قیمت مبلشویی در منزل چگونه محاسبه می شود؟

خدمات مبل شویی
  • فهرست مطالب

    با توجه به قیمت بالای خرید مبلمان، نگهداری از پارچه مبلمان ضروری به نظر می رسد. برخی از افراد از ملحفه یا کاور پلاستیکی برای نگهداری از مبل خود استفاده می کنند که این کار استفاده از مبل را سخت می کند. کیان پاک همراه شماست که با خیال راحت از مبلمان خودتان لذت ببرید و اگر لکه ای روی مبلمان شما افتاد یا مبلتان چرک شد با استفاده از مواد نانو این مشکل را با مبلشویی در منزل برای شما رفع کند. اگر دغدغه استعلام هزینه مبلشویی در منزل را دارید، قابل ذکر است که قیمت مبلشویی در منزل به تعداد مبلمان، نوع پارچه و میزان کثیفی بستگی دارد که در ادامه مقاله به بررسی تمام این عوامل می پردازیم.

    خوشبختانه کیان پاک خدمات مبلشویی را در منزل ارائه می کنند. در این مقاله شما را با چگونگی شستن مبل در منزل آشنا می کنیم و با عوامل موثر در قیمت مبل شویی در منزل بیشتر آشنا می شویم. کیان پاک بهترین قیمت شستشوی مبل در منزل را برای شما در نظر گرفته است.

    به نظر شما شرکت های خدماتی بر چه اساسی قیمت مبلشویی در منزل را ارائه می کنند؟

    به نظر شما این قیمت گذاری منصفانه است؟

    بهترین قیمت شستشوی مبل تا به الان توسط کدام شرکت به شما ارائه شده است؟

     

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

     

    عوامل موثر بر قیمت مبلشویی در منزل

    عوامل مختلفی بر روی قیمت مبلشویی در منزل تاثیر گذار است. برای تعیین هزینه مبلشویی عواملی مانند نوع و ابعاد مبل، نوع پارچه و حساسیت شستشو، تعداد لکه ها و موقعیت جفرافیایی از شما پرسیده می شود.

    یکی از این موارد نوع لکه هایی است که بر روی مبلمان شما نشسته است. هر چه لکه هایی که بر روی مبلمان شما نشسته، سخت تر پاک شود و نیاز به استفاده از شیوه های پیچیده تری داشته باشد، هزینه مبلشویی در منزل افزایش می یابد.

     

    هزینه مبلشویی در منزل

    نوع لکه عامل مهم در قیمت مبلشویی در منزل

    همان طور که گفته شد نوع لکه، تاثیر به سزایی بر تعیین قیمت مبلشویی در منزل دارد. اما گاهی اوقات تنها یک لکه بر روی مبل شما می نشیند.

    در این مواقع لازم نیست که شما از شرکت خدمات مبلشویی در منزل کمک بگیرید. ما چندین راهکار را به شما آموزش می دهیم که در صورت بروز یک لکه کوچک، خودتان بتوانید از پس آن بر آیید.

    از بین بردن لکه آب روی مبل

    لکه آب به این دلیل بر روی مبلمان شما ظاهر می شود که آبی که بر روی مبل ریخته شده دارای املاح زیادی باشد. بهترین راه برای از بین بردن لکه استفاده از آب است. باید از آبی استفاده کنید که رقیق تر باشد و املاح معدنی کمتری دارد.

    چنانچه راهکار اول پاسخگو نبود می توانید از محلول الکل و نمک برای از بین بردن لکه آب استفاده کنید. یک دستمال آغشته به محلول را بر روی لکه بکشید و سپس با یک دستمال دیگر که باید ترجیحا خشک باشد بر روی لکه بکشید.

    اگر هیچ کدام از راهکارهای اول و دوم نتوانست لکه را از روی مبل شما پاک کند و همچنان ردی از لکه آب روی مبل باقی ماند با یک شوینده ملایم لکه مبل را پاک کنید. نیازی نیست که برای چنین لکه هایی از شرکت مبلشویی در منزل کمک بگیرید. خودتان می توانید از پس چنین لکه هایی برآیید.

    از بین بردن لکه از روی مبلمان چرمی

    مبلمان چرمی از مبلمانی هستند که باید در نگهداری آنها دقت و کوشش به خرج داد. چرا که مبلمان چرمی به سادگی پاره می شوند. معمولا توصیه می کنیم تا برای از بین بردن لکه ها از روی مبلمان چرمی از خدمات مبلشویی در منزل استفاده کنید.

