سمپاشی ساس با گاز چطور انجام می شود ؟

  • یکی از روش های ۱۰۰ درصدی سمپاشی ساس، از بین بردن ساس به وسیله گاز است. گاز به راحتی به فضاهای کوچک و  به هم ریخته ای که ساس ها علاقه به پنهان شدن در آنها دارند نفوذ می کند و این تضمین وجود دارد که ساس و تخم ساس به طور کامل از بین بروند. ساس ها اغلب مشکلات زیادی را برای ساکنین خانه ایجاد می کنند. از این رو شاید دست به هرکاری بزنید تا از شر ساس راحت شوید. کیان پاک به عنوان مرجع مقالات از بین بردن ساس و مبارزه با ساس توانسته آگاهی زیادی به عزیزانی که گرفتار ساس شده اند ارائه دهد. در این مقاله می خواهیم به سوال ” سمپاشی ساس با گاز چطور انجام می شود ؟” و ” مزایای سم پاشی ساس با گاز ” بپردازیم.


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    سمپاشی ساس با گاز چطور انجام می شود؟

    سمپاشی گاز با نام دیگر بمب های دودی با کمک گاز ، مواد شیمیایی را داخل خانه یا هر مکانی که گرفتار ساس می باشد وارد می کند. با این روش ، گازی که تولید می شود ساس ها را مسموم می کند. بمب های دود بسیار موثر هستند، زیرا عملاً هیچ مانعی برای ورود گاز وجود ندارد. در نتیجه به راحتی به تمام گوشه های اتاق و درزها نفوذ می کند و ساس را در هر جایی که مخفی شده باشد می کشد.

    سمپاشی ساس با گاز چگونه انجام می شود ؟

    سم پاشی ساس با گاز چیست ؟

    سم پاشی ساس با گاز با توجه به ماهیت گازی خود در محلی که آزاد می شود، کاملا مکان را اشباع می کند. استفاده از بمب های دود در ساختمان های آپارتمانی کمی دشوار است.

    واقعیت این است که گاز نه تنها کل آپارتمان را با بوی خود اشباع می کند، بلکه گاها وارد آپارتمان های همسایه و راه پله می شود. بنابراین، باید از قبل همسایگان خود را مطلع کنید و در مورد بوی گاز هشدار دهید.

    اگر وجود ساس در یکی از آپارتمان ها وجود داشته باشد، اقدامات بعد از سمپاشی ساس باید به طور همزمان انجام شود تا حشرات نتوانند از واحدی به واحد دیگر بخزند.

    سم پاشی ساس با گاز کار خطرناکی است و نیازمند مهارت است. از این رو همیشه بهتر است آن را به متخصصان این کار بسپارید. با این کار سلامت و ایمنی خود را به خطر نمی اندازید.

    برای این کار باید از مرکز سم پاشی معتبر ساس استفاده کنید. در حال حاضر بهترین و مورد اعتمادترین شرکت سم پاشی ساس ، مرکز کیان پاک می باشد.

    سم پاشی ساس با گاز

    این مرکز نه تنها برای سم پاشی ساس در تهران خدمات می دهد بلکه برای سم پاشی ساس در تمام شهرهای کشور نیز خدمات دارد.

    زمانیکه از متخصصینی که می دانند حشره ساس چیست  درخواست کمک می کنید ، آنها برای شما شرایط سم پاشی ساس با گاز را به طور کامل توضیح می دهند.

    برای شروع کار باید مشاوره لازم برای خروج از منزل را از کارشناسان کیان پاک دریافت کنید.

    اولین کار برای خروج ایزوله کردن لباسهاست. ایزوله کردن باعث می شود شما به همراه البسه خود ساس و تخم ساس را به محل دیگر انتقال ندهید.

    بخوانید!
    ساس چطور به وجود می آید و ساس از کجا میاد ؟

    در مرحله بعد زمانی که کارشناسان وارد خانه شما می شوند ابتدا تمام درب، درز، پنجره و هر جایی که مرتبط با سیستم تهویه هوا وجود دارد را می گیرند تا گاز از خانه خارج نشود.

    از ورود هر گونه حیوان یا کودک و افراد به خانه خودداری کنید زیرا ماده شیمیایی که به صورت گاز انتشار می یابد خطرناک می باشد و سبب مسمومیت آنها می شود.

    هر شرکت برای انتشار گاز از مواد شیمیایی مختص به خود استفاد می کند ( معمولاً سولفوریل فلوراید ) ولی نکته مشترک همگی این مواد شیمیایی اثر فلج کننده عصبی بر ساس و مسمومیت آنهاست.

    کارشناسان مواد شیمیایی را به حالت بسته بمب در وسط خانه قرار داده و روشن می کنند. پس از ظاهر شدن دود ، با پلمپ و درزگیری درب  خانه ، منزل را ترک می کنند. بعد از ۴۸ ساعت می توانید به منزل برگردید.

