چطور ساس را ریشه کن کنیم؟ کیان پاک چه راه حلی ارائه می کند؟

سمپاشی ساس تختخوابی
  • ساس حشره کوچک خونخواری است که به خاطر اندازه کوچک اش که به اندازه یک دانه سیب است، در کوچکترین درزها و شکاف ها جا خوش می کنند. این موجودات معمولاً به سرعت تولید مثل می کنند و مشکلات زیادی را برای ساکنان خانه ایجاد می کنند. حال این سوال مطرح می شود که ساس ها چگونه به وجود می آیند و چطور ساس را ریشه کن کنیم؟

    آشنایی با روشهای از بین بردن ساس در خانه یا روش های منزل برای رفع ساس از جمله مواردی است که باید با آنها کاملاً آشنا شوید و سمپاشی ساس را آموزش ببینید. مبارزه با ساس را جدی بگیرید.
    برخلاف تصور عمومی ، ساس ها نه تنها در خانه های کثیف بلکه در تمیزترین خانه ها نیز یافت می شوند. زیرا ممکن است از طریق دیگر مانند مبلمان یا تخت های دست دوم به خانه شما منتقل شوند.

     


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶





    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    ساس چطور بوجود میاد و چطور ساس را ریشه کن کنیم؟

    سوال رایج مردم این است که ساس ها معمولاً از کجا وارد خانه های ما می شوند و چطور ساس را ریشه کن کنیم؟
    نکته مهم این است که برخلاف ذهنیت عمومی که وجود ساس ها به دلیل خانه کثیف و بهداشت نامناسب ایجاد می شود ، باید گفت که این موجود کوچک حتی در تمیزترین خانه ها نیز یافت می شود. زیرا این حشره می تواند از طریق مهمانان ، هتل ها ، بیمارستانها ، اماکن عمومی از جمله سینما ، سالن اجتماعات ، مدارس ، خرید مبلمان و … به خانه شما سرایت کند و به سرعت رشد و تکثیر یابد.
    در هتل ها نیز می توان این حشرات موذی را با لوله های آب ، سیم برق و حتی وسایل حمل و نقل و چرخ دستی از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد. سمپاشی ساس حتی در زمانی که هنوز ساس در منزل شما دیده نشده است ، مهم و حیاتی است.

     بیولوژی ساس

    ساس ها حشرات کوچک و بدون بال هستند که از خون موجودات خونگرم تغذیه می کنند.
      بیشتر ساس ها هنگام خواب از خون میزبان خود تغذیه می کنند. پس سمپاشی ساس را جدی بگیرید.
      اوج فعالیت ساس ها خوردن غذا از نیمه شب تا ۵ صبح است.
      جای نیش ساس ممکن است به سرعت ظاهر شود یا ظاهر شدن آن ممکن است تا ۱۴ روز طول بکشد.
      ساس ها باید به‌طور مرتب تغذیه شوند تا بتوانند تولید مثل کنند ، تخم بگذارند و زنده بمانند.
    سمپاشی ساس ها

    علائم ساس در خانه و چگونگی سمپاشی ساس

    • یکی از بارزترین علائم ساس در خانه این است که مردم اغلب از گزش حشرات در شب شکایت دارند. اگر هنگام خواب متوجه شدید که توسط حشره ای گزیده شده است ، تختخواب خود را به دقت از نظر علائم فعالیت ساس بررسی کنید.
    • ملحفه و روتختی را به دقت بررسی کنید. درزهای تشک ، گوشه ها و فنرهای تخت را از نظر این حشرات یا تخمهای آنها بررسی کنید. دانه های ساس مانند دانه های خشخاش با رنگ سفید روشن به نظر می رسند.
    • نشانه های فعالیت ساس در زیر کاغذ دیواری برجسته نزدیک تخت ، در گوشه های میزها ، کمدها و کشوها دیده می شود.
    • روی تشک و سایر وسایل اطراف تخت ، به‌دنبال لک‌های قهوه‌ای تیره بگردید. این لکه ها ادرار یا مدفوع ساس های تختی است. ادرار این حشرات مایع قهوه ای روشن یا سیاه است که توسط پارچه ها جذب شده و به صورت دانه های ریز رنگ باقی می ماند و یا خشک می شود.
    • اگر تعداد زیادی ساس‌ در یک مکان جمع شده باشند ، بویی شبیه به بوی گشنیز تولید می‌کنند.

