مراحل سمپاشی سوسک چوب خوار توسط کیان پاک

طعمه گذاری موش یا سمپاشی موش
  • وجود سوسک چوبخوار در منزل یا هر محلی می تواند آسیب زیادی به لوازم چوبی ما بزنند. معمولا زمانی متوجه حضور حشره چوبخوار در منزل می شویم که شاید بسیاری از لوازم چوبی درگیر شده باشند. برای از بین بردن سوسک چوب خوار خارج کردن لوازم چوبی آلوده تقریبا کاری از پیش نمی برد و کمک گرفتن از یک شرکت سمپاشی سوسک چوب خوار می تواند گسترش این حشره در محیط خود را کاهش بدهد. در ادامه چگونگی مبارزه با سوسک چوبخوار را بررسی می کنیم.


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲


    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    ویژگی های ظاهری سوسک چوب خوار

    سوسک های چوب خوار از لحاظ ظاهری بیضی شکل هستند و اغلب ما آن ها را به رنگ قهوه‌ ای مشاهده می‌کنیم. طول این آفات حدود ۶ میلی متر بوده و  جالب است بدانید که حشرات ماده از حشرات نر، بزرگ تر هستند.

    سطح بال های آن ها دارای خطوط موازی است که به طور برجسته خود را نشان می‌دهد. شما می توانید روی سطح بالای این حشره موهای ریز و زرد رنگی را مشاهده کنید.

    طول عمر این حشره حدود ۳ الی ۴ سال می باشد که نسبت به دیگر حشرات ، طول عمر طولانی به شمار می رود و این امر باعث می‌ شود میزان خسارتی که وارد می‌ کند بیشتر باشد چرا که مدت زمان طولانی تری زندگی می کنند.

    این حشرات آسیب‌ زا ، بیشتر عمر خود در مرحله لارو می گذرانند و مدت کمتری را به صورت حشره بالغ زندگی می کنند. اما در همین زمان محدود دوران بلوغ تخم گذاری کرده و همواره به دنبال شکاف هایی هستند تا تولید مثل کنند.

    پس از گذشت تقریبا ۳ هفته تخم ها به لاروهای بسیار کوچک تبدیل شده و از این مرحله  تغذیه از چوب ، شروع می شود. این حشرات در فصول اولیه سال به ویژه در فصل سوراخ هایی به اندازه یک تا دو میلی متر در سطوح چوبی به وجود می آورند تا از آن تغذیه کند.

    سمپاشی سوسک چوب خوار

    علائم نیاز به شروع مبارزه با سوسک چوب خوار

    پیش از آن که ما بخواهیم مبارزه با سوسک چوب خوار را شروع کنیم باید مطمئن شویم که آیا موجودی که در حال آسیب رساندن به صنایع چوبی منزل ماست ، سوسک چوب خوار است یا دیگر حشرات همچون موریانه که بیشترین ضرر را به صنایع چوبی و ابنیه ساختمان ها وارد می کند.

    تشخیص وجود سوسک های چوب خوار در منزل کار راحتی نیست و ما پیشنهاد می کنیم که برای از بین بردن سوسک چوب خوار از شرکت سم پاشی سوسک چوب خوار کمک بگیرید.

    اما برخی از علائم که شما نیز می توانید مشاهده کنید عبارتند از:

    • وجود تونل های جدید داخل چوب
    • شنیدن صدای خش خش از داخل مبلمان
    • مشاهده سوراخ های کوچک به قطر یک الی دو میلی متر بر روی سطوح چوبی
    • مشاهده گرد و خاک ریز و پودری اطراف سوراخ های روی صنایع چوبی
    • صدا دادن و ضعیف شدن کفپوش ها

    شما باید علاوه بر بررسی مبلمان ، دیگر صنایع چوبی موجود در منزل را بررسی کنید تا از وجود آفات مطمئن شده و سپس برای از بین بردن سوسک چوب خوار تلاش کنید.

    از دیگر فضاهای مطلوب برای زندگی سوسک چوب خوار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

    •  لوازم آشپزخانه چوبی
    • صندلی ها و کفپوش های چوبی
    • آلات موسیقی چوبی همچون سه تار و گیتار و تار و …
    • مجسمه های تزئینی چوبی موجود در منزل
    • الوارهای سقف
    • کمدها
    • کتابخانه ها
    • تخت خواب ها
    • پایه میزهای عسلی و میز ناهارخوری

    از بین بردن سوسک چوب خوار

    روش های از بین بردن سوسک چوب خوار

    برای از بین بردن سوسک چوب خوار راه های زیادی وجود ندارد و اگر شما نتوانید کنترل این آفات را به دست بگیرید ، آسیب‌های مالی زیادی به بخش‌های گوناگون لوازم منزل خود وارد خواهید کرد.