    مکانیسم اثر سمپاشی ساس با گاز چگونه است؟

    یک بمب دودزا در برابر ساس ها بر اساس اصول مشابه اسپری ها و سم پاشی با بخار عمل می کند:

    1.  سم گازی یا دود به محل پناهگاه ساس ها نفوذ می کند و روی پوشش های کیتینی بدن آنها می نشیند.
    2. هنگامیکه وارد پوست بدن ساس می شود، این ماده از طریق کوتیکول به بافت های نرم نفوذ می کند (پیروتروئیدها به طور کلی و پرمترین به طور خاص اثر تماسی دارند)، جذب همولنف می شود و به گانگلیون های عصبی می رسد. علاوه بر این، هنگام نفوذ با دود از طریق اسپیرکل ها، حشره کش بلافاصله از طریق سیستم لوله های تنفسی به داخل همولنف نفوذ می کند.
    3. علاوه بر این، هنگامی که گاز با ساس ها تماس پیدا می کند، در داخل بدن آنها به فلوراید و سولفات تجزیه می شود. در آنجا فلوراید به عنوان سمی برای حشرات عمل می کند و در متابولیسم آنها اختلال ایجاد می کند و در نهایت باعث مرگ آنها می شود.
    4. هنگامیکه مواد شیمیایی در سیستم عصبی قرار بگیرد، باعث تحریک بی وقفه سلول های عصبی می شود که سبب فلج شدن حشره و مرگ نسبتاً سریع آن می شود.

    چرا سمپاشی ساس با گاز از دیگر روش ها بهتر است؟

    در سمپاشی ساس با گاز نیازی به پیدا کردن ساس ها نمی باشد.

    در این روش گاز خود به خود به تمام خانه سرایت کرده و حشرات را می کشد. از طرف دیگر هنگامی که کوچکترین ذرات مواد شیمیایی حاصل از گاز بر روی سطوح مختلف منزل می نشیند، مانند یک حشره کش قوی برای ساس عمل می کند که برای ساعت زیادی در محیط ماندگاری خواهد داشت.

    در ساعاتی که سم در محیط وجود دارد اگر حشرات از روی چنین سطحی عبور کنند، ناگزیر به پاها و شکمشان می چسبند و سپس به بدن آنها نفوذ می کند، در نتیجه سبب مرگ باقی حشرات می شود. این مزیت یک اثر طولانی مدت پس از انجام سم پاشی خواهد بود.

    با این روش ، محصول شیمیایی برای مدت طولانی در شکاف های کوچک (پشت قرنیز) باقی می ماند، جایی که دسترسی به آن سخت است، ساس ها را کشته و همچنین لاروهای جوانی که از تخم بیرون می آیند را از بین می برد.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس بوشهر از بین بردن حشره ساس بدون نیاز به شستشو

    البته این روش تنها در صورتی قابل اجرا است که از مواد شیمیایی قوی با روش درست استفاده شود. شرکت کیان پاک از بهترین مواد شیمیایی با روش های درست پاکسازی ساس را با ضمانت نامه معتبر انجام می دهد.

    سمپاشی ساس با گاز

    نکات استفاده از سم پاشی گاز برای ساس ها

    • مواد غذایی، ظروف، لوازم الکترونیکی، لباس، کفش و اسباب بازی های کودکان باید در کیسه های پلاستیکی بسته بندی شوند.
    • مبلمان از دیوارها فاصله داده شوند تا دود راحت تر به سطوح عقب آن برسد. پنجره ها محکم بسته شوند تا دود به بیرون نرود. توری های تهویه نیز با نوار چسب مهر و موم کنید.
    • هنگام سمپاشی ساس با گاز از ورود افراد و حیوانات به خانه جلوگیری کنید.
    • اگر مواد آتش زا در خانه وجود دارد، باید آنها را از منزل خارج کنید.
    • پس از اتمام سمپاشی ساس با گاز تمام سطوحی که افراد و حیوانات خانگی می توانند با آنها تماس داشته باشند، باید با یک پارچه مرطوب (با استفاده از محلول ضعیف جوش شیرین و سرکه) پاک شوند.
    • سمپاشی ساس با گاز برای حشرات بسیار سمی و کشنده است و برای انسان و حیوانات خانگی نسبتاً ایمن است. اما اگر دود حشره کش وارد مجاری تنفسی شود، به خصوص به مقدار زیاد می تواند باعث مسمومیت شود که با سرگیجه ، حالت تهوع و سرفه همراه است. با تماس طولانی مدت با پوست در افراد مستعد آلرژی، این ماده ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود. برای درمان حتما به پزشک مراجعه نمایید.

    نتیجه گیری

    سم پاشی ساس با گاز جزء بهترین و سریعترین روش برای از بین بردن ساس است. اما باید بدانید که برای استفاده از این روش حتما از متخصص سمپاشی کمک بگیرید. برای این کار می توانید از شرکت کیان پاک درخواست کارشناس کنید. مرکز کیان پاک بهترین خدمات را برای سم پاشی تمام حشرات به بهترین روش انجام می دهد. در این مقاله به چگونگی اثر سمپاشی ساس با گاز پرداختیم.

    چگونه از وجود ساس در منزل مطلع شویم؟

    در مرحله اول ساکنین منزل معمولا با گزش های پشت سرهم به وجود حشره ساس مشکوک می شوند. شما می توانید درزهای دوخت بالشت و پتوها را بازرسی کنید. محل دوخت تشک های خوشخواب محل خوبی برای مخفی شدن ساس می باشند. مبلمان ، کشوی لباسها و کمد رختخواب ها را بررسی کنید.

    سمپاشی ساس در چند مرحله انجام می شود؟

    با تجربه بیشتر و آگاهی به روز ، کارشناسان کیان پاک توانسته اند عملیات سمپاشی ساس را در یک مرحله و با کوچکترین به هم ریختگی منزل شما انجام دهند. متخصصین کیان پاک این ضمانت کتبی را به شما می دهند تا عملیات از بین بردن ساس محل زندگی شما با یکبار سمپاشی به پایان برسد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای
    09906281481