سمپاشی سوسک آشپزخانه توسط متخصصین کیان پاک

مبارزه با سوسک آشپزخانه
  • یکی از معضلات و ترس‌هایی که می تواند خانم ها را از آشپزخانه فراری دهد، سوسک های آلمانی هستند که به سوسک‌های آشپزخانه نیز معروفند. برای مقابله با سوسک آشپزخانه راه حل های متفاوتی وجود دارد. اما تنها راه ریشه‌ کنی آنها سمپاشی سوسک آشپزخانه است که توسط شرکت سمپاشی کیان پاک انجام می‌گیرد. برای سم پاشی سوسک آشپزخانه از دو روش طعمه گذاری برای سوسک و سمپاشی مایع استفاده می شود که در اینجا به بررسی آن می پردازیم.

     


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     


    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    سوسک آشپزخانه (سوسک آلمانی)

    این حشرات از خانواده‌ سوسریان و از بندپایان محسوب می شوند، این آفت چندش آور و آلوده علاقه زیادی به محیط آشپزخانه دارد و بیشتر در کابینت ها لانه دارند.

    سوسک ها بین شکاف دیوارها و در جاهای تنگ و تاریکی زندگی می‌کنند که به منابع غذایی انسان و آب دسترسی داشته باشند. داخل سرویس های بهداشتی، در راستای لوله کشی های خروج فاضلاب و لابه لای کابینت ها، اجاق گاز، ته انبار و بین مواد غذایی و غیره از جمله مکان هایی است که برای زیستن انتخاب می کنند.

    به نظر می‌آید تنها راه نجات از دست سوسک آلمانی، سمپاشی سوسک آشپزخانه می‌باشد. سوسک‌هایی که در آشپزخانه دیده می‌شوند، بسیار نفرت انگیز هستند چرا که از راه لوله های فاضلاب، سینک روشویی و ظرفشویی، لوله های توالت و غیره وارد این مکان بهداشتی و پخت و پز می‌شوند.

    سوسک های آلمانی به راحتی توانایی آلوده کردن غذای انسان را دارند به همین خاطر سم پاشی سوسک آشپزخانه بسیار ضروری است.

    این حشرات به هرجایی که شما تصورش را نمی‌کنید راه پیدا می‌کنند و از منابع غذایی موجود در آشپزخانه ( پروتئین، چربی، کربوهیدارت، آب) استفاده می‌کنند.

    پس به محض مشاهده‌ سوسک آلمانی در منزلتان از طریق سم پاشی سوسک آشپزخانه در جهت ریشه‌کنی و نابودی آنها اقدام کنید.

    سوسک ها علاوه بر ظاهر ناخوشایند و چندش آوری که دارند و باعث ایجاد ترس می‌شوند. به راحتی می‌توانند میکروب ها را از محیط های آلوده و کثیف که با خود به همراه دارند به محیط زندگی ما وارد کنند.

    سوسک‌ آشپزخانه با سرعت زیادی تکثیر می‌شود و اگر در هر قسمتی از منزل و یا محیط کار شما لانه داشته باشند، باید منتظر هجوم میلیون ها سوسک ریز به محیط آشپزخانه و سرویس های بهداشتی خود باشید.

    لاروهای سوسک های آشپزخانه از مدفوعات تغذیه می‌کنند و ذرات پخش شده از پوست تخم‌ آنها در فضا سبب بروز بیماری های آلرژیک و تنفسی و مسمومیت های شدید می‌شود.

    بخوانید!
    شناسایی سوسک آمریکایی

     

    سم پاشی سوسک آشپزخانه

     

    آلودگی های سوسک عامل اصلی سم پاشی سوسک آشپزخانه

    سوسک هایی که در محیط منزل شما دیده می‌شوند، بدون شک از راه های مختلفی به محیط تعامل و زندگی و محل کار شما وارد شده‌اند. نوع زیست و رشد این سوسک ها از نظر علمی و از دیدگاه انسان بسیار کثیف و آلوده است.

    غریزه‌ ذاتی انسان ها باعث می شود که همیشه محیط های زندگی خود را پاکیزه نگه دارند. به همین دلیل وجود این حشرات و آفات در زندگی در ابتدا باعث مشکلات روحی آزاردهنده و انزجار از محیط زندگی را در افراد ایجاد می‌کنند.

    میکروب و باکتری هایی که در سطح شاخک ها و دست و پای این حشرات وجود دارد به راحتی به مواد غذایی و سطوحی که در رفت و آمد بر روی آن هستند انتقال داده می‌شود.

    بیماریهایی که در اثر انتقال ویروس و میکروب توسط این موجودات در انتظار انسان است بسیار خطرناک است و در بعضی مواقع آسیب هایی را به سیستم ایمنی بدن وارد می‌کنند.

    مسمومیت های خطرناک غذایی از جمله موارد مهمی هستند که به شدت انسان ها را در محیط هایی که سوسک حضور دارد تهدید می‌کند.

