معرفی روش صحیح استفاده سم برای سوسک فاضلابی

سم برای کشتن سوسک فاضلابی
  • فهرست مطالب

    سوسک‌های فاضلابی نوعی از حشرات بسیار آلوده هستند و در خانواده بندپایان قرار دارند. تنها راه نجات از هجوم این موجودات زیان‌آور، استفاده از سم برای سوسک فاضلابی است. نوع سم و میزان استفاده از آن، توسط کارشناسان باتجربه‌ شرکت کیان پاک برای پاکسازی محیط درگیر به سوسک اندازه‌گیری شده و با توجه به میزان آلودگی محیط و تعداد سوسک و همچنین نژاد سوسک‌ها این کار را انجام می‌دهند.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    سوسک فاضلاب را بیشتر بشناسید

    سوسک‌های فاضلابی در تجمع آلودگی فاضلاب های شهری و روستایی بسیار مشاهده می شوند. در محیط های آلوده مانند کنار و داخل جدول‌کشی، سطل زباله‌ها و محل تجمع سایر آلودگی‌ها و در محیط های تنگ و تاریک به صورت گروهی زندگی می‌کنند.

    سوسک‌ها از طریق لوله‌کشی‌ها، کفپوش‌ها، درب و پنجره‌های خانه و یا از راه های مختلف دیگر می‌توانند به محیط خانه و یا محل کار، فروشگاه، انبار شما وارد شوند. با سرعت زیادی تکثیر می‌شوند و قابلیت پرواز کردن نیز دارند.

    این سوسک ها اکثرا به درون آشپزخانه و یا سرویس‌های بهداشتی و سایر نقاطی که دارای لوله‌کشی فاضلابی هستند، به سادگی راه پیدا می‌کنند و از منابع غذایی در دسترس، زباله‌ها و غیره تغذیه می‌کنند.

    به درزها و شکاف وسایل چوبی و فلزی و دیوارها به سادگی راه پیدا می کنند و اگر شرایط مناسب باشند همانجا ماندگار می‌شوند و تخم‌ریزی می کنند. در هر تخم و یا کپسول به تعداد ۱۶ سوسک از آن متولد می‌شود و در طول دوره‌ صد روزه تعداد آنها ممکن است از میلیون‌ها عدد فراتر برود.

    پس مناسب‌ترین روش برای نابودی و ریشه کنی سوسک استفاده درست از سم برای سوسک فاضلابی است.

    سم برای سوسک فاضلابی

    خطرات سوسک فاضلابی

    این سوسک‌ها به دلیل زندگی و لانه سازی در محیط های فاضلابی و محل تجمع فضولات و مدفوعات حیوانی و انسانی، ظاهری بسیار نفرت‌انگیز و حتی ترسناک دارند و بعلاوه به یک منتقل کننده‌ میکروب‌ها و انگل‌های بسیار خطرناک به انسان‌ هستند.

    با رفت‌وآمد در آشپزخانه و یا سایر قسمت‌های یک خانه می‌توانند اثرات آلودگی که به بدن آنها چسبیده است را برجای بگذارند و در اثر تماس انسان با این آلودگی‌ها، به راحتی دچار بیماریهای بسیار خطرناک مانند مسمومیت‌های خطرناک، تب‌های شدید شوند.

    در اثر پخش شدن ذرات موجود بر روی بالهای آن ها و تجزیه لارو و تخم هایشان در فضا، برای انسان ها انواع بیماری های ریوی و تنفسی را به همراه می‌آورند.

    هر جا که سوسک وجود دارد انواع بیماری ها و حساسیت‌های پوستی نیز در کمین انسانهاست و علت آن انتقال انگل‌ها و باکتری به محیط زندگی و فعالیت آنهاست.

    استفاده از سم سوسک فاضلاب مزیتهای بسیاری دارد، در مرحله‌ اول آنها را نابود می‌کند اما در پشت پرده ی این ماجرا مصون نگاه داشتن انسانها از خطرات و بیماریها و عواقب جبران ناپذیر است.

    پس به شما توصیه می‌شود که در صورت پی بردن به وجود سوسک و تخم آن در محیط زندگی خود حتما نسبت به از بین بردن سوسک با رعایت اقدامات حرفه ای در استفاده سم برای سوسک فاضلابی اقدام کنید. 

