عکس ساس تختخوابی

عکس ساس
  • نگاه کردن به عکس ساس تختخوابی کمک می کند تا در مورد این حشره و تفاوت آن با سایر حشرات بدانید. در سال های اخیر آنها به یک مشکل جدی تبدیل شده اند که خانه ها، هتل ها و حتی حمل و نقل عمومی را تحت تاثیر قرار داده اند. حشرات ریز قهوه ای مایل به قرمز از خون میزبان انسان تغذیه می کنند. خلاص شدن از شر ساس پس از استقرار آنها در یک مکان بسیار دشوار است. بنابراین پیشگیری و تشخیص زودهنگام بسیار مهم است.

     


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     


    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    گزش ساس تختخوابی

    با عکس ساس تختخوابی می توان با ساختار و ظاهر این حشره آشنا شد. شناخت حشره کمک بزرگی می کند تا آن را راحت تر از بین ببرید.

    ساس  تختخوابی نوعی حشره خونخوار است که عمدتاً از طریق نیش مستقیم با پوست انسان در تماس است. ساس تختخوابی در هنگام گزش مقداری از بزاق خود را به جریان خون تزریق می کند که حاوی موادی است که باعث بی حسی و رقیق شدن خون می شود. به همین دلیل در بیشتر موارد فردی که توسط ساس گزیده شده است دردی احساس نمی کند.

    اما چند روز پس از گزش ساس تختخوابی محل گزش متورم شده و به صورت خوشه ای قرمز می شود و باعث خارش و سوزش می شود. در شدیدترین موارد، عفونت های ثانویه مانند عفونت های باکتریایی می توانند در محل گزش ایجاد شوند. بنابراین، اگر بعد از نیش حشره متوجه علائمی شدید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

    عکس ساس تختخوابی

    عکس ساس تختخوابی و روش پیدا کردن آن

     

    با توجه به عکس ساس تختخوابی ، بدن این حشره قهوه ای مایل به قرمز است. ساس تختخوابی هنگام خواب از خون انسان و حیوانات تغذیه می کنند.

    بخوانید!
    اقدامات بعد از سمپاشی ساس چیست؟

    آنها را می توان در بسیاری از مکان ها، از جمله خانه ها، هتل ها و وسایل حمل و نقل عمومی، سربازخانه ها،خوابگاه های دانشجویی و…پیدا کرد. در اینجا چند نکته برای پیدا کردن ساس وجود دارد:

    به دنبال علائم باشید: ساس‌ها علائمی مانند لکه‌های کوچک رنگی روی تختخواب یا تشک که حاصل مدفوع آنها یا اضافه خونی که خورده اند پس می دهند. همچنین پوسته هایی از پوست اندازی خود را در محیط به جا می‌گذارند.

    مکان های مخفی خانه خود را بررسی کنید: ساس تختخوابی دوست دارد در درزها و شکاف ها پنهان شوند. محلی مانند درزهای تشک، فنرها، بالش ها و لحاف ها، دیوار، کف و فرش ها را بازرسی کنید. این مناطق را با چراغ قوه به دقت بررسی کنید.

     

    عکس ساس تختخواب

    از تله های چسبنده استفاده کنید: تله هایی مانند تله های چسبنده برای گرفتن ساس ها طراحی شده اند. آن را در مکان مورد نظر قرار دهید و مرتب آن را چک کنید.

    از ردیاب ساس استفاده کنید: انواع مختلفی از ردیاب ساس در بازار وجود دارد که از دی اکسید کربن، گرما یا روش های دیگر برای جذب و به دام انداختن ساس استفاده می کنند.

    نکته : ساس ها هنگام حرکت در تاریکی دی اکسید کربن آزاد می کنند. بنابراین ساس های دیگر می توانند به آنها بپیوندند و گم نشوند. این موجودات نیز گرمای بدن طعمه خود را احساس و درک می کنند.

    این به این دلیل است که ساس ها گیرنده های بسیار حساسی روی شاخک های خود دارند و این گیرنده ها به تغییرات دما بسیار حساس هستند. با استفاده از گرمای بدن قربانی و دی اکسید کربن به راحتی می توانند طعمه خود را شناسایی کنند.

    با یک  شرکت سمپاشی و دفع آفات تماس بگیرید: اگر به آلودگی ساس مشکوک هستید، بهتر است با یک شرکت کنترل کننده آفات مانند کیان پاک تماس بگیرید که می تواند یک بازرسی کامل انجام دهد و مناطق آلوده را سمپاشی کند.

    بخوانید!
    اندازه ساس در هر مرحله چرخه زندگی از تخم تا ساس بالغ

    محل زندگی ساس تختخوابی

    شما با توجه به عکس ساس تختخوابی می توانید با ظاهر و جزئیات این حشره آشنا شوید و آنها را سریع تر شناسایی کنید. ساس تختخواب معمولا در قرنیزهای اطراف تختخواب و همچنین در زیر تختخواب و در جایگاه‌های دیگری که برای پناه و تغذیه مناسب باشد حضور دارد. چوب تخت‌های چوبی و درزهای روبالشی و روتختی نیز به عنوان محیط مناسبی برای زندگی و تکثیر ساس تختخواب شناخته شده‌اند. برای کنترل و پاکسازی ساس تختخواب لازم است که اقدامات مناسبی برای از بین بردن محل زندگی و تغذیه آنها صورت پذیرد.

    خلاصه

    برای از سمپاشی ساس تختخواب بسیار مهم است که از بهترین سم ها و روش های نوین استفاده شود. شما برای این که یقین داشته باشید که نوع حشره موجود در محیط چه حشره ای است می توانید عکس ساس تختخوابی یا هر نوع حشره دیگر را به پشتیبانی شرکت کیان پاک واتساپ کنید. کارشناسان با داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه کنترل و مدیریت آفات، می توانند به شما خدمات مناسبی در این زمینه ارائه دهند. با توجه به نوع ساس و شرایط محیطی، تکنیک ها و سموم مناسب ساس به کار گرفته می شود، تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورده و ساس های تختخواب شما را به طور کامل از بین ببرند. جهت دریافت خدمات شرکت کیان پاک در این زمینه، می توانید با شماره تلفن های قابل دسترسی تماس حاصل فرمایید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481