شرکت سمپاشی شپش چه کمکی به ما برای رفع شپش می کند؟

شرکت سم پاشی
  • شپش انگلی خارجی می باشد که با چسبیدن به ساقه مو انسان ، از خون تغذیه می کند. برخی از محصولات ادعای رفع کردن شپش را از روی سر دارند ولی باید توجه داشته باشید که شپش در رختخواب و مبلمان و لباس ها زندگی می کنند و برای از بین بردن قطعی از محیط منزل باید شپش از سطح کلیه لوازم منزل نابود شود. برای رفع شپش بصورت قطعی ابتدا از یک شرکت سمپاشی شپش کمک بگیرید. متخصصین شرکت سم پاشی شپش مشاوره رایگان ارائه می دهند بعد از دریافت مشاوره تصمیم گیری با شماست.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    سم پاشی شپش و رفع کردن شپش

    علائم بیماری از طریق شپش

    شپش ها بیماری های متنوعی از جمله کم خونی را به انسان ها و حیوانات منتقل می کنند. اما متاسفانه افراد زیادی این بیماری را جدی نمی گیرند. این جانداران با پنجه‌ های همچون قلاب که در انتهای هر یک از شش پای آنها وجود دارد، روی سر نگه داشته می‌شوند.

    لازم به ذکر است  شپش‌های سر به ندرت روی بدن ، مژه‌ها یا ابرو دیده می‌شوند. پس از آنکه شپش وارد سر شما شود، احساس خارش ممکن است تا شش هفتهٔ اول بروز نکند اما بعد از آن شما احساس خارش شدید در ناحیه پشت گردن و گوش ها پیدا می کنید.

    برخی از افراد ، شپش را با شوره سر اشتباه می گیرند و برای درمان آن اقدامی نمی کنند. همین امر باعث می شود که شپش ها تخم گذاری کنند و تعداد آنها در سر شما افزایش یابد.تخم ها ظرف ۶ تا ۹ هفته تبدیل به شپش می شوند.

    یکی از راه های تشخیص شپش از شوره ، این می باشد که شوره سر به راحتی از روی سر برداشته شده اما تخم‌ های شپش سر بسیار محکم به شاخه مو وصل می‌ شوند.

    به طور کلی می توان علائم وجود شپش در سر را به موارد زیر تقسیم بندی کرد:

    • احساس وجود جانداری که در سر حرکت می کنند
    • خارش شدید که معمولا با خارش های آلرژیک متفاوت است
    • زخم بر روی سر که به دلیل خاریدن سر بعد از گزش شپش هاست
    • گاهی زخم‌های روی سر عفونی می‌ شوند.
    • تحریک پذیری

    برخی از افراد برای رفع شپش ار روی سرشان از شیوه های سنتی و یا شامپوهای مخصوص استفاده می کنند. اما از محیط زندگی غافل می شوند.

    سم پاشی شپش بهتر از تلاش برای رفع کردن شپش ار روی سر می باشد. با این حال ما بع عنوان یک شرکت سمپاشی شپش در تهران راه هایی برای رفع کردن شپش را به شما آموزش می دهیم. پس ما را هم چنان دنبال کنید.

    راهکار شرکت سم پاشی شپش برای رفع شپش از سر

     روغن نارگیل و کافور

    روغن نارگیل و کافور یک ترکیب فوق العاده برای نابودی شپش هاست.

    نحوه عملکرد این ترکیب به گونه ای است که روغن نارگیل باعث شستشوی شپش ها می شود و کافور به دلیل اینکه خاصیت ضد انگلی دارد، شپش ها را نابود می کند.

    برای تهیه این ترکیب فوق العاده برای رفع کردن شپش دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری کافور پودر شده را مخلوط کرده و این خمیر را روی پوست سر خود بمالید. ۵ الی ۶ ساعت صبر کنید سپس سر خود را بشورید.

    بخوانید!
    برای درمان شپش سر از کجا شروع کنیم؟

    اما پیشنهاد ما به عنوان شرکت سمپاشی شپش در تهران به شما این است که از روش های سم پاشی شپش کمک بگیرید. شرکت سمپاشی کیان پاک یک شرکت سم پاشی شپش در تهران است که به طور ۲۴ ساعته به شما خدمات و مشاوره رایگان ارائه می کند.

    نمک و سرکه

    نمک و سرکه یکی دیگر از ترکیب های عالی و توصیه شده توسط پزشکان برای نابودی شپش هاست.

    شما باید یک چهارم فنجان نمک و یک چهارم فنجان سرکه را با هم مخلوط کرده و آنرا در یک بطری و یا ظرف مخصوص بریزید. ( توصیه می کنیم تا از ظروف پلاستیکی برای انجام این کار استفاده کنید).

    سپس محلول تولید شده را به موهای خود بزنید. ترجیحا اسپری کنید. سر خود را با کلاه های پلاستیکی بپوشانید و چند ساعتی  صبر کنید. موهای خود را شسته و حالت دهید. این کار را هر سه روز تکرار کنید تا شپش ها از سر شما نابود شده و به نتیجه دلخواه خود برسید.