    چگونگی انتشار ساس به مکان های مختلف

    ساس ها از سالیان دور و دراز وجود داشته و نقاط بسیاری را در سراسر جهان آلوده ساخته اند. با وجودی که این حشرات توانایی حرکتی بالایی ندارند اما به سرعت در همه جا شایع می شوند. علت شیوع سریع ساس ها در مکان های مختلف ، توانایی جابجایی آن‌ها از طریق موارد مختلف می باشد.
    برخی از این موارد عبارتند از:

    • لباس
    • مبلمان و اثاثیه دست دوم
    • چمدان
    • رختخواب
    • کیف و …

    چطور ساس را ریشه کن کنیم؟

    از آنجا که ساس‌ها می‌توانند در هر گوشه و کناری نفوذ کنند و به سرعت رشد و تکثیر می‌یابند.  سمپاشی ساس  و پاسخ به سوال چطور ساس را ریشه کن کنیم؟
    امر مهمی است و رهایی از شر آن ها با استفاده از روش های خانگی کاری زمان بر و نیازمند دقت بالاست. برای از بین بردن ساس در منزل به صورت دائمی یکی از بهترین راه‌ها استفاده از خدمات شرکت‌ سمپاشی ساس و انواع سموم است. در ادامه مقاله ما ۱۰ روش برای از بین بردن ساس ها به شما معرفی خواهیم کرد.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس تهران ارائه خدمات بدون نیاز به شستشو


    چطور ساس را ریشه کن کنیم؟

    1. مدیریت تلفیقی آفات یکی از راه حل ها برای پاسخ به سوال چطور ساس را ریشه کن کنیم؟

    هنگامی که هجوم ساس ها در مقیاس وسیع باشد ، مدیریت تلفیقی آفات ضروری است. اگر فکر می کنید ساس ها تقریباً در هر گوشه خانه شما دیده می شود ، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید.
    مدیریت تلفیقی آفات یک فرایند کامل است. در این روش بیش از ۳۰۰ محصول مختلف ، محصولات ثبت شده توسط EPA ( آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ) برای استفاده در منزل برای از بین بردن ساس ها استفاده می شود. در میان این محصولات ، داروهایی که به طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند عبارتند از نئونیکوتینویدها ، آفت‌کش‌های پیرول مانند کلرفناپیر ، و پیرترویدز و پیرترینز (حشره‌کش‌های شیمیایی مصنوعی).

    1. اسپری مخصوص ساس برای سمپاشی ساس

    از اسپری ساس می توان در مقیاس کوچکتر برای حمله به این حشرات استفاده کرد. این اسپری ها حاوی IGR و نوعی حشره کش هستند که در رشد و تولید مثل حشرات اختلال ایجاد می کنند. این اسپری ها باید در ترکیب با سایر داروهای خانگی استفاده شود زیرا اسپری به تنهایی می تواند تخم های ساس و کرم های آنها را از بین ببرد و هیچ تأثیری بر روی حشرات بالغ ندارد.

    1. گرده حشره کش برای سمپاشی ساس

    گردهای حشره‌کش به عنوان یکی از موثرترین خدمات سمپاشی ساس در نظر گرفته می‌شوند. گرده های حشره کش به اسکلت یا پوست سخت ساس ها آسیب می رساند و از بین می برد. این نوع حشره‌کش ها بسیار موثر هستند چرا که آن ها را می‌توانید به گوشه و کنارهای غیر قابل دسترس خانه‌تان از جمله ترک ها و جاهای دیگر در امتداد قاب تختتان ، صفحه‌ چوبی بالای تخت‌خواب و زیر قرنیزها استعمال کنید.

