را به طور کامل محو و نابود کنیم. به طوری که انگار از ابتدا نیز وجود نداشتند.
    بخوانید!
    شستشوی مبلمان پارچه ای توسط متخصصین مجرب مبلشویی کیان پاک

    شرکت مبل شویی در تهرانسر / شرکت مبل شویی در تهرانسر

    هزینه شستن مبل در تهرانسر

    هزینه شستن مبل در تهرانسر یکی دیگر از مزایای مبل شویی در منزل تهرانسر با دستگاه می باشد چرا که در ازای شستشوی حرفهای و با کیفیت ، هزینه مبل شویی بسیار کمی پرداخت می کنید. هزینه شستن مبل در تهرانسر به عوامل مختلفی بستگی دارد:

    • تعداد مبلمان منزل : در وهله اول هزینه دریافت سرویس مبل شویی تهرانسر به تعداد مبلمان موجود در منزل شما بستگی دارد. بدیهی است که هرچه تعداد مبلمان بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری برای شستن آن ها در نظر بگیرید.
    • تعداد صندلی های میز ناهار خوری: معمولا افراد ترجیح می‌دهند در هنگام مبل شویی در تهرانسر ، اقدام به شستشوی صندلی های میز ناهار خوری خود کنند. دریافت و یا عدم دریافت سرویس شستشوی مبل و صندلی های ناهار خوری بر روی هزینه مبل شویی در منزل تهرانسر شما تاثیر می گذارد.
    • قدمت مبلمان : هر چه مبلمان شما قدیمی تر باشد و یا اسکلت ضعیف تری داشته باشد ، باید هزینه بیشتری برای شستن آن ها پرداخت کنید چرا که شستشوی مبلمان سست کار ساده ای نیست و نیازمند حرفه متخصصین شرکت مبل شویی در تهرانسر است.
    • جنس مبلمان : در حال حاضر مبلمان مختلفی هم چون مبلمان چرم ابریشمی ، پارچه ای و غیره در بازار موجود می باشد. هر یک از این مبلمان نیازمند شیوه های منحصر به فرد برای شستشو هستند. قبل از ثبت سفارش با شرکت مبل شویی در تهرانسر ارتباط بگیرید تا از هزینه مبل شویی در منزل تهرانسر آگاهی یابید.
    • زمان تماس با شرکت مبل شویی در تهرانسر : معمولاً در بازه های زمانی هم چون روزهای آخر سال هزینه برای مبل شویی در منزل تهرانسر افزایش پیدا می کند.
    • فاصله شرکت مبل شویی در تهرانسر تا منزل شما : بدیهی است که هر چه شرکت مبل شویی در تهرانسر تا محله شما فاصله بیشتری داشته باشد قیمت مبل شویی شما مقداری افزایش پیدا خواهد کرد. لازم به ذکر است که شرکت کیان پاک یکی از بهترین شرکت های مبل شویی در تهرانسر دارای شعب مختلف در تمامی نواحی تهران می باشد و شما می توانید با قیمتی ثابت از سرویس های این شرکت برخوردار شوید.

    مزایای دریافت خدمات شستن مبل در تهرانسر توسط شرکت کیان پاک

    • امکان آگاهی از قیمت مبل شویی تهرانسر با تماس با پشتیبان ما پیش از نهایی کردن ثبت سفارش
    • اطمینان از استخدام پرسنل که آشنایی کامل به انواع پارچه ها و نحوه شستن آن ها دارند
    • پیگیری تیم پشتیبانی و رسیدگی به مواردی که مطابق میل مشتری کار نشده است
    • در نظر گرفتن قیمت مناسب برای مشتریان و همچنین ارسال کدهای تخفیف سالانه ماهانه و فصلی برای مشتریان ثابت

    کیان پاک در سالیان طولانی یکی از سرویس دهنده های معتبر منزل در تهران و تهرانسر بوده است. این شرکت به عنوان شرکت مبل شویی در تهرانسر اقدام به اعزام متخصصین مجرب جهت مبل شویی در منزل تهرانسر کرده است. از آن رو به دلیل حساسیت جنس پارچه های مبلمان ، شستن مبل در منزل تهرانسر با شوینده ها و شامپوهای معتبر انجام می شود. برای دریافت خدمات شستن مبل در تهرانسر با شعبه تهرانسر کیان پاک تماس بگیرید. مطمئن باشید مبلمان شما با روز اولشان تفاوتی نخواهند داشت.

    شستشوی مبلمان بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبل شویی تهرانسر کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    آیا پس از شستشوی مبل می توان از آن استفاده کرد؟

    ترجیحا تا ۲ ساعت پس از شستشو از مبلمان استفاده نشود

     

     

     

     

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481