علائم حضور کک گربه و چگونگی سم پاشی کک گربه

سم برای کک گربه
  • روش های از بین بردن کنه شپش کک گربه

    فهرست مطالب

    کک ها شایع ترین انگل خارجی گربه ها هستند. آنها موجودات آزاردهنده ای هستند که می توانند باعث ناراحتی قابل توجهی برای گربه شما شوند. آلودگی به کک به سرعت شروع می شود و کک ماده می تواند ۵۰ تخم در روز و بیش از ۵۰۰۰ تخم در طول عمر خود بگذارد. با توجه به اینکه چرخه زندگی یک کک به طور کلی حدود ۶ تا ۸ هفته طول می کشد، می تواند قبل از اینکه متوجه شوید که گربه شما کک دارد حدود ۱۰۰۰ تخم گذاشته شده باشد. علائم کک گربه کاملا قابل مشاهده هست و بهترین روش مقابله با آن سمپاشی کک گربه است. البته توجه داشته باشید که برای سم پاشی کک گربه اصول خاصی را باید رعیت کنید که در ادامه مقاله به بررسی آن می پردازیم.

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    direct android minbazaar icon min 1 e1680050753913

     

    سم پاشی کک گربه

    علائم حضور کک گربه چیست؟

    • خاراندن مداوم

    نیش کک به شدت خارش دارد و باعث ناراحتی زیادی برای گربه شما می شود و اگر سعی در تسکین محل خارش  داشته باشد، احتمالاً بیش از حد معمول خود را می خاراند. آنها همچنین ممکن است لیسیدن، جویدن، مالش دادن به اشیاء یا گاز گرفتن خز خود را بیشتر انجام دهند. این می تواند باعث ایجاد لکه های طاس روی بدن آنها شود. درواقع تنها راه آنکه بتوان سریع از شر این خارش ها خلاص شوید سمپاشی کک گربه است.

    • آراستگی بیش از حد

    اگر گربه شما کک داشته باشد، احتمالاً بیشتر خود را اصلاح می کند. این به این دلیل است که لیسیدن به تسکین بخشی از خارش ناشی از نیش کک کمک می کند. بنابراین اگر متوجه شدید که گربه‌تان نمی‌تواند از نظافت خود دست بکشد، احتمالاً با کک‌ها سر و کار دارد. این همچنین می تواند باعث ایجاد لکه های طاس روی بدن آنها شود.

    نظافت منظم توسط شما لزوماً از ابتلا به کک جلوگیری نمی کند. با این حال کار خوبی است، زیرا این فرصت را به شما می دهد که خز آنها را برای کک بررسی کنید. اگر متوجه هر گونه کک یا تخم در خز آنها شدید، لطفاً فوراً به دنبال درمان آن باشید. سم پاشی کک گربه باعث می شود تا گربه شما آسوده شده و دیگر آزار نبیند .

    • تاول یا نواحی زخم قرمز

    نیش کک می تواند باعث ایجاد زخم بر روی پوست گربه شما شود به علاوه خراشیدن و گاز گرفتن مداوم آنها کمکی نمی کند. خراشیدگی های پوست (زخم ها) اغلب قرمز، برجسته، خام و یا خونی هستند و اگر گربه شما شروع به ایجاد لکه های طاس کرده باشد، می تواند بسیار قابل توجه باشد. زخم‌ها همچنین می‌توانند منجر به عفونت باکتریایی ثانویه در صورت عدم درمان شوند که شامل ترشح چرک از زخم‌های پوستی است. سم پاشی کک گربه سبب کاهش تمامی این تاول ها و خارش ها خواهد شد.

    بخوانید!
    عکس حشره کک چه شکلی است؟

    سمپاشی کک گربه

    • بد خلقی

    گربه‌ها به خاطر حملات ناگهانی و بدخلقی بدنام هستند، اما وقتی مورد هجوم کک قرار می کیرند ممکن است بیش از حد شود. از این گذشته، زندگی با کک ها بسیار ناراحت کننده است!

    بنابراین انتظار داشته باشید که گربه ای که به کک آلوده شده است، تحریک شده، بی حوصله ، بی قرار و نامنظم تر از حد معمول باشد. اگر مطمئن نیستید ارزش آن را دارد که به یک دامپزشک برای معاینه مراجعه کنید.

    • کم انرژی

    اگر گربه شما برای مدت طولانی آلوده به کک یا کنه شده باشد، ممکن است بی حال و دائما خسته باشد .اگر متوجه شدید که گربه شما این علامت را دارد، از دست دادن عضله و رنگ پریدگی لثه ها را بررسی کنید. اینها نشانه های کم خونی هستند که زمانی اتفاق می افتد که تعداد زیادی کک دائما خون گربه شما را می مکند. کاهش وزن، ظاهر نامناسب و تغییر شرایط بدن نیز علائمی هستند که باید شما را نسبت به هجوم کک ها آگاه کنند. در مورد سگ ها، زمانیکه به کک سگ گرفتار می شوند این علائم وجود دارد.

    شرکت سمپاشی برای کک گربه

     چگونه سم پاشی کک گربه را انجام دهیم ؟

    با این حال گاهی اوقات آلودگی به کک علامتی ندارد، بنابراین معاینات منظم با دامپزشک می تواند به کشف هر گونه مشکلی قبل از ایجاد مشکلات جدی برای گربه کمک کند. اما زمانیکه با این علائم رو به رو شدید حتما سمپاشی کک گربه را انجام دهید تا راحت و سریع تر از شر این وضعیت خلاص بشوید.

