سمپاشی کک سگ بصورت اصولی چگونه انجام می شود؟

سم کک سگ
  • اگر در خانه از حیوان خانگی مثل سگ و گربه نگهداری می کنید حتما با آسیبی به نام کک باید آشنایی داشته باشید. کک سگ ها و کک توله سگ ها واقعا می توانند زندگی را برای دوست پشمالوی شما غیرقابل تحمل کنند. سمپاشی کک سگ یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های خلاص شدن از شر آنهاست . خوشبختانه، کارهای زیادی می توانید برای مقابله با این انگل های کوچک مزاحم انجام دهید. اگر آشنایی زیادی با روشهای مقابله با کک ندارید این مقاله را که توسط شرکت سم پاشی کک سگ کیان پاک نوشته شده مطالعه کنید.

     

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    direct android minbazaar icon min 1 e1680050753913

    سمپاشی کک سگ

    چرخه زندگی کک سگ

    به طور متوسط، یک کک بالغ تنها برای چند هفته روی میزبان زنده می‌ماند، اما با شروع تکثیر آنها در عرض چند روز، تعداد کک‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد و منجر به هجوم شدید شود. در واقع درک چرخه زندگی کک در سمپاشی کک سگ بسیار مهم است.

    چهار مرحله از چرخه زندگی کک وجود دارد:

    • تخم: کک‌های ماده بالغ پس از اینکه از خون خوبی برخوردار شدند، تخم‌های خود را روی پوست یا خز حیوان میزبان خود می‌گذارند. تخم‌های بیضی شکل، ریز و روشن از بدن سگ به محیط می‌افتند، جاییکه بین دو روز تا دو هفته طول می‌کشد تا از تخم بیرون بیایند. در این روش سم پاشی کک سگ تا حدودی تاثیر دارد.
    • لارو: لاروها در داخل تخم ها رشد می کنند تا زمانیکه آماده تخم ریزی شوند. هنگامیکه ظاهر می شوند، فقط چند میلی متر طول و ظاهری کرم مانند دارند. آنها مواد آلی را که می‌توانند پیدا کنند می‌خورند که در طی مراحل مختلفی رشد می‌کنند که آخرین آن پیله‌ای چسبنده به نام شفیره تولید می‌کند. این مرحله بهترین زمان برای سم پاشی کک سگ است.
    • شفیره: شفیره چسبنده زباله های محیط را جذب می کند که به محافظت از آن کمک می کند. در داخل، کک پیش از ظهور می تواند در کمتر از ۱۰ روز رشد کند. با این حال، بسته به شرایط محیطی آنها می توانند از ۶ تا ۱۲ ماه قبل از ظهور در این مرحله باقی بمانند. شفیره ها معمولاً در اعماق فرش یا زیر زباله ها یافت می شوند و بنابراین یافتن و خلاص شدن از شر آنها دشوار است. سم پاشی کک سگ در این زمان بهترین روش برای جلوگیری از تکثیر کک سگ است.
    • بزرگسالان: کک های بالغ انگل های گزنده ای هستند که همه ما با آنها آشنا هستیم. این مرحله به دلیل افزایش دما، ارتعاشات یا افزایش سطح دی اکسید کربن، زمانی از شفیره خارج می شود که یک میزبان نزدیک را تشخیص دهد. کک های بالغ تازه ظاهر شده در عرض چند دقیقه پس از یافتن میزبان آماده شروع تغذیه هستند و تخم های جدید ظرف ۱ یا ۲ روز پس از تغذیه تولید می شوند. معمولا با سمپاشی کک سگ در این زمان به راحتی کک ها ازبین می‌روند.
    بخوانید!
    عکس نیش کک چطوری است؟

    سم پاشی کک سگ

    چگونه کک سگ را تشخیص دهیم؟

    کک سگ ها و کک توله سگ ها کوچک هستند و بسیار سریع حرکت می کنند، بنابراین تشخیص آنها دشوار است. از نظر چشم انسان، کک ها شبیه بیضی های کوچک قرمز تیره یا قهوه ای هستند. اگر به دقت نگاه کنید، می توانید پاهای آنها را در زیر آنها مشخص کنید. اگر یک کک را مشاهده کردید آماده باشید که در هنگام خزیدن یا پریدن به طور ناگهانی ناپدید شود.

    گاهی اوقات ممکن است خود کک ها را نبینید، اما ممکن است شواهدی از آنها را به شکل “مدفوع کک” مشاهده کنید. مدفوع کک مانند خاک معمولی به نظر می رسد. راه تشخیص تفاوت این است که مقداری از آن را بردارید و روی دستمال مرطوب قرار دهید، کثیفی و مدفوع کک بافت را قرمز می کند.

    خراشیدن: این یکی واضح است. وجود کک ها و نیش آنها پوست را تحریک می کند، بنابراین اگر سگ شما بیش از حد انتظار، پوست خود را می خراشد و پوستش را می جود، ممکن است کک داشته باشد. دلایل مختلفی برای خاراندن در سگ ها وجود دارد، بنابراین در صورت تداوم وضعیت، حتما با دامپزشک خود صحبت کنید.