    بخوانید!
    برای ریشه کن کردن سوسک فاضلابی از ساختمان چکار کنیم ؟

    از اساسی ترین روش های مبارزه با سوسک چوب خوار ، سمپاشی سوسک چوب خوار می باشد. شما می توانید تنها با استفاده از سم برای سوسک چوب خوار از نابودی کامل آن اطمینان حاصل کنید.

    پس از آن که متوجه پیشروی و آلودگی شدید ، می توانید با استفاده از تزریق سم برای سوسک چوب خوار درون چوب ها و الوارها و دیگر لوازم چوبی موجود در منزل اقدام به متوقف کردن فعالیت سوسک کنید.

     

    مراحل سمپاشی سوسک چوب خوار و خرید سم برای سوسک چوب خوار

    سمپاشی سوسک چوب خوار یکی از مهارت هایی است که نیاز به تخصص کافی در این حوزه می باشد. چنانچه شما به اشتباه و بدون داشتن مهارت کافی در این حوزه اقدام به از بین بردن سوسک چوب خوار کنید ، نه تنها نمی توانید به صورت کامل این آفات را از بین ببرید ، بلکه باعث بروز خسارات زیاد به سلامت خود و عزیزان منزل خواهید شد.

    در ادامه شما را با گام های مبارزه با سوسک چوب خوار آشنا می کنیم. اما به خاطر داشته باشید که انجام این مراحل به ترتیب به تنهایی ضامن موفقیت شما در مبارزه با سوسک چوب خوار نخواهد بود و بهتر است که از شرکت سمپاشی سوسک چوب خوار برای از بین بردن سوسک چوب خوار کمک بگیرید.

    ۱. انتخاب زمان مناسب برای سمپاشی :

    جانداران موذی از جمله سوسک ها در فصل پاییز و زمستان شروع به تخم ریزی می کنند. اینجاست که برخی دچار ابهام می شوند که اگر این آفات در در پاییز و زمستان تخم ریزی را شروع می کنند پس چرا در فصول بهار و تابستان این حشرات موذی بیشتر دیده می شود و در همه جای منزل پخش می شود؟

    این افراد بر این باورند که جانداران موذی در فصول تابستان و بهار به علت گرما از تخم و یا خانه هایشان در آمده و وارد محیط زندگی ما می شود. پس بهتر است سم پاشی را در این زمان انجام دهیم.

    از شما خواهش می کنیم که این باور را کنار بگذارید. چرا که سمپاشی برای سوسک بهتر است در فصول سرد سال یعنی در پاییز و زمستان هنگامیکه سوسک چوب خوار مشغول تخم ریزی است ، انجام شود تا زمانی که هنوز به حشره بالغ تبدیل نشده آن را در حالت نطفه از بین ببریم.

    ۲.انتخاب و خربد سم برای سوسک چوب خوار:

    می توان گفت خرید سم برای سوسک چوب خوار مهمترین گام در مبارزه با سوسک چوب خوار می باشد.

    در حال حاضر سم های گوناگونی در بازار موجود است و شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه سمپاشی خود ، یکی از آن ها را خریداری کنید. اما آیا هر سمی مطابق استاندارد و نیازهای ما می باشد؟

    قطعا خیر. خرید سم به تنهایی کارساز نخواهد بود زیرا فقط متخصصین شرکت سمپاشی سوسک چوب خوار ترکیب سموم را می دانند و استفاده مکرر سم باعث مقاوم شدن این حشرات نسبت به سموم می شود.

    به شما پیشنهاد می کنیم پیش از خرید سم برای سوسک چوب خوار با متخصصین سمپاشی کیان پاک مشورت کنید.

    ۳.آماده شدن منزل پیش از سمپاشی :

    پیش از آن که اقدام به سمپاشی سوسک چوب خوار کنید باید تمام افراد خانواده را از خانه خارج کنید. حیوانات خانگی را نیز فراموش نکنید.

    ظروف آشپزخانه را در محیط های سربسته هم چون کابینت قرار داده و مواد غذایی را بسته بندی کرده و حتماً در محیط های دربسته قرار دهید. درها و پنجره ها را ببندید تا گردش هوا متوقف شود. چرا که حین مبارزه با سوسک چوب خوار نباید نسیمی بوزرد که جریان حرکت سم را تغییر دهد.