    اما اگر شرایط دریافت خدمات شستن مبل را ندارید و یا توان پرداخت هزینه مبلشویی در منزل را ندارید، می توانید از راهکارهایی که ما در اختیارتان قرار داده ایم استفاده کنید.

    بخوانید!
    شستن مبل در منزل گیشا | شرکت مبلشویی در گیشا | خدمات مبل شویی گیشا

    می توانید برای از بین بردن بیشتر لکه ها از روی مبلمان چرمی از الکل استفاده کنید. اما در میزان استفاده از الکل دقت کنید، چرا که در صورت استفاده بیش از حد از این محلول مبلمان شما آسیب می بینند. چرم مبل، خورده شده و در نهایت سبب پاره شدن مبلمان شما می شود.

    همچنین می توانید از واکس هایی که برای مبلمان چرمی وجود دارد، استفاده کنید. در خرید واکس مناسب دقت کنید و از خرید جنس های نامرغوب و ناشناخته به شدت خودداری کنید. برای اطلاع و گرفتن استعلام هزینه مبلشویی در منزل می توانید با مبلشویی کیان پاک تماس بگیرید.

    بهترین قیمت مبلشویی در منزل

    پاک کردن لکه خون از روی مبل

    از بین بردن لکه خون از روی مبل، کاری به شدت مهم است. چرا که لکه خون اگر در همان لحظه از روی مبل پاک نشود، تمیز کردن آن در آینده سخت خواهد بود.

    اگر لکه خونی بر روی مبلمان مشاهده کردید در همان لحظه کمی نشاسته را در آب حل کرده و هم بزنید تا محلول به میزان کافی غلیظ شود. سپس باید لکه خونی که بر روی مبل به جای مانده را با این خمیر بپوشانید و بعد از خشک شدن ، آن را از مبل جدا کنید.

    در تعیین غلطت محلول دقت کنید و از استفاده کم و یا بیش از حد نشاسته در آب خودداری کنید.

    چنانچه نتوانستید در همان لحظه لکه خون را از روی مبل پاک کنید، نگران نباشید. شرکت مبلشویی در منزل کیان واش که زیر مجموعه شرکت کیان پاک می باشد با ارائه بهترین قیمت مبلشویی درمنزل تمامی لکه ها را  حتی بعد از گذشت ماه ها از بین می برد.

    تاثیر جنس مبل بر قیمت مبلشویی در منزل

    جنس مبل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت مبلشویی در منزل دارد. معمولا  هزینه مبلشویی در منزل برای مبلمان چرمی و سلطنتی بیش از مبلمان پارچه ای و راحتی است. هر چه جنس مبلمان شما حساس تر باشد، هزینه بیشتری برای شست و شوی مبل در نظر گرفته می شود.

    تعداد مبلمان از دیگر عوامل موثر در هزینه مبلشویی

    تعداد مبلمان از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت مبلشویی در منزل است. مسلما هر چه تعداد مبل های شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای تمیز کردن مبل بپردازید.

    البته برخی از شرکت ها همچون شرکت کیان پاک برای مشتریانی که از یک مقدار مشخص بیشتر مبل برای شست و شو دارند، تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است.

    شما می توانید با شستن n تعداد مبل، ۱ عدد از مبلمان خود را به طور رایگان بشویید. پارامتر n در زمان های مختلف همچون عید نوروز و یا مناسبت های مختلف ، متفاوت می باشد. بهترین قیمت شستشوی مبل در منزل را از کیان پاک بخواهید.

     زمان مبلشویی در منزل

    زمانی که شما قصد شستن مبل با دستگاه را دارید، تاثیر زیادی بر روی هزینه مبلشویی در منزل دارد. برای مثال در بازه های شلوغ همچون نزدیک عید نوروز، هزینه های مبلشویی افزایش می یابد.

    اما کیان پاک در تلاش است تا همیشه نیازهای مشتری را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. کیان پاک با بررسی قیمت های رقیب هایش، سعی دارد تا بهترین قیمت شستشوی مبل در منزل و دیگر خدماتش ارائه دهد.

     قدمت مبلمان شما

    هر چه مبلمان شما قدیمی تر باشند، حساس ترند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

    معمولا هزینه ای که برای شست و شوی مبلمان قدیمی و عتیقه در نظر گرفته می شود، بیش از مبلمان مدرن و با حساسیت بیشتر است.

