نحوه سمپاشی ساس در منزل با چند نکته ساده

نحوه سمپاشی ساس در منزل
  • فهرست مطالب


    شاید با دیدن اولین حشره ساس تختخوابی در منزلتان وحشتی شما را فرا بگیرد و از خودتان بپرسید سم برای از بین بردن ساس را از کجا تهیه کنم؟ روش سمپاشی ساس چگونه است؟ آیا خودمان می توانیم طریقه سمپاشی ساس را آموزش ببینیم؟ یا اینکه نحوه سمپاشی ساس به صورت گاز بهتر است یا روش مایع مفیدتر است؟

    اما قبل از انجام هر کاری برای سم پاشی ساس با کارشناسان شرکت سمپاشی ساس تماس بگیرید. آنها مشاوره های رایگانی به شما ارائه می کنند که باعث می شد تصمیم درستی برای نابودی ساس منزل خود بگیرید.

    در صورت مشکوک بودن به حضور ساس می‌توانید از نمونه و شواهد حاضر عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید تا راهنمایی های لازم را انجام دهیم. می‌توانید از متخصصین این شرکت برای شناسایی ساس استفاده کنید.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    نحوه سمپاشی ساس چگونه است ؟

    نحوه سمپاشی ساس به میزان آلوده بودن منزل، ارتباط مستقیم دارد. اگر در یک آپارتمان یا خانه مشترک زندگی می‌کنید، بهتر است همسایه ها را از روش سمپاشی ساس و نحوه سمپاشی ساس با خبر کنید.

    ساس ها بر اثر رفت و آمد از آپارتمانی به آپارتمان دیگر منتقل می‌شوند. اگر یک واحد آپارتمان آلوده باشد احتمال آلوده کردن سایر آپارتمان های آن ساختمان، با رفت و آمد بین ساکنین وجود دارد.

    تنها پرسیدن از سایر واحدها کافی نیست. تحقیقات اخیر نشان داده نیمی از ساکنین آپارتما‌ن ها از وجود ساس در منزلشان اطلاع ندارند و یا آن را تایید نمی کنند.

    دانستن نحوه سمپاشی ساس در منزل به وسیله حشره‌کش ها به تنهایی کافی نیست. استفاده بدون آگاهی از بیشتر محصولات و سموم مبارزه با این حشرات در بهترین حالت تاثیر کمی دارند.

    در استفاده از حشره کش‌ها باید به طریقه سمپاشی ساس آشنایی داشته باشید و پس از این مطالعه و آشنایی، اقدام به استفاده شوند. هر چند تجربه نشان داده افرادی که تخصصی در زمینه مبارزه با ساس ندارند، توانایی رفع کردن کامل ساس را ندارند.

    بهترین راه، کمک گرفتن از یک شرکت خدمات سمپاشی ساس مانند کیان پاک است که کارشناسان این شرکت، طریقه سمپاشی ساس را به درستی می دانند و به طور کامل محل زندگی شما از حشرات پاکسازی می کنند.

    از آلوده بودن بخش‌های خانه به ساس اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر به خانه‌هایی که در آنها رفت و آمد داشتید ، مشکوک شدید به بررسی آن ها بپردازید.  زیرا احتمال شیوع دوباره ساس همیشه وجود دارد.

    بیشترین مکان آلوده عموما تخت خواب و مبلمان است. همچنین ساس ها عموما به وسایل چوبی علاقه بسیار دارند. مراحل پاکسازی را تا مدت یکسال ادامه دهید.

    روتختی خود را همیشه تمیز نگه دارید. اینکار باعث می شود که اگر لکه مدفوعی از ساس باقی مانده باشد. با ما همراه باشید تا راهکارهای مقابله با ساس را بررسی می کنیم.

    طریقه سمپاشی ساس

    آیا روش سمپاشی ساس بصورت خانگی وجود دارد؟

    نحوه سمپاشی ساس در منزل فرآیندی پیچیده است که با توجه به گستردگی شیوع هفته ها و یا ماه ها زمان می‌برد. موفقیت شما در طریقه سمپاشی ساس به عوامل مختلفی بستگی دارد.

    عواملی مانند تعداد ساس‌ها ، میزان شیوع و آلوده بودن محل هایی که در آن رفت و آمد دارید در روش سمپاشی ساس بسیار مهم هستند. برای موفقیت در فرآیند مقابله با ساس ، بایستی تمام افراد خانه در این فرآیند همکاری کنند.