    تصور کنید که یک سوسک به داخل مواد غذایی افتاده و یا بر روی آنها حرکت کند!

    تصورش هم می‌تواند چندش‌آور باشد!

    از این رو سمپاشی برای سوسک آشپزخانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم، قبل از اینکه اتفاقات ناگوارتری بیفتد و تعداد آنها در خانه و آشپزخانه‌ به صدها عدد برسد.

    لانه آنها را پیدا کنید و برای ریشه کنی سوسک آلمانی راهکاری بیابید. البته برای جلوگیری از بروز این چنین مشکلاتی می‌توانید راه های ورود سوسک به منزلتان را با دقت بررسی کرده و مسدود سازید.

    اگر در محل زندگی خود بیشتر از یک سوسک مشاهده نمودید به شما توصیه می‌کنیم که سمپاشی سوسک آشپزخانه را در دستور کار خود قرار دهید. سوسک های ریز کابینتی به هیچ وجه تنها نیستند.

    سم پاشی سوسک آلمانی

    سمپاشی سوسک آشپزخانه توسط شرکت سم پاشی کیان پاک

    برای رهایی از شر چنین موجود نفرت‌انگیز و آلوده‌ای در محیط آشپزخانه و منزلتان، می‌توانید به حرفه و تجربه‌ شرکت کیان پاک اعتماد کرده و سم پاشی سوسک آشپزخانه‌ را به آنها بسپارید.

    این تیم برای مبارزه با سوسک‌ ریز کابینتی از روش های کاملا نوین و با تکیه بر علم روز دنیا سمپاشی سوسک آشپزخانه را انجام می‌دهند. انواع سمومی که برای این کار استفاده می‌شوند طبق اصول استاندارد تهیه شده‌اند و از بابت مسمومیت و ایجاد عوارض بعدی برای ساکنین خانه مشکلی پیش نمی آید.

    بخوانید!
    مراحل سمپاشی سوسک چوب خوار توسط کیان پاک

    پیدا کردن لانه و لارو یا همان تخم های سوسک‌ها در آشپزخانه به مهارت و تجربه ی خاصی نیاز دارد. افراد مجرب و حرفه ای در این کار به محل شما اعزام می‌شوند و با بررسی دقیق این کار را به درستی برایتان انجام خواهند داد.

    سم پاشی سوسک آشپزخانه به دو روش مایع و طعمه گذاری انجام می شود. در روش طعمه گذاری احتیاجی به خروج از منزل ندارید و بعد از حدود ۱۵ روز تمامی سوسک های آشپزخانه از بین خواهند رفت. اما در روش سمپاشی مایع احتیاج به تخلیه ۲۴ ساعته منزل می باشد و بعد از ۱۲ ساعت سوسکی در محیط شما زنده نخواهد بود.

    قابل ذکر است که سم پاشی سوسک آشپزخانه توسط این تیم دارای ضمانت نامه و تعهد صحت انجام کار می‌باشد.

     

    سمپاشی سوسک آشپزخانه

    هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه

    برای رزرو سرویس سمپاشی سوسک آلمانی یکی از معیارهای درخواست استعلام هزینه سمپاشی برای سوسک می باشد. برای دریافت خدمات سمپاشی حشره های مختلف هیچگونه تعرفه ای وجود ندارد.

    برای اعلام هزینه سم پاشی سوسک آشپزخانه شما بایستی مدت آلودگی منزل، میزان حضور سوسک ها، متراژ منزل و دیگر مواردی را که از شما پرسیده می شود را به دقت پاسخ دهید.

    در این صورت کارشناسان کیان پاک می تواند هزینه نهایی برای سمپاشی سوسک آلمانی یا آشپزخانه را به شما اعلام کنند.

    سخن نهایی

    برای رفع معضل وجود سوسک ها در محیط خانه و محل کارتان هر چه زودتر اقدام نمایید، زیرا علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که دارند می‌توانند آلودگی و میکروب و همچنین عوامل بیماری زا را به انسان منتقل کنند.

    به شما پیشنهاد می‌کنیم سم پاشی سوسک آشپزخانه را انجام دهید که از روشهای اصولی بوده و برای انجام این کار از افرادی که سابقه و تجربه‌ی این کار را دارند مشاوره و خدمات لازم را دریافت نمایید. در صورتی که سمپاشی سوسک آشپزخانه با سموم و روش های غیر استاندارد انجام شود و باعث ریشه کنی این حشرات نشود، به مرور زمان باعث مقاومت حشرات نسبت به سموم خواهد شد و از بین بردن آنها دشوار می شود.

    سمپاشی سوسک آشپزخانه با ضمانت انجام می شود؟

    تمامی خدمات سمپاشی که کیان پاک ارائه می کند دارای گواهی ضمانت کتبی می باشد.

    برای از بین بردن سوسک ریز کابینتی از چه روش هایی استفاده می شود؟

    سم پاشی سوسک آشپزخانه به دو روش سمپاشی مایع و طعمه گذاری انجام می شود.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481