    1. اسپری‌های هواپخش

    طیف گسترده ای از  اسپری‌های هوا پخش که به طور خاص برای از بین بردن ساس ها طراحی شده اند ، موجود است. این اسپری ها نوعی حشره کش هستند که در بطری یا قوطی عرضه می شوند و مشخصات و مواد مختلفی دارند. مهم است که برچسب روی قوطی را با دقت بخوانید زیرا برخی از اسپری ها را می توان به طور مستقیم روی تشک ها یا ملافه ها قرار داد و برخی دیگر فقط روی ترک ها و درزها قابل استفاده است.

    1. آفت‌کش‌های نواری

    آفت کش های نواری را فقط می توان در تجهیزات آسیب پذیر یا حساس به گرما استفاده کرد. شما می‌توانید این اقلام را همراه با نوار آفت‌کش در ظروف دردار قرار دهید. این آفت کش بخارهای بی بو منتشر می کند که در ظرف ایجاد می شود و در طی چند روز تاول ها را از بین می برد.

    1. درمان بخار بسیار موثر

    این روش نوع دیگری از عملیات حرارتی است و در از بین بردن ساس ها در مراحل مختلف زندگی آن ها از زمان تخم گذاری تا زمان بلوغ بسیار موثر است. برای این روش می توانید از دستگاه بخار استفاده کنید. بخار می تواند برای تشک ، مبلمان پارچه ای ، تختخواب و غیره استفاده شود. موثرترین دستگاه بخار برای این کار دستگاه های کم بخار یا بخار خشک هستند ، زیرا از رطوبت کم‌تری استفاده می‌کنند.

    1. مهر و موم کردن ترک‌ها

    یکی دیگر از راه حل ها برای یافتن پاسخ سوال چطور ساس را ریشه کن کنیم؟
    مهر و موم کردن ترک هاست. مکان مورد علاقه برای پنهان شدن ساس ها ترک و شکاف است. با مهر و موم کردن ترک ها و شکاف ها نه تنها می‌توانید از هجمه‌ آن ها کم کنید بلکه اطمینان حاصل خواهید کرد که در آینده دوباره سر و کله‌شان پیدا نخواهد شد. می توانید از گچ برای جلوگیری از درزها و همچنین ترک قفسه ها یا پشت پنجره ها و قاب درها استفاده کنید.

    1. اسپری الکل

    از آن جا که الکل به سرعت تبخیر می شود ، باید چندین بار در هفته از آن استفاده کنید. یکی از موثرترین انواع الکل ۹۹٪ الکل ایزوپروپیل است. الکل نه تنها به عنوان دافع ساس ها عمل می کند بلکه آن ها را با حل کردن سلول‌ها می‌کشد. البته لازم به ذکر است این روش باعث نابودی ساس نمی شود و فقط به عنوان یک دور کننده کارایی دارد.

    1. اسید بوریک

    اسید بوریک مدت هاست که به عنوان ضدعفونی کننده بریدگی ها و سوختگی ها استفاده می شود و اکنون می تواند به عنوان محلول برای از بین بردن ساس ها استفاده شود. این موجودات کوچک توسط اسید بوریک دفع می شوند و بنابراین می توانند برای مقابله با ساس در مقیاس کوچک مورد استفاده قرار گیرند. خیلی راحت پودر را در گوشه و کنار خانه و قسمت‌های آلوده مانند ملحفه ، کابینت ، و تشک اسپری کنید و از شر آنها خلاص شوید.