    ممکن است در روش سمپاشی ساس مجبور شوید مراحل را چندین بار تکرار کنید. به طور کلی سمپاشی ساس در منزل امکان پذیر است. اما این کار با سختی‌هایی روبه‌رو است. اگر به تنهایی به مقابله با ساس می‌پردازید باید بدانبد از بین بردن کامل آن ها به استمرار فرآیند نیاز دارد.

    بخوانید!
    اندازه ساس در هر مرحله چرخه زندگی از تخم تا ساس بالغ

    تخم ساس ممکن است در درزها و گوشه های مبلمان چوبی خانه یا هر جایی که فکرش را نمی کنید پنهان شده باشند. به همین دلیل استفاده از سمپاش و جاروبرقی و شستشوی لوازم به تنهایی کافی نیست. برای رهایی کامل از ساس نیاز به ایزوله کردن قسمت‌های غیرآلوده دارید.

    رعایت نکات مهم همانند تمیز کردن مستمر محل زندگی و منزل ، از اهمیت زیادی برخوردار است. نظافت دائم در از بین بردن حشرات کمک شایانی نمی کند ولی از طرفی باعث می شود تا در صورت ورود حشره ای به محل زندگیتان ، شما خیلی سریع از حضورشان مطلع شوید و با پاکسازی محیط، اجازه تولید مثل را به آنها ندهید.

    در برخی از مواقع قسمت‌هایی از دید پنهان می‌مانند. برای اطمینان از پاکسازی کامل حتی مکان های مشکوک را نیز پاکسازی کنید.

    البته برای ریشه کن کردن کامل ساس باید از آلودن نبودن محیط کار و فعالیت روزانه ساکنین منزل اطمینان حاصل کنید.  زیرا ساس به سرعت دوباره شیوع پیدا می‌کند.

    وجود ساس را شناسایی کنید

    روش سمپاشی ساس

    شناسایی ساس در منزل چگونه انجام می‌شود؟

    از شیوع بیماری هایی مثل کم خونی، با انتخاب سریع یک روش سمپاشی ساس مناسب جلوگیری کنید.

    می توانید در صورت مشکوک بودن به وجود ساس در منزلتان ، در صورت امکان یک نمونه از حشره مورد نظر را به محل شرکت سمپاشی ارسال کنید تا کارشناسان سم پاشی ، تشخیص درست را به شما اعلام کنند.

    مراکز شناسایی حشرات مانند کیان پاک بدون دریافت هزینه شما را در تشخیص حشره موجود در محل زندگیتان کمک خواهند کرد. به طوریکه با مراجعه به محل مورد نظر شما ، می توانند شما را از محل دقیق اختفاء حشرات مطلع کنند.

    در صورت تشخیص وجود ساس ، تمامی اعضاء خانواده و کسانی را که با شما رفت و آمد داشتند مطلع کنید. این کار باعث می شود از آلوده شدن محل های بیشتری به این حشرات جلوگیری شود.

    همچنین به سایر واحدهای آپارتمان اطلاع دهید تا از شیوع بیشتر جلوگیری شود. طریقه سمپاشی ساس را با آن ها در میان بگذارید تا در صورت شیوع به آن ها کمک کنید.

    تمام مناطق مشکوک را بررسی کنید.

    طریقه سمپاشی ساس با چه برنامه ریزی پیش می رود؟

    ⇐ یک برنامه ریزی برای اطمینان از  تکمیل طریقه سمپاشی ساس داشته باشید.

    ⇐ مطمئن شوید برنامه‌های زندگی خود را برهم نزنید. حتی در مراحل سمپاشی می‌توانید به سفر بروید.

    ⇐ تمام پروسه پاکسازی و روش سمپاشی ساس را ضبط کنید.

    ⇐ تاریخ ها و مکان دقیق پیدایش ساس‌ها را یادداشت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مسیر فرآیند را حفظ کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا مکان های پاکسازی را شناسایی کنید.

    ⇐ حداقل برای یکسال فرآیند را بررسی کنید. تا به طور کامل از پاکسازی ساس اطمینان حاصل کنید.

    از شیوع ساس در منزل جلوگیری کنید

    √ تمام درزهای کوچک مخفی را مهر و موم کنید.  از نوار سیلیکون برای درزگیری استفاده کنید. این کار مکان‌های مخفی را حذف می‌کند و تمام ساس‌ها با این کار در بیرون از درزها قابل شناسایی می‌شوند.

    √ در روش سمپاشی ساس وسایلی که قابل شستشو نیستند و بهترین کار ایزوله کردن آنها است. آن‌ها را در پلاستیک های وکیوم قرنطینه کنید تا کاملا پاک شوند.

    √ از کاورهای محافظ برای پوشاندن رو تختی و ملحفه‌ها استفاده کنید.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس بوشهر از بین بردن حشره ساس بدون نیاز به شستشو

    √ با ایزوله کردن به مدت یک سال از کشته شدن ساس‌ها مطمئن شوید.

