راه حلی ساده برای سمپاشی سوسک بزرگ

سم برای سوسک بزرگ
  • فهرست مطالب

    در این مقاله قصد داریم با جزییات موضوع سمپاشی سوسک بزرگ  در محیط زندگی و یا فعالیت کاری و محل‌هایی مانند انبار و یا فروشگاه‌های مواد غذایی و غیره آشنا کنیم. در جهت رفع این چالش و از بین بردن این گونه آفات خسارت‌آور و سم پاشی سوسک بزرگ تدابیری اندیشیده شده است. شرکت کیان پاک جزء آن دسته از مجموعه‌های خدمات سمپاشی است که با روش‌های بسیار مدرن توانایی رفع این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد. تا انتها همراه ما بمانید تا شما عزیزان را بیشتر با این نوع آفات بیماری زا و راه نابودی آنها آشنا کنیم.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    سمپاشی سوسک بزرگ

    راه های ورود سوسک ها به محیط شما

    سوسک‌ها جزء بندپایان هستند و نام اصلی آنها سوسریان است. این حشرات در مکانهای دارای رطوبت و تاریک لانه می‌سازند. از منابع غذایی انسان، پسماندها، انواع زباله و مدفوعات و غیره برای تامین غذای خود استفاده می‌کنند.

    یکی از اصلی‌‌ترین راه های ورود سوسک بزرگ به داخل محیط انسان، مجاری و لوله کشی‌ فاضلاب هستند، زیرا اکثرا در فاضلاب ها زندگی می‌کنند و لانه دارند و از طریق لوله ها و راه‌های خروجی مانند سینک ظرفشویی و روشویی، کفپوش‌ها و… به درون محیط زندگی شما نفوذ می کنند.

    ممکن است شما متوجه حضور سوسک‌ها در آشپزخانه و یا انباری خود نشوید و آنها در مدت زمان کوتاهی در این محل ها شروع به تخم ریزی کنند و در این مدت به میلیون‌ها سوسک تکثیر می‌شوند.

    هرکدام از آنها به پناهگاه هایی مانند لابه لای کارتن، کابینت، شکاف دیوار و سایر مکان های مستعد رشد سوسک ها می روند و روند تکثیر مجددا اتفاق می افتد.

    به محض ورود یک سوسک به محیط منزلتان، باید منتظر هجوم چند صد سوسک ریز و درشت باشید، از این رو برای مبارزه با این زاد و ولد  بهترین گزینه برای ریشه کن ساختن این معضل سمپاشی سوسک بزرگ است.

    از جمله راههای دیگری که سوسک ها می‌توانند از طریق آن به محیط شما نفوذ داشته باشند از طریق پنجره و درب خانه، وجود سطل‌های زباله در نزدیکی منزلتان، وجود راه نفوذ از پنجره‌های شکسته یا درب‌ها و… می‌توان نام برد.

    شما ممکن است به یک فروشگاه و یا مراکز خرید بروید و یک کارتن حاوی محتویات مختلف از این مراکز تهیه وخرید کنید. اکثر انبارهای فروشگاه ها و حتی مغازه های کوچک، سوسک دارند.

    پس آن جعبه‌ی بسته‌بندی نیز بطور کامل در معرض وجود تخم و یا سوسک قرار دارد. این موارد را بررسی کنید تا دچار این آفات خسارت‌آور و بیماری‌زا نشوید.

    سم پاشی سوسک بزرگ

    چرا باید سمپاشی سوسک بزرگ را سریعا انجام دهیم ؟

    سوسک ها به دلیل اینکه در محیط‌ های به شدت کثیف و آلوده زندگی کرده و لانه دارند، به راحتی می‌توانند میکروب‌ها و عوامل بیماری زا را به ما منتقل سازند.

    پس با سمپاشی سوسک بزرگ درون محیط زندگی و یا محل کار خود برای همیشه از شر آنها خلاص شوید.

    شما تصور می کنید که با مشاهده‌ یک سوسک و از بین بردن آن با روشهای عادی این مشکل برطرف شده است؟ خیر!

