هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه برای سمپاشی سوسک
  • سوسک‌ آلمانی یا همان سوسک آشپزخانه جزء آن دسته از آفاتی هستند که وجودشان در خانه و محیط کار به شدت آزاردهنده می باشد و همچنین می‌توانند عوامل بیماری زا را با خود به محیط زندگی منتقل کنند. این حشرات در کابینت ها و محل های تنگ و تاریک، لانه می‌سازند و با شدت زیادی تکثیر شده و رشد می‌کنند. اگر آشپزخانه شما درگیر این نوع حشره‌ بسیارنفرت انگیز شده هرچه زودتر اقدام به ریشه کنی آن کنید. هرچقدر دیرتر اقدام کنید تعداد آنها بیشتر خواهد شد. برای این کار حتما هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه برای شما مهم خواهد بود. محاسبه نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه به عواملی مانند متراژ و مقدار درگیری محیط و… بستگی دارد که در این مقاله به شرح آن می پردازیم.


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     


    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه چگونه محاسبه می‌شود؟

    هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه طبق فاکتورهای مختلفی و عوامل پیش‌بینی شده (یا پیش بینی نشده) محاسبه می‌شود که به بررسی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

    اولین مورد به متراژ درگیر به سوسک بستگی دارد که چه وسعتی مورد سمپاشی قرار می گیرد. متراژ با مقدار سم مصرفی ارتباط مستقیم دارد. هرچقدر متراژ بیشتر باشد مقدار سم مصرفی بیشتر خواهد بود.

    مورد بعدی به قیمت سم به کار برده شده برای از بین بردن سوسک کابینتی بستگی دارد. در صورتی که شرکت سمپاشی سوسک از سموم آماده و موجود در بازار استفاده کند، قیمت انواع برند به کار برده شده بر قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه تاثیر مستقیمی دارد. در بازار طیف وسیعی از برندهای سم برای سوسک موجود است.

    از موارد دیگری که مهم است و در محاسبه هزینه اثرگذار است، میزان زمان درگیری آشپزخانه یا محل مد نظر به سوسک آلمانی است. زیرا هر چه زمان بیشتری آشپزخانه شما به این آفت دچار شده باشد، تعداد آنها بسیار زیاد شده است و دارای لانه‌های بیشتری در لابه لای کابینت‌ها، زیر سینک و شکاف دیوار‌ها و غیره برای خودشان درست می کنند.

    هر سوسک آلمانی توانایی آن را دارد که در مدت ۱۰۰ روز ۳ کپسول تخم بگذارد. هر کپسول شامل ۳۲ تا ۴۸ تخم سوسک می باشد. در نتیجه هر سوسک ماده در مدت یکسال و در شرایط مناسب می تواند جمعیت ۱و نیم تریلیاردی به جمعیت سوسک ها اضافه کند.

    پس به شما توصیه می‌کنیم که در صورت مشاهده‌ هر کدام از انواع سوسک در آشپزخانه، قبل از اینکه به داخل کابینت‌ها و وسایل دیگر، شکاف دیوارها، داخل مواد غذایی خشک و تر و غیره نفوذ کنند با کارشناسان شرکت سمپاشی کیان پاک تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم برای ریشه کنی و نابودی سوسک آشپزخانه را به شما پیشنهاد دهند.

     

    بخوانید!
    سوسک ریز کابینتی از کجا میاد؟

    هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه

    آیا ممکن است هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه تغییر کند؟

    در پاسخ به این سوال قابل ذکر است که نوع برند سموم خارجی مصرف شده برای از بین بردن سوسک آلمانی می تواند در قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه تاثیر مستقیمی داشته باشد و ممکن است به سرعت تغییر کند.

    برخی از سموم از مواد اولیه‌ای تهیه می‌شوند که وارداتی هستند و متناسب با قیمت ارز تغییر پیدا می‌کنند. بنابراین تغییر هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه به استفاده از این سموم بستگی دارد که متاسفانه قیمت خرید سم در تاریخی که شما استعلام قیمت سمپاشی را انجام می دهید با روزی که اقدام به سمپاشی می کنید، می تواند بسته به قیمت دلار تغییر کند. این تغییر قیمت برای سموم ایرانی اتفاق نمی افتد.