    البته کیان پاک سعی دارد تا کمترین افزایش قیمت را در نظر بگیرد. اما با توجه به نوع و دستگاه هایی که باید برای شستن مبل قدیمی استفاده شود، هزینه مبل شویی آنها کمی بالاتر است. کیان پاک بهترین قیمت شستشوی مبل در منزل را برای شما در نظر گرفته است.

    بخوانید!
    معرفی بهترین شرکت مبلشویی در تهران

    نرخ مبلشویی در منزل

    محاسبه هزینه مبلشویی در منزل

    این سوالی است که افرادی که قصد شست و شوی مبلمان خود را دارند می پرسند. این باور در ذهن عموم مردم است که همچون گذشته زمانی که شما قصد دارید تا مبلمان منزل خود را همچون روز اول تمیز کنید، باید آنها تا یک شرکت خدمات و نظافت مبل ، حمل و نقل کنید و بعد از تمیز شدن مبلمان آنها را دوباره به منزل برگردانید.

    این خدمات در منزل شما انجام می شود و با خشکشویی مبلمان تا ۲ ساعت بعد می توانید از آن استفاده کنید.

    هزینه شستشوی مبل در منزل در سال ۱۴۰۲ عبارت است از:

    مبل ۵ نفره معمولی                  730.000 تومان

    مبل ۵ نفره تشک دوبل              890.000 تومان

    مبل ۷ نفره معمولی                  800.000 تومان

    مبل ۷ نفره تشک دوبل              1 میلیون تومان

    مبل ۹ نفره معمولی                  1 میلیون تومان

    مبل ۹ نفره تشک دوبل               1میلیون و ۳۰۰ تومان

    خوشخواب ۱ نفره                      400.000 تومان

    خوشخواب ۲ نفره                      600.000 تومان

    صندلی ناهارخوری                     70.000 تومان

    کاناپه تختخواب شو تک نفره         250.000 تومان

    کاناپه تختخواب شو دو نفره          500.000 تومان

    کاناپه تختخواب شو سه نفره        650.000 تومان

    شستشوی موکت در محل           20 هزار تا ۳۵ هزار تومان

    شستشوی فرش در محل            35.000 تومان

    قالیشویی در کارخانه                  35.000 تومان

    شستشوی خوشخواب توسط کیان پاک ارائه بهترین هزینه شستشوی مبل

    شرکت مبلشویی در منزل یکی از زیر مجموعه های کیان پاک است که صرفا خدمات مبلشویی در منزل و خوشخواب شویی در منزل را ارائه می دهد. کیان پاک از بهترین و مجرب ترین افراد برای شست و شوی مبلمان استفاده می کند و از استخدام افراد بی تجربه خودداری می کند. همچنین این شرکت پیش از آن که نیروهای خودش را به منزل های شما بفرستد ، آن ها را تحت تعلیم قرار می دهد و چنان چه که افراد بتوانند از فیلترهای مربوطه به خوبی عبور کنند در شرکت ما استخدام می شوند. شما می توانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر شست و شوی خوشخواب در منزل را ثبت کنید. هم چنین می توانید روز و ساعتی که دوست دارید تا کارکنان کیان پاک به شما ارائه خدمات دهند را برای ما مشخص کنید. با ما مبلمان خانه تان را مثل روز اول نو کنید. شرکت کیان پاک با ارائه بهترین هزینه مبلشویی در منزل و بهترین قیمت شستشوی مبل توانسته تا به الان نظر مشتریان زیادی را جلب کند.
    لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید و سوالات خود را از ما مبنی بر چگونگی از بین بردن لکه ها از روی مبلمان از ما بپرسید. در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخگوی شما خواهیم بود. برای  ثبت درخواست و مشاهده نمونه کارها به حتما شبکه ها اجتماعی ما مثل توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام و یوتیوپ  را دنبال کنید .
    کیان پاک همیشه در خدمت شماست.

    قیمت شستشوی مبلمان به چه مواردی بستگی دارد؟

    هزینه مبلشویی در منزل به عواملی مثل تعداد مبلمان، نوع پارچه، میزان آلودگی و موقعیت جغرافیایی بستگی دارد.

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۱-۲۸

      Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and all. But imagine if you added some great graphics or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and videos, this website could definitely be one of the best in its field. Excellent blog!

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481