    ۴.مراحل سمپاشی سوسک چوب خوار :

    در هنگام سمپاشی باید لباس های مخصوص پوشیده و تمام بدن و موهای خود را بپوشاند. حتماً از چکمه های بلند و پلاستیکی استفاده کنید تا سم به بدن شما نفوذ نکند. از استفاده از عینک مخصوص سم پاشی غافل نشوید.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی سوسک چوبخوار از چه روشی برای مقابله با آن استفاده می‌کنند؟

    برای جلوگیری از مسمومیت های تنفسی از ماسک های مخصوص استفاده کنید که بهتر است این ماسک ها فیلتردار باشد.

    سپس اقدام به سمپاشی مخفیگاه های حشرات موذی کنید. کفپوش های چوبی پایه میز و صندلی و کمد ها ، کابینت ها ، سوراخ های دیوار و غیره جایگاه مناسبی برای مخفی شدن سوسک چوب خوار می باشد.

    حتی اگر اثری از این جانداران نمی بینید باز هم سم پاشی را انجام دهید چون ممکن است تخم ها در آنجا حضور داشته باشند. به شما پیشنهاد می کنیم برای مبارزه با سوسک چوب خوار از شرکت سمپاشی سوسک چوب خوار کمک بگیرید ، چرا که انجام مراحل سمپاشی بدون کمک افراد خبره و ماهر در این حوزه بسیار سخت یوده و نتیجه غیر قابل قبول خواهد داشت.

    ۵.پس از سمپاشی خانه:

    بهتر است تا ۴۸ ساعت پس از سمپاشی خانه ، به منزل باز نگردید. سم برای سوسک چوب خوار به صورت تدریجی اثرش کاهش پیدا می کند.

    پس بهتر است تا ۴۸ ساعت به خانه باز نگردید ، تا به مسمومیت های تنفسی دچار نشود. چنان چه فراموش کردید پیش از سم پاشی محیط برای سوسک ، مواد غذایی را در ظرف های در بسته نگهداری کنید ، ناچار هستید که آن ها را دور بریزید. حتی اگر ماده غذایی قابل شستشو باشد نباید پس از سمپاشی دوباره از آن استفاده کنید!

    برای تمیز کردن خانه پس از سمپاشی عجله نکنید. بلافاصله بعد از برگشت به خانه برای تمیز کاری به تکاپو نیافتید. بهتر است اثر سم را زود از بین نبرید تا اگر هنوز هم تعدادی از لارو سوسک ها باقی مانده بودند از بین بروند.

    تنها سطوحی که مستقیماً با آن در ارتباط هستید را نظافت کنید. هم چنین در پایان باید اشاره کنیم که راه های ورود حشرات موذی را به منزل ببندید. برای این کار می توانید از شرکت های خدمات سمپاشی برای سمپاشی سوسک چوب خوار کمک بگیرید.

    شرکت های زیادی وجود دارد که این خدمات را به شما ارائه می دهد و می توانید با دریافت مشاوره بهترین مورد را انتخاب کنید. شرکت کیان پاک تهران یکی از بزرگ ترین شرکت های خدمات برای سمپاشی است که به صورت ۲۴ ساعته به تهرانی های عزیز ارائه خدمات می کند.

    سخن پایانی

    اگر ترجیح می دهید به جای آن که خودتان را به دردسر بیندازید تا سم برای سوسک چوب خوار خریداری کنید و پس از آن اقدام به از بین بردن سوسک چوب خوار کنید، از شرکت های خدمات سمپاشی برای این کار کمک بگیرید. می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس بگیرید و یا زیر همین پست برای ما کامنت بگذارید. پشتیبانان ما به صورت تلفنی و آنلاین پاسخگوی شما خواهند بود. برای هزینه سمپاشی ساختمان و از بین بردن سوسک چوب خوار خود نگران نباشید. کیان پاک بهترین تعرفه ها را برای ارائه خدمات نظیر سمپاشی سوسک چوب خوار و سمپاشی ساس و از بین بردن کنه و مبارزه با موریانه و رفع مورچه و موش و زنبور و غیره برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

    آیا بعد از سمپاشی منزل ، بایستی منزل را ترک کرد؟

    در صورتیکه سمپاشی بصورت پاشش سم مایع صورت گرفته باشد، بدلیل اینکه سموم مایع پایه شیمیایی دارند جهت حفظ سلامتی ساکنین باید منزل تخلیه شود

    کیان پاک بعد از انجام عملیات سمپاشی ضمانت نامه ارائه می کند؟

    اساس و اصول یک سمپاشی حرفه ای ، ارائه ضمانت نامه است. در نتیجه کیان پاک برای آسودگی خیال درخواست کنندگان خود، فاکتور و ضمانت نامه با مهر شرکت ارائه می دهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481