    اگر خانه و یا آبدارخانه محل کار، سرویسهای بهداشتی، انبار مواد غذایی و سایر قسمت ها در محیط زندگی و کار شما درگیر سوسک آشپزخانه شده است، پس شما به طور مستقیم با عوامل بیماری زا سر و کار دارید و باید هر زمان منتظر آلوده شدن به بیماری و ویروس‌های بیماری‌زا باشید. پس هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه در مقابل ضررها و خساراتی که ممکن است به وجود بیاورند بسیار ناچیز است.

     

    نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه

    شرکت کیان پاک نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه را چطور محاسبه می‌کند؟

    شرکت کیان پاک دارای سالها سابقه‌ در سمپاشی و مبارزه با سوسک ریز کابینتی می باشد و تمامی امور خدمات سمپاشی خود را از طریق کارشناسان و افراد حرفه‌ای انجام می دهد.

    هزینه‌ سمپاشی سوسک آشپزخانه در این مجموعه طبق عواملی که در بالا ذکر کردیم، بعلاوه حق‌الزحمه محاسبه می‌شود.

    نرخ سمپاشی سوسک‌ آشپزخانه توسط این شرکت، بسیار متناسب در نظر گرفته شده است و تمامی کار‌های ما دارای ضمانت‌نامه هستند و از این طریق شما را مطمئن می‌سازیم کار را بسیار درست و طبق اصول پیش می‌بریم تا نگرانی شما به طور کامل برطرف شود.

    کارشناسان نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه را با توجه عوامل مختلفی تعیین می کنند. محاسبه قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه بستگی به عواملی مانند هزینه تهیه و تولید سم سوسک، اجرت اعزام سمپاش و مدت زمان حضور سوسک به محیط و ۲۵% سود شرکت دارد.

    نیروهایی که به محل شما اعزام می‌شوند بعد از بازرسی کامل محیط درگیر و همچنین پیدا کردن لانه‌های مخفی حشرات، شما را از قیمت و نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه مطلع می‌کنند. سپس طبق برنامه و زمان کاری و سایر فاکتورهایی که قبل تر اشاره نمودیم، هزینه سمپاشی سوسک آلمانی را بعد از اتمام کار از شما دریافت خواهند نمود.

     

    بخوانید!
    برای سمپاشی سوسک از چه سمی استفاده کنیم؟| کیان پاک ✔️

    قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه

    راه‌ های ارتباطی با شرکت کیان پاک

    برای اطلاع از هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راههای ارتباطی متعددی را در صفحه سایت قرار داده‌ایم تا شما را به صورت آسان و در کوتاهترین زمان ممکن به اپراتور و مشاوران متخصص هر حوزه ارتباط بگیرید.

    همانطور که مطلع هستید هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه ،بعد از اتمام کار و از بین بردن سوسک‌ها از شما دریافت می‌شود. شما می‌توانید آن را بصورت نقدی پرداخت کرده و یا به صورت کارت‌ به کارت به حساب واریز نمایید.

    کیان پاک، سمپاشی حشرات را با ارائه ضمانت نامه کتبی انجام می دهد تا این اطمینان را به شما بدهد که اگر مشکل شما رفع نشده باشد (احتمال ضعیف) مجددا کارشناسان سمپاشی را به صورت رایگان به محل شما اعزام می کند و برای این کار هزینه ای از شما دریافت نمی کند.

    سخن نهایی

    سوسک ها به راحتی میکروب‌های بیماری زا و عوامل آلوده را به محیط زندگی شما منتقل می‌کنند و شما را به بیماری های تنفسی و آلرژیک و تب‌های مزمن درگیر می کنند. این نوع از حشرات چندش‌آور قادر هستند در مدت زمان کوتاهی به شدت تکثیر شده و از منابع غذایی شما استفاده کرده و مسمومیت‌های شدیدی را از این طریق برای شما به همراه داشته باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر درگیر این معضل هستید از شرکت کیان پاک راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید و با برقراری تماس از هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه اطلاعات کافی دریافت کنید.

    قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه چه میزان می باشد؟

    نرخ سمپاشی سوسک آشپزخانه با عوامل متعددی مثل متراژ و نوع سم و… تعیین می شود که در این مقاله به تفصیل بررسی شده است.

    هزینه سمپاشی سوسک ریز کابینتی چگونه اعلام می شود؟

    هزینه سمپاشی سوسک آشپزخانه با دو روش اعلام می شود.روش اول پاسخ دادن به سوالات متداول کارشناسان کیان پاک می باشد و در روش دوم با بازدید از محل توسط متخصصین سم پاشی می توان قیمت سمپاشی سوسک آشپزخانه را به طور دقیق اعلام کرد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481