    سم مخصوص سوسک فاضلابی

    چه زمانی از سم برای سوسک فاضلابی استفاده کنیم؟

    هنگامی که بیش از یک سوسک در محیط خود مشاهده کردید، مطمئن باشید که آنها درون خانه شما ( لابه‌لای کابینت ها، داخل سیستم فاضلاب، زیر یخچال و کمد،داخل انباری، داخل سینک ظرفشویی و روشویی) یا سایر مکانهای تاریک و دارای رطوبت لانه سازی کرده اند و در مدت زمان کوتاهی با هجوم سوسک‌های ریز و درشت در محیط خود روبه رو می‌شوید.

    هر زمان شاهد این موضوع بودید به فکر نابودی و پاکسازی محیط خود باشید. برای ریشه کن کردن این نوع آفات به شرکت کیان پاک اعتماد کرده و از آنها بخواهید از سم برای سوسک فاضلابی استفاده کنند.

    استفاده از سم سوسک فاضلاب معمولا زمان و تایم مشخصی دارد، بطور مثال در ساعات انتهایی شب که استفاده از آب در منزل به حداقل زمان ممکن می رسد بهترین زمان برای سمپاشی سوسک می باشد. زیرا اگر آب زیادی درون لوله ها جاری شود اثرات سم را کم می کند و در هنگام تاریکی به دلیل اینکه حرکت و تکاپوی سوسک ها به حداقل خود می رسد زمان مناسبی برای مبارزه با سوسک ها می باشد.

    آیا سم سوسک فاضلاب باعث مسمومیت می شود؟

    این اتفاق زمانی ممکن است بیفتد که وسایل شخصی شما مانند حوله و یا مسواک، مواد غذایی، ظروف و غیره به این نوع سموم آلوده شوند.

    کودکان و افراد سالخورده و یا کسانی که دارای بیماریهای زمینه ای هستند می‌بایست قبل از سمپاشی محیط را ترک کنند و حتی الامکان تا ۶ الی ۱۲ ساعت بعد از استفاده از سم برای سوسک فاضلابی به محیط بازنگردند. 

    پرسنل شرکت سمپاشی کیان پاک در انجام این کار بسیار حرفه‌ای هستند و شما را با بایدها و نباید‌های قبل و بعد سمپاشی آشنا می کنند. سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب

    چگونگی دسترسی به خدمات شرکت کیان پاک

    شرکت کیان پاک برای آسودگی هر چه بیشتر شما، تدابیری اندیشیده است تا شما عزیزان بتوانید بصورت غیر حضوری نیز از مشاوره و تخصص این شرکت بهره کامل را ببرید. با استفاده از چندین راه‌ ارتباطی که در صفحه‌ رسمی شرکت کیان پاک قرار داده شده است.

    شما با استفاده از خدمات این تیم در استفاده از سم برای سوسک فاضلابی می‌توانید به سرعت از شر این حشرات نجات پیدا کنید و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت استفاده صحیح از انواع سم سوسک فاضلاب شما را بهره‌مند سازند.

    مزیت استفاده از خدمات کیان پاک

    • ارائه ضمانت‌نامه‌
    • ارائه سموم دارای استاندارد
    • انجام خدمات سمپاشی به چند روش متفاوت
    •  سمپاشی دقیق بدون درگیری وسایل آشپزخانه و وسایل شخصی در سرویس بهداشتی
    • دریافت هزینه خدمات بعد از تمام شدن کار

    سخن نهایی

    بخوانید!
    مراحل سمپاشی سوسک چوب خوار توسط کیان پاک

    اهمیت به سلامت محیط زندگی بسیار مهم است، سوسک ها جزء آن دسته از آفاتی هستند که محیط زندگی و کار انسانها را به سرعت درگیر آلودگی به انواع باکتری و عوامل بیماریزا می کنند. پس بهتر است برای حفظ سلامت خود و اطرافیانتان در صورت مشاهده‌ آنها از شرکت سمپاشی سوسک کیان پاک بخواهید تا لانه آنها را پیدا کرده و با استفاده صحیح از سم برای سوسک فاضلابی آنها را از زندگی شما ریشه کن کنند.

    سم برای سوسک فاضلابی از چه ترکیبی ساخته شده است ؟

    برای از بین بردن سوسک فاضلابی بسته به محل زندگی آنها می توان از سموم مایع و یا کپسولهای گاز جهت منهول های فاضلاب استفاده کرد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    09906281481