    • ریزش مو: ریزش مو به دلیل خاراندن و نظافت بیش از حد ممکن است در برخی از سگ ها، به ویژه در اطراف پاهای پشتی و پایه دم دیده شود.
    • پوست تحریک شده: پوست سگ شما ممکن است به دلیل آلودگی به کک، قرمز و دردناک باشد. سگ های مبتلا به درماتیت آلرژیک کک نیز ممکن است دچار عفونت های پوستی ثانویه شوند.
    • رنگ پریدگی لثه: از دست دادن خون در اثر هجوم شدید کک می تواند باعث کم خونی و در نتیجه رنگ پریدگی لثه ها شود. کم خونی ناشی از کک نادر است، به طور معمول فقط در توله سگ های جوان با هجوم بسیار شدید کک دیده می شود.

    شرکت سمپاشی برای کک سگ

    بهترین راه برای از بین بردن کک سگ چیست؟

    بهترین راه برای آنکه بتوانید کک سگ خود را سریع ازبین ببرید سم پاشی کک است. اگر متوجه شده اید که سگ شما کک دارد، در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای تسکین حیوان خانگی خود انجام دهید.

    سمپاشی کک سگ

    کک ها آزاردهنده و پایدار هستند. با این حال، قرص‌های کک و کنه سگ و سایر درمان های کک و کنه سگ مانند سم پاشی کک سگ یکی از سریع‌ترین راهها برای خلاص شدن از شر کک ها هستند.

    برخی از سموم شیمیایی فقط بزرگسالان را هدف قرار می دهند، در حالیکه برخی دیگر تخم کک، لارو و کک بالغ را هم از بین می برند. بنابراین خرید یک سم مناسب بسیار مهم است. شرکت هایی مانند کیان پاک ،کنترل کک و پیشگیری از هجوم آنها را با روش های ترکیبی انجام می دهند.

    محصولات مبتنی بر اسید بوریک ممکن است گزینه ایمن‌تری برای خانه‌هایی باشد که کودکان کوچک در آن زندگی می کنند. موثرترین محصولات آنهایی هستند که هم حاوی یک ماده برای کشتن کک های بالغ و هم ماده ای برای کشتن سایر مراحل چرخه زندگی کک ها هستند. سم پاشی کک سگ با مواد حاوی اسید بوریک جز روشهای کاملا مناسب و ایمن محسوب می شود.

    بخوانید!
    سمپاشی کک راه حل فوری نجات از شر این حشره

    توجه داشته باشید  که برخی داروهای ضد کک نیاز به نسخه دارند، در حالیکه برخی دیگر نیازی به نسخه ندارند. معمولا سمپاشی کک سگ بهترین روش برای ازبین بردن این انگل ها است.

    شامپوهای کک سگ

    چندین گزینه شامپو برای کک و کنه سگ در بازار وجود دارد که در صورت استفاده صحیح می تواند بسیار موثر باشد. شامپو سگ، ممکن است حاوی مواد مختلفی باشد که کم و بیش برای مقابله با کک سگ موثر هستند.

    توله سگ های کوچک فقط باید در شامپوی غیر سمی سگ حمام شوند. باید در نظر داشته باشید که آیا حیوان خانگی شما می تواند خیس شدن و کف کردن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه تحمل کند یا خیر، زیرا این مدت زمانی است که باید در شامپو فرو برده شوند.

    پس از یک حمام گرم خوب، کک‌ها را می‌کشید و می‌توانید از شانه کک و کنه سگ برای حذف کک‌های مرده از سگ خود استفاده کنید. با این حال، شامپوهای کک از سگ شما در برابر آلودگی مداوم کک محافظت نمی کنند.

    مراحل بعد از سم پاشی کک سگ در خانه

    بعد از سمپاشی کک سگ باید به مدت ۸ ساعت از خانه خارج شوید. در صورت استفاده از سموم پایه شیمیایی برای سم پاشی کک گ برای مراقبت از پوست، شستن همه ملافه ها با آب گرم و صابون الزامی است. تمام فرشها باید کاملاً جاروبرقی شود و کیسه جاروبرقی دور انداخته شود یا قوطی خالی شود. تمیز کردن فرش با بخارشور می تواند برخی از لاروها را نیز از بین ببرد. با این حال، به یاد داشته باشید با روش جاروبرقی و شامپو کردن فرش، همچنان درصد زیادی از کک‌ها زنده باقی می‌مانند، بنابراین استفاده از روش های سم پاشی کک سگ با بکارگیری متخصصین شرکت سمپاشی کیان پاک کمک زیادی به شما می کند.

    نتیجه

    در مواقعیکه سگ شما مورد هجوم کک یا کنه سگ قرار گرفت برای اینکه سلامتی خود یا حیوان خانگی خودتا را به خطر نیندازید، در ابتدا با یک شرکت سمپاشی کک سگ تماس بگیرید. مطمئنا شما بعد از شنیدن مشاوره های متخصصین شرکت سم پاشی کک سگ تصمیم درست و اصولی را خواهید گرفت.

    آیا برای از بین بردن کک سگ سمپاشی منزل الزامی است؟

    تمامی درمان های دامپزشکی باعث از بین رفتن کک روی بدن سگ می شوند و برای دفع همیشگی کک بایستی محیط منزل را سمپاشی کرد تا کک به بدن سگ برنگردد.

    سمپاشی کک سگ با ضمانت انجام می شود؟

    بله کلیه امور سمپاشی توسط شرکت کیان پاک با ارائه گواهی ضمانت به مشتری انجام می شود.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481