ریشه کن کردن موریانه با تضمین ۱۰۰ درصدی

  • فهرست مطالب

    ریشه کن کردن موریانه ها بسیار سخت است تا جایی که بیشتر مردم از خود می پرسند که  آیا موریانه ریشه کن می شود ؟ موریانه ها می توانند ترس را بر دل هر کسی که صاحب خانه است، ایجاد کند. این آفات مخرب هرگز دست از خوردن بر نمی دارند. اگر هر چه سریع مانع رشد آنها نشوید، دیگر نمی توانید به فکر ریشه کن شدن موریانه ها باشید. بسیاری از افراد در هنگام مواجه شدن با موریانه سریعا با شرکت سمپاشی تماس می گیرند. کیان پاک نه تنها به سم پاشی و ریشه کن کردن موریانه می پردازد، بلکه برای تمام حیوانات موذی و آفات، خدمات سم پاشی ویژه و حرفه ای ارائه می کند.

    رفتار موریانه بر اساس گونه ها و همچنین موقعیت جغرافیایی و منطقه ای متفاوت است. دانستن اینکه این موریانه ها در کجا زندگی می کنند و از چه نوع هستند، می تواند به شما کمک کند هوشیارتر عمل کنید و از آسیب بیشتر جلوگیری کند. از این رو در این مقاله به شناخت بهتر موریانه ها و راه های ریشه کن شدن موریانه می پردازیم.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    شناخت موریانه

    بدن موریانه های بالغ و بال های آنها به رنگ های مختلف از زرد مایل به سفید تا سیاه، رنگ آمیزی شده است. انواع موریانه ها از لحاظ جنسیتی به ملکه، سربازان و کارگران تقسیم می شود.

    کوچکترین این حشرات، کارگر است. چشم های کم سو، بدنی نرم و سبک دارند. هدف اصلی آنها: مراقبت از فرزندان، به دست آوردن و ذخیره غذا، ساخت و تعمیر تپه موریانه و تغذیه سربازان است.

    سربازان موریانه های فعال هستند. هدف اصلی آنها محافظت از کلنی در برابر حمله دشمنان است. فک پایین، قدرتمند و بلند می باشد و به عنوان یک ابزار دفاعی عمل می کند.

    آیا موریانه ریشه کن می شود ؟

    اندازه ملکه در مقایسه با موریانه های دیگر بزرگتر است. بدن، به ویژه در قسمت شکم، پس از شروع تولید مثل، صدها برابر افزایش می یابد. در صورت نیاز، کارگزان او را حمل می کنند و به او غذا می دهند.

    در کنار ملکه در طول زندگی، پادشاهی قرار دارد که فقط کمی بزرگتر از یک سرباز معمولی موریانه است. فقط او حق جفت گیری با ماده را دارد.

    باروری ماده شگفت انگیز است. موریانه ملکه در طول روز می تواند حدود ۱۷۰۰-۳۰۰۰ تخم بگذارد. تمام این حشرات وابسته به ملکه هستند، از این رو در صورتیکه ملکه از بین برود به کل ریشه کن کردن موریانه ها صورت می گیرد.

    ریشه کن کردن موریانه

    چرا موریانه ها برای خانه ها خطرناکند؟

    غذای موریانه سلولز است. ذخیره اصلی این ماده، همانطور که می دانیم چوب است. از آنجایی که خانه ها از چوب بازیافتی ساخته می شوند، بهترین مکان برای زیستگاه این حشرات است.

    شناسایی حملات موریانه آسان نیست. واقعیت این است که آنها فقط محتویات داخلی چوب را می جوند و پوسته بیرونی را دست نخورده می گذارند.

    موریانه ها تهدید واقعی برای زندگی انسان هستند.

    درختان قدرتمندی که این حشرات از آن تغذیه کرده اند، با یک فشار کوچک در برابر چشمان ما فرو می ریزند. همین امر را می توان در مورد ساختمان های چوبی نیز گفت. مقابله کردن با موریانه راحت نیست، زیرا فقط با قوی ترین سموم مسموم می شوند. بدین جهت ریشه کن شدن موریانه با راه های خانگی سخت و عملا غیر ممکن است.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی موریانه بوشهر

    بهترین روش سمپاشی برای موریانه با کمک نیروهای کیان پاک قابل اجراست. این شرکت از بهترین مواد و تجهیزات شیمیایی برای سم پاشی استفاده می کند.

    محل هایی که موریانه شما را تهدید می کند، کجاست؟

    موریانه ها با توجه به انواع مختلفی که دارند در بخش های متفاوتی زندگی می کنند. اما اغلب موریانه های چوبی در هر بخش از خانه که چوب باشد، به راحتی زندگی می کنند. محل هایی که موریانه، خانه را تهدید میکنند یه صورت زیر است:

    1. دیوارها

    اگر موریانه های زیرزمینی یا چوب خشک به خانه شما دسترسی پیدا کنند، می توانند به دیوارهای شما آسیب برسانند.همچنین موریانه های فورموسان ممکن است تونل های گلی (تونل) روی دیوار یا نزدیک دیوار شما ایجاد کنند.

    سایر علائم موریانه عبارتند از:

    • تاول روی دیوار
    • صفحات چوبی آسیب دیده
    • سوراخ های توخالی روی قرنیزها

    موریانه ها بیشتر مواد حاوی سلولز را می خورند و به طور شگفت انگیزی این شامل روکش های کاغذی روی بیشتر دیوارهای خشک می شود، به این معنی که دیوارها و سقف های خانه شما ممکن است در اثر هجوم آسیب ببینند.