    تمام حیوانات خانگی را با شامپوهای ضد کک درمان کنید تا کک های بالغ روی آنها از بین بروند. فقط از محصولاتی که به طور خاص برای درمان گربه ها مجوز دارند استفاده کنید، زیرا برخی از محصولات سگ می توانند برای گربه ها بسیار سمی باشند.

    در روش شیمیایی معمولا سمپاشی کک گربه با استفاده از محصولات خاص و برندهای مناسب کاملا کارآمد هستند.

    خانه را برای مبارزه با این حشرات، سمپاشی کک گربه کنید تا کک ها را در تمام مراحل رشد از بین ببرید. رسیدگی به کل خانه از جمله مبلمان، زیر فرش، شکاف بین تخته‌های تختخواب و مبلمان و سایر مناطق صعب العبور ضروری است.

    ابتدا با جاروبرقی و کیسه یکبار مصرف منزل را تمیز کنید و سپس از حشره کش مناسب برای از بین بردن کک گربه استفاده کنید.

    پیله ها (شفیره ها) در برابر درمان بسیار مقاوم هستند و بنابراین ممکن است برای از بین بردن کامل همه کک ها از خانه، به درمان های مکرر حیوانات و خانواده نیاز باشد. معمولا سمپاشی های مکرر کاملا این پیله ها را از بین خواهد برد.

    محصولاتی با مهارکننده‌ رشد حشرات ممکن است در حیوانات خانگی برای کمک به جلوگیری از بلوغ یا تکثیر کک‌های نابالغ استفاده شوند. برای مؤثر بودن این موارد همه حیوانات در خانه باید تحت درمان قرار گیرند.

    بخوانید!
    سمپاشی کک سگ بصورت اصولی چگونه انجام می شود؟

    برای مؤثر بودن سم پاشی کک گربه و مراحل درمان گربه، تمام دستورالعمل های درمانی دامپزشک باید به دقت دنبال شوند. برای دریافت مشاوره مفید با کلینیک دامپزشکی خود صحبت کنید.

    در برخی موارد و شرایط خاص، کنترل کامل کک ممکن است چندین هفته یا حتی چند ماه طول بکشد، اما همیشه دستورالعمل‌های سازنده را به دقت دنبال کنید تا از تکرار سمپاشی کک گربه جلوگیری کنید.

    بهترین کار مشاوره با کارشناسان یک شرکت سمپاشی کک مانند کیان پاک می باشد. مشاوران این شرکت اطلاعاتی مانند تعداد روز هجوم کک ها، متراژ منزل، تعداد حیوان خانگی و… را از شما دریافت می کنند و در آخر بهرین راهکار و مشاوره لازم را جهت سمپاشی به شما اعلام می کنند.

    سمپاشی کک گربه با درمان های غیر شیمیایی

    برخی از درمانهای کک نیز به صورت قرص در دسترس هستند که ممکن است برای برخی از صاحبان حیوان خانگی روش راحتی باشد و برخی دیگر از قلاده‌های موثر برای دفع کک استفاده می کنند. با این حال، بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه های حیوانات خانگی یا سوپر مارکت ها ممکن است کارایی بسیار ضعیفی داشته باشند. اینها معمولاً همان چیزی نیستند که از دامپزشک خود دریافت می کنید و توصیه های دامپزشکی همیشه بهترین است. توجه داشته باشید برخی از اسپری ها و پودرها را نباید در نزدیکی مخازن و آکواریوم ماهی استفاده کرد زیرا برای ماهی ها مضر هستند.

    طیف وسیعی از وسایل و محصولات برای مبارزه با کک در دامپزشکی ها و فروشگاه‌های حیوانات خانگی و حتی سوپرمارکت‌ها جهت استفاده وجود دارد اما این محصولات به طور قابل توجهی از نظر ترکیبات، نحوه عملکرد، اثربخشی و ایمنی متفاوت هستند. پس در به کارگیری خودسرانه از این محصولات وسواس به خرج بدهید.

    نتیجه

    تمام موارد غیر شیمیایی و محصولات دامپزشکی برای دفع کک از بدن حیوان خانگی شما موثر خواهد بود ولی به اینکه نکته توجه داشته باشید که کک موجود در محیط منزل شما فقط با سمپاشی کک گربه از بین خواهد رفت. پس قاعدتا اگر در مراحل اولیه حضور کک در منزل با یک شرکت سم پاشی کک گربه تماس بگیرید و اقدامات لازم برای از بین بردن این حشرات را انجام دهید مطمئنا خیلی سریع گربه شما از شر حضور کک روی بدن اش راحت خواهد شد.

    آیا حشره کک با یکبار سم پاشی کک گربه از بین می رود؟

    کارشناسان کیان پاک با علم و آگاهی که دارند ۹۹% مواقع کک موجود در منزل شما را در یک جلسه از بین می برند.

    کک گربه در چه مواقعی وارد محیط زندگی ما می شود؟

    معمولا در مراجعاتی که گربه به بیرون از منزل دارد یا در تماس با گربه های دیگر و مراجعه به برخی دامپزشکی ها، عامل انتقال کک به داخل منزل خواهد شد.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481