    اگر سوسک در محیط زندگی شما چند روزی زنده مانده باشد احتمال تخم ریزی آن در اکثر قسمت‌های مستعد رشد، امکان پذیر است، پس تنها راه نجات از این دردسر بزرگ سم پاشی می‌باشد.

    با سم پاشی سوسک بزرگ بطور کامل لاروها و تخم ها و همچنین سوسک‌های زنده‌ی ریز و درشت از بین می روند و برای مادامی که از ورود سوسک های دیگر از بیرون به داخل محیط جلوگیری کنید این مشکل وجود سوسک ریشه کن می شود.

    تیم کیان پاک با ارائه‌ ضمانت‌نامه‌ معتبر و درستی انجام کار این اطمینان را به شما می‌دهد که بعد از سم پاشی سوسک بزرگ درون محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی‌ها و سایر مکانها هیچگونه اثری از این آفت نفرت انگیز و چندش آور باقی نماند. 

    شرکت برای سمپاشی سوسک بزرگ

    سم پاشی سوسک بزرگ چه زمانی توصیه می شود؟ 

    ما به شما پیشنهاد می کنیم به محض مشاهده‌ سوسک و یا اثراتی از ردپای آلودگی بر روی سطوح، به وجود این حشرات در محیط خود شک کنید و از متخصصین کیان پاک بخواهید که لانه آنها را برایتان پیدا کنند.

    سوسک های فاضلابی پرواز می‌کنند و دارای بالهای ظریفی هستند و ممکن است قسمتی از بال و یا شاخک و… را در محیط در هنگام حرکت و رفت و آمد از دست بدهند. به این موارد توجه داشته باشید تا در صورت مشاهده فورا در صدد دریافت خدمات سم پاشی سوسک بزرگ باشید.

    روش های ارتباطی با شرکت سمپاشی سوسک بزرگ کیان پاک 

    اگر برای سم پاشی سوسک بزرگ و پیدا کردن لانه های مخفی این حشرات موذی در محیط زندگی خود نیاز به کمک و راهنمایی دارید، شرکت کیان پاک در خدمت شما عزیزان است. ما در صفحه رسمی سایت خود انواع راههای ارتباطی را درج نموده تا به آسانی به مشاوران و کارشناسان ما دسترسی پیدا کنید.

    مشاوران این شرکت تمامی سوالاتی را که در مورد انواع حشرات موذی مانند سوسک ریز کابینتی ، کنه یا ساس و دیگر حشرات و آفات داشته باشید به شما پاسخ خواهند داد. آنها با دریافت اطلاعاتی شامل میزان درگیری محیط، مدت زمان درگیری، نوع حشره و غیره بهترین روشهای مبارزه با آفات و سم پاشی سوسک بزرگ را به شما پیشنهاد می دهند.

    سخن نهایی

    بخوانید!
    سم حشره چوبخوار چگونه جلوی آسیب به وسایل چوبی را می گیرد ؟

    به نظر می‌رسد که هیچ شخصی از وجود آفات خسارت‌آور از جمله سوسک‌های چندش برانگیز و بیماری‌زا در محیط منزل و یا فعالیت خود خشنود نباشد و به طور قطع درصورت مشاهده‌ی آنها به فکر نابودی هرچه زود‌تر آنها می‌افتد. این نوع سوسک‌ها عمدتا از راه فاضلاب وارد محیط شما شده و با سرعت تکثیر می‌شوند و سایزشان بزرگ می شود. سمپاشی سوسک بزرگ توسط یک تیم حرفه‌ای مانند شرکت کیان پاک خیال شما را راحت نموده و این آفات و حشرات نفرت انگیز را از زندگی شما حذف می‌نماید.

    آیا سمپاشی سوسک بزرگ با ضمانت انجام می شود؟

    معمولا در آپارتمان ها به دلیل پراکندگی این حشرات در مجاری فاضلاب در صورتیکه تمامی لوله های فاضلاب سمپاشی شود،شامل ضمانت نامه کیان پاک می شود

    هنگام سم پاشی سوسک بزرگ نیاز به تخلیه منزل می باشد؟

    به دلیل اینکه فقط خروجی های فاضلاب آغشته به سم می شوند،اکثر مواقع لزومی به تخلیه منزل نمی باشد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481