    1. حمام

    شاید تعجب کنید که بدانید حمام مکانی ایده آل برای رشد موریانه ها است. در واقع هر منطقه ای از خانه شما که چوب، گرما و رطوبت را تامین می کند، می تواند منجر به هجوم احتمالی موریانه شود.

    قاب داخلی درب و گاها سقف در اکثر حمام ها معمولاً از چوب ساخته شده است. حمام کردن و دوش گرفتن روزانه می تواند منبع رطوبتی برای موریانه ها باشد. موریانه ها ممکن است در پشت دیوارهای حمام یافت شوند، اما ممکن است در مکان های کمتر آشکار مانند پشت کاشی و وان حمام نیز یافت شوند.

    1. مبلمان

    از آنجا که آنها می توانند بدون خاک یا رطوبت زنده بمانند، موریانه های چوب خشک ممکن است در برخی از مکان های خانه شما که موریانه های زیرزمینی ممکن است زندگی نکنند، پیدا شوند.

    آنها می توانند تقریباً به هر اقلام چوبی در خانه شما هجوم آورند. هجوم موریانه به وسایل چوبی شما به مبلمان (مخصوصاً عتیقه جات)، کابینتهای توکار، قاب درها و پنجره ها، قرنیزها، تیرهای در معرض دید و صفحات چوبی صورت می گیرد. از نشانه های آن فضله های رو و زیر مبلمان، داخل کشوها یا روی سطوح افقی است.

    ریشه کن شدن موریانه

    راه های ریشه کن کردن موریانه

    برای هر شرکتی روش های مختلفی جهت از بین بردن موریانه وجود دارد. عمده ترین این روش ها به صورت زیر است:

    روش های غیر شیمیایی ریشه کنی موریانه

    ضدعفونی خاک: در این روش برای ریشه کن شدن موریانه ابتدا یک ترانشه در اطراف فونداسیون حفر می شود و خاک با موریانه کش ضدعفونی می شود. سپس محل دوباره پر می شود. این نوع ضدعفونی به جلوگیری از هجوم موریانه ها در آینده نیز کمک می کند و موریانه ها را مجبور می کند که به خاک برگردند تا لانه کنند.

    بخوانید!
    هزینه سمپاشی موریانه چگونه محاسبه می شود ؟

    ضدعفونی چوب: متخصصان کنترل آفات می توانند از انواع ضدعفونی های مختلف چوب برای کمک به کشتن کلنی های موریانه و جلوگیری از فوران شدن موریانه ها برای آینده استفاده کنند. ضدعفونی های چوب شامل چوب تیمار شده با مواد شیمیایی است. عموما از مواد شیمیایی همچون بورات برای ساخت و ساز خانه نیز استفاده می شود. بدین حالت که این مواد شیمیایی در بین مصالح دیوار جایگذاری می شود تا مانع ورود موریانه ها شود.

    سیستم های طعمه: برای این روش ایستگاه های طعمه (نوعی تله) در اطراف خانه نصب می شود. متخصص ها در دوره های تعیین شده بر ایستگاه ها نظارت می کنند تا اطمینان حاصل شود که خانه در برابر هجوم های آینده و فعلی محافظت می شود. این روش به طور موثر موریانه ها را از بین می برد.

    روش شیمیایی ریشه کن شدن موریانه

    در این روش از سم پاشی برای موریانه استفاده می شود. طی این کار از ۴ روش شیمیایی انجماد، حرارت، بخار، سم پاشی با گاز صورت می گیرد.

    برای این کارها باید از تجهیزات ویژه برای انتقال مواد شیمیایی به تمام خانه استفاده شود. این گزینه بسیار موثرتر و کوتاه تر از روش از بین بردن موریانه با روش های غیر شیمیایی است. اما باید در نظر داشته باشید که جهت ریشه کن شدن موریانه نباید از هر شرکتی درخواست سم پاشی برای موریانه نمایید.

    موریانه ها با مواد شیمیایی معمولی و شوینده ها از بین نمی روند. برای ریشه کن کردن موریانه بهترین روش تزریق سم به کلنی است تا ملکه سریعتر از بین برود.

    بدین منظور باید از شرکت هایی که تجربه، مواد اولیه قوی، تجهیزات پیشرفته و تعداد نیروی ماهر دارند استفاده نمایید. معتبرترین و بهترین شرکت سم پاشی برای موریانه، برند کیان پاک است. این شرکت نه تنها بهترین متخصصین سم پاشی را دارد بلکه برای کار خود ضمانت می دهد. مواد شیمیایی که این مرکز استفاده می نماید در هیچ جای ایران موجود نیست و بسیار قوی است.

    نتیجه گیری

    ریشه کن کردن موریانه نیازمند رویکردی مسئولانه و حرفه ای است. اولاً به کارگیری راه دیگری برای شکست دادن آنها زمان بر و عملا غیر ممکن است، ثانیاً خانه شما احتمالاً یکی از بزرگترین دارایی های مادی شما است و از دست دادن آن به خاطر حشرات جایز نیست. بهترین راه ریشه کن شدن موریانه ، تماس با مرکز کیان پاک است.

    ریشه کن کردن موریانه در چند مرحله انجام می شود ؟

    بسته به حجم نفوذ موریانه در محیط گاها مبارزه با موریانه احتیاج به تکرار سمپاشی دارد. ولی کیان پاک به شما این اطمینان را خواهد داد که محیط شما را از شر این حشره پاکسازی خواهد کرد

    ریشه کن شدن موریانه توسط کیان پاک با ضمانت نامه انجام می شود؟

    این شرکت تمام خدمات سمپاشی خود را با ضمانت نامه معتبر ارائه می کند

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481