    √ از روتختی‌های محافظ ساس استفاده کنید تا از آلوده شدن تختخواب جلوگیری کنید. بعد از هر استفاده روکش را وکیوم کنید. از روکش‌های یک بار مصرف استفاده کنید و آن‌ها را دور بیندازید.

    √ مبلمانی که دور انداختید را برای اطمینان از بین ببرید. زیرا ممکن است فردی دیگر از آن استفاده کند و منزلش آلوده شود. کاور مبل را جداکنید. روی آن برچسب آلوده به ساس بچسبانید. با این‌کاراز شیوع دوباره جلوگیری می‌کنید.

    √ وسایل دورریخته آلوده را به سرعت توسط شرکت‌های معتبر از مکان‌های عمومی دور کنید. با این کار از شیوع بیشتر جلوگیری می‌کنید.

    روش های از بین بردن ساس در منزل

    درابتدا از نحوه سمپاشی ساس در منزل مطمئن شوید که روش شما درست ، ایمن و قانونی است.

    در ادامه چند روش از بین بردن ساس در منزل را بررسی می‌کنیم.

    ↵ از روش سمپاشی ساس که کارایی ندارد استفاده نکنید.  استفاده از الکل ، نفت و گازوییل برای شما بسیار خطرناک است و تاثیری در ریشه کنی ساس ندارد.

    ↵ تله‌های چسبناک برای تخت خواب مناسب نیستند. اما ممکن است عنکبوت‌ها و سوسک‌ها (نحوه سمپاشی سوسک‌) را از بین ببرند.

    ↵ از مواد غیر شیمیایی استفاده کنید. مواد غیرشیمیایی نیز می‌توانند تاثیرگذار باشند. همچنین این مواد بسیار ایمن‌تر هستند.

    ↵ می‌توانید از روش حرارتی استفاده کنید. با سشوار و وسایل حرارتی می‌توانید تا حدی محیط را پاکسازی کنید. اما این روش به تنهایی نمی‌تواند تمام ساس‌ها را پاکسازی کند.

    ↵ روش سرمایش نیز تا حدی تاثیرگذار است.

    ↵ درصورتی که دمای فریزر منفی ۱۷ درجه باشد، با قرار دادن برخی وسایل آلوده در فریزر می توانید ساس و تخم ساس موجود در آنها را از بین ببرید.

    سخن پایانی

    در این مقاله در مورد نحوه سمپاشی ساس در منزل و روش سمپاشی ساس درمنزل صحبت کردیم. سمپاشی کاری بسیار زمان بر و تخصصی است. می‌توانید برای اطمینان از شرکت‌های متخصص استفاده کنید. در صورت مشکوک شدن به ساس مکان های آلوده را شناسایی کنید. می‌توانید از شرکت های معتبر سم پاشی کمک بگیرید. پاکسازی کامل خانه نیاز به افراد حرفه‌ای دارد که طریقه سمپاشی ساس را می دانند. بهتر است با رعایت کامل ایمنی به سمپاشی آنها بپردازید. همچنین بهتر است از مواد غیرشیمیایی استفاده کنید. در صورتیکه خودتان اقدام به عملیات های سمپاشی کنید شاید از‌ بین‌ بردن ساس تا یک سال به طول بی‌انجامد و باعث مقاوم شدن این حشرات به سموم بشوید.

    برای کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای می‌توانید خدمات خود را به شرکت کیان‌پاک بسپارید. ما از حرفه‌ای ترین افراد متخصص در طریقه سمپاشی ساس استفاده می‌کنیم. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

    چگونه از وجود ساس در منزل مطلع شویم؟

    در مرحله اول ساکنین منزل معمولا با گزش های پشت سرهم به وجود حشره ساس مشکوک می شوند. شما می توانید درزهای دوخت بالشت و پتوها را بازرسی کنید. محل دوخت تشک های خوشخواب محل خوبی برای مخفی شدن ساس می باشند. مبلمان ، کشوی لباسها و کمد رختخواب ها را بررسی کنید.

    سمپاشی ساس در چند مرحله انجام می شود؟

    با تجربه بیشتر و آگاهی به روز ، کارشناسان کیان پاک توانسته اند عملیات سمپاشی ساس را در یک مرحله و با کوچکترین به هم ریختگی منزل شما انجام دهند. متخصصین کیان پاک این ضمانت کتبی را به شما می دهند تا عملیات از بین بردن ساس محل زندگی شما با یکبار سمپاشی به پایان برسد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۹ رای
    09906281481