    شرکت سمپاشی شپش

    روغن زیتون

    حتما تا به حال تجربه استفاده ار روغن زیتون برای تقویبت موهای سر و پوست سر خود را داشته اید. اما جالب است بدانید روغن زیتون علاوه بر آن که پوست شما را تقویت می کند، باعث درمان بیماری شپش می شود.

    هر چقدر که لازم است روغن زیتون به سر خود بزنید و اصلا در این مورد خسیس نباشید.  سر خود را با کلاه دوش بپوشانید و سپس به تخت بروید.

    اما استفاده از روغن زیتون فقط باعث رفع کردن شپش از سر شما می شود و خاصیت دیگری ندارد. شما باید برای رفع کردن شپش ها از محل زندگی خود، سم پاشی شپش را با کمک یک شرکت سم پاشی شپش انجام دهید.

    شرکت سم پاشی شپش در تهران در کنار مراحل رفع شپش از سر ، محیط منزل و لوازم منزل را از شر شپش خلاص می کند.

     سیر

    بوی تند و تیز سیر همان طور که برای انسان ها زننده است، شپش ها را نیز دیوانه می کند.

    این بوی تند و تیز می تواند شپش‌ ها را خفه کند. چنانچه به بیماری میگرن دچار نیستید، می توانند برای رفع کردن شپش حدود ۱۰ حبه سیر استفاده کرده و از آن خمیر درست کنند.

    در نهایت آن را به سر خود بمالید و چندین ساعت صبر کنید. سپس آن را با آب داغ بشویید. هفته‌ای یکبار برای رفع کردن شپش ها از این روش استفاده کنید.

    سم پاشی ساده ترین راه برای نابودی شپش

    مواردی که تا به الان به شما آموزش دادیم فقط برای رفع کردن شپش از سر شما کاربرد دارد.

    اما فرض بر آن می گیریم که این بار شپش ها را از خود دور کردید، اما باز هم آنها به سراغ شما می آیند. پس باید منبع آن ها را برای همیشه نابود کنید.

    سم پاشی شپش بهترین راه حل شماست.

    سمپاشی شپش با استفاده از سم های مختلفی انجام می شود. اما شما باید شرکت سمپاشی شپش را انتخاب کنید که از بهترین و موثر ترین سم ها استفاده شود.

    بخوانید!
    شپش سر چه آسیبی به انسان می زند؟

    کیان پاک یکی به عنوان شرکت سم پاشی شپش در تهران است که سابقه بسیاری نیز در این زمینه دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتز و درخواست خود با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید.

    خرید و فروش سم شپش

    همانطور که گفته شد، استخدام یک شرکت سم پاشی شپش بهترین راه برای جلوگیری از انتقال بیماری های این جانور به انسان و دام است.

    اساسی ترین ماده برای انجام این فعالیت، سم است. سم ها را می توان به چندین دسته تقسیم کرد که هر یک از آنها تاثیر ویژه و منحصر به فردی دارند. برای مثال قوی ترین سم برای رفع کردن شپش ، کش شیمیایی است و از مواد ارگان کلره و ارگان فسفره تهیه شده است. به همین دلیل باید به صورت حرفه ای در دوز استاندارد برای انسان و دام استفاده شود.

    شرکت سمپاشی شپش در تهران از بهترین و به روزترین مواد و سموم ترکیبی استفاده می کند. اگر در حوزه خرید و فروش سم شپش فعالیت دارید، ما آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

    سم های شما توسط بهترین متخصصان سم شناسی ما بررسی شده و کیفیت آن مشخص می شود. چنانچه سموم شما از کیفیت مطلوبی برخوردار بودند، ما آن ها را به قیمت مناسبی از شما خریداری می کنیم.

    شرکت سم پاشی شپش

    بهترین شرکت سمپاشی شپش در تهران

    در حال حاضر شرکت های زیادی در حال فعالیت در حوزه فروش سم شپش و سم پاشی هستند.

    اما در این بین ما باید به کدام یک از این شرکت ها اطمینان کنیم؟

    آیا قیمت پایین یک شرکت سم پاشی شپش در تهران نشان بر برتری آن نسبت به دیگر شرکت ها دارد؟

    توصیه می کنیم یک شرکت سمپاشی شپش در تهران را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را دارا باشد.

    1. دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشد
    2. از پرسنل متخصص استفاده کنند
    3. در ساعت مشخص شده در محل حاضر باشد
    4. ضمانت نامه معتبر با مهر شرکت سم پاشی شپش به مشتریانش ارائه دهد
    5. دارای چندین سال تجربه در زمینه سم پاشی شپش و فروش سم شپش باشد

    شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره هایی که در اختبارتان قرار داده ایم تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کیان پاک آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف ویژه شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

    آیا بعد از سمپاشی منزل ، بایستی منزل را ترک کرد؟

    در صورتیکه سمپاشی بصورت پاشش سم مایع صورت گرفته باشد، بدلیل اینکه سموم مایع پایه شیمیایی دارند جهت حفظ سلامتی ساکنین باید منزل تخلیه شود

    کیان پاک بعد از انجام عملیات سمپاشی ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد

    سفارش آنلاین
    سمپاشیکلیک کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۱-۲۷

      I think you have observed some very interesting points, thanks for the post.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481