    1. ژل سیلیکا

    ژل سیلیکا یکی دیگر از راه حل ها برای پاسخ به سوال چطور ساس را ریشه کن کنیم؟ می باشد. این ژل ها در بسته های کوچک موجود است و به طور معمول می‌توانید آن ها را در بسته‌بندی هر کالایی مانند جعبه‌های دوربین ، لباس و غیره پیدا کنید.
    در مورد ساس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ژل سیلیکا را له کنید و آن را در مکان های آلوده استعمال کنید. جاهایی مثل دیوارها و قاب تخت و تشک را بیشتر توجه کنید. ساس‌ها در این ژل گیر می‌کنند ، آب بدن شان را از دست می‌دهند و می‌میرند.
    سمپاشی ساس ها

    بخوانید!
    راهکار شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی

    چطور ساس را ریشه کن کنیم؟ کدام سموم برای از سمپاشی ساس موثرتر هستند؟

    شما می توانید برای سمپاشی ساس ار سموم مختلفی استفاده کنید.
    سم HCH و سم BHC سم دی اکساکارب و سم بندیو کارب ، سم ددت ،سم دیازینون ، سم فن کلروفوس ، یودفن فوس لیندین ، مالاتیون و پرویوکسور ، آیکون ، سولفاک موثر می باشند. اضافه کردن پیرترین یا پیرتروئیدهای ترکیبی مثل بیورزمترین مفید است چون باعث خارج شدن ساس از پناهگاههایشان می شود و تماس آن ها را با سطوح سمپاشی شده افزایش می آید. سم پاشی به صورت دستی یا کمپرسی روی دیوارها و کف اطاق ها صورت می گیرد. رختخواب کودکان و گهواره اطفال نباید سمپاشی شود . در این مورد لباس ها و… را بجوشانید.
    برای  ثبت درخواست و مشاهده نمونه کارها حتما شبکه ها اجتماعی ما مثل توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام و یوتیوپ  را دنبال کنید .

    چگونه از وجود ساس در منزل مطلع شویم؟

    در مرحله اول ساکنین منزل معمولا با گزش های پشت سرهم به وجود حشره ساس مشکوک می شوند. شما می توانید درزهای دوخت بالشت و پتوها را بازرسی کنید. محل دوخت تشک های خوشخواب محل خوبی برای مخفی شدن ساس می باشند. مبلمان ، کشوی لباسها و کمد رختخواب ها را بررسی کنید.
    سمپاشی ساس در چند مرحله انجام می شود؟
    با تجربه بیشتر و آگاهی به روز ، کارشناسان کیان پاک توانسته اند عملیات سمپاشی ساس را در یک مرحله و با کوچکترین به هم ریختگی منزل شما انجام دهند. متخصصین کیان پاک این ضمانت کتبی را به شما می دهند تا عملیات از بین بردن ساس محل زندگی شما با یکبار سمپاشی به پایان برسد.


    ساس از کجا می آید؟

    اساسا محل زندگی ساس در محل هایی بیشتر است که از دام ها نگهداری می شود . از آنجا که غذای ساس خون است و می تواند از خون انسان هم تغذیه کند منازل آپارتمانی هم می تواند بستر خوبی برای زندگی و زاد و ولد ساس ها باشند. نقل و انتقال ساس از منزلی که آلوده به ساس است به منزل دیگر می تواند از طریق لباس ساکنین منزل انچام شود. بطوریکه به لباس ساکنین چسبیده و در منزل دیگر از لباس جدا می شود. وسایل حمل و نقل عمومی نیز می تواند کمک زیادی به این نقل و انتقالها بکند.


    سمپاشی ساس بوسیله گاز چگونه انجام می شود ؟

    با پیشرفت شرکت های سمپاشی در چند سال اخیر ، توانسته اند از موادی استفاده کنند که از خود دود و گاز تولید می کنند. در این روش شما هیچگونه شستشویی بعد از سمپاشی ساس نخواهید داشت و در خصوص از بین رفتن ساس و تخم ساس ، شرکت سمپاشی می تواند ضمانت نامه صد در صدی به شما بدهد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای
    ۱ دیدگاه
    • zoritoler imol
      ۱۴۰۳-۰۱-۲۷

      I’ve recently started a site, the information you offer on this web site has helped me greatly. Thank you for all of your time & work. “Everyone is responsible and no one is to blame.” by Will Schutz.

      پاسخ
    ارسال دیدگاه

    09906281481