سم سوسک فاضلاب از چه ترکیباتی تشکیل شده است ؟

  • فهرست مطالب

    سم سوسک فاضلاب باید از بهترین ترکیبات سموم درست شود تا باعث مقاوم شدن این حشرات نسبت به سموم نشود. این روش از متداولترین راه های مقابله با انواع سوسک ها می باشد. امروزه تعداد سم برای سوسک فاضلابی بسیار زیاد شده است که همه آنها گزینه های مناسبی برای مبارزه با این حشرات نمی باشد.

    سوسک های فاضلابی جزء پر زیان ترین حشرات برای خانه ها هستند. این حشرات همیشه در حال تلاش برای ورود به منزل شما هستند و عموما با مهارت زیادی در منزل شما پنهان می شوند.

    سوسک های فاضلابی زمانیکه وارد محیطی می شوند، سریعا برای خود مکانی مساعد پیدا می کنند و شروع به تکثیر شدن می نمایند. برای از بین بردن سوسک فاضلابی بهترین کار تماس با شرکت کیان پاک است.

    متخصصین کیان پاک با تجهیزات پیشرفته و سموم بسیار قوی در سریع ترین زمان ممکن تمام محیط شما را عاری از حشرات می کنند و بدون هزینه اضافی خدمات تخصصی و تضمینی خود را عرضه می نماید.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    چرا استفاده از سم برای سوسک فاضلابی الزامی است؟

    سوسک فاضلابی با نام دیگر سوسری نوعی از آفات رایج برای هر مناطق کشور عزیزمان است. این حشرات در طول شب برای پیدا کردن غذا و آب به تمام قسمت های آشپزخانه، سطل زباله ها، انباری ها و… سرک می کشند. این موجودات چندش آور به راحتی در هر قسمت از خانه شما می تواند پنهان شود و به سرعت زاد و ولد می کنند.

    همانطور که از نام این حشرات پیداست، این سوسک ها در محیط فاضلاب زندگی می کنند و حتی از فاضلاب تغذیه می نمایند. از اینرو زمانیکه در منزل شما اقامت کنند، از خود بوی بسیار بدی انتشار می دهند و منشا اصلی انتقال انواع بیماری ها و آلرژن های خطرناک هستند.

    علاوه بر اینها، سوسک فاضلابی نشان دهنده ی عدم رعایت بهداشت در خانه است. هیچ کس از دیدن خانه ی پر از سوسک خوشحال نمی شود و حاضر به زندگی با آنها نیست. در نتیجه ی اینها باید با دیدن حتی یک سوسک فاضلابی کوچک سریعا به فکر حذف آنها باشید. مطمئن ترین راه از بین بردن سوسک فاضلابی ، استفاده از سم سوسک فاضلابی است.

    اگر می خواهید یکبار برای همیشه از همه سوسک های خانه ی خود خلاص شوید، از خدمات سمپاشی سوسک فاضلابی شرکت کیان پاک استفاده نمایید.

    سم سوسک فاضلاب

    بهترین زمان استفاده از سم سوسک فاضلابی

    سوسک فاضلابی در هر فصلی و زمانی می تواند وارد منزل شما شوند و آسایش را از شما بگیرند. استفاده از روش های فیزیکی و شیمیایی به غیر از سمپاشی برای سوسک فاضلابی ، موقتی و بی اثر است؛ زیرا با این روش ها فقط تعداد کمی سوسک از بین می رود.

    بهترین زمان استفاده از سم سوسک فاضلابی در اویل بهار است. سوسک های فاضلابی در فروردین و اردیبهشت بیشترین میزان تولید مثل را دارند.

    بیشتر متخصص ها در طول شب به سم پاشی سوسک ها می پردازند زیرا سوسک ها بیشتر در این تایم فعالیت دارند.

    کارشناسان مرکز کیان پاک توصیه می کنند که سم پاشی سوسک فاضلابی بهتر است، حداقل سالی یکبار تکرار شود تا از ورود سوسک ها جلوگیری کنند.

    بخوانید!
    معرفی روش صحیح استفاده سم برای سوسک فاضلابی

    سم برای سوسک فاضلابی

    انواع روش های استفاده از سم سوسک فاضلابی

    زمانیکه از نیروهای متخصص برای از بین بردن سوسک فاضلابی کمک می گیرید بستگی به میزان آلودگی و نوع سوسک، از روش ها و سم های مختلف برای سمپاشی سوسک فاضلابی استفاده می شود. انواع روش های استفاده از سم برای سوسک فاضلابی به صورت زیر است:

    تله های مبتنی بر فرمون

    کارشناسان مجرب عموما از این روش برای زمانی که تعداد سوسک ها کم باشد، استفاده می نمایند. تله های چسب با بوی فرمون قوی خود سوسک ها را جذب می کند و حشرات به تخته چسب چسبیده می مانند. معمولا بر روی این تله ها از سم های خیلی قوی استفاده نمی شود.

    این تله ها برای سوسک هایی که در داخل خانه ها لانه نمی کنند، اما از زیرزمین ساختمان یا از طریق فاضلاب ها به سمت بالا حرکت می کنند، بسیار مؤثر هستند. در این صورت بهتر است تله ها را تا حد امکان نزدیک به فاضلاب نگه دارید.

    طعمه های سوسک

    از طعمه های گیرنده ی سوسک که جزو سم سوسک فاضلاب محسوب می شوند، زمانی استفاده می شود که میزان آلودگی به حد متوسط رسیده باشد و یا به عنوان یک عامل کمکی به همراه سمپاشی استفاده می شود. طعمه های گیرنده ی سوسک فاضلابی به سه حالت: جامد، مایع و ژل در بازار موجود است.

    این طعمه ها بو و ظاهر فریبنده ای برای جذب انواع سوسک های فاضلابی دارند. طعمه باید در قسمت هایی که سوسک ها ساکن هستند قرار داده شوند. طعمه ها حاوی مواد سمی مختلفی هستند و نه تنها بر روی حشراتی که آن را می خورند تاثیر می گذارد، بلکه بر روی تخمک هایی که این سوسک ها می گذارند موثر است.

    علاوه بر اینها زمانیکه سوسک هایی که از طعمه تغذیه کرده اند به لانه خود باز می گردند، هر سوسک دیگری که به مدفوع، لاشه یا بزاق سوسک آلوده شود نیز میمیرد.

    سم مخصوص سوسک فاضلاب

    سم پاشی با سم

    انتخاب سم برای سوسک فاضلابی به صورت سمپاشی به دو حالت زیر قابل انجام است:

    سم پاشی مه سرد (ULV) :

    در این روش متخصص های هر شرکت از سم های مخصوص به خود استفاده می نمایند. بدین منظور از سموم محلول در آب به عنوان سم سوسک فاضلاب استفاده می شود و به صورت مه به تمام خانه سم اسپری می شود.

    سم پاشی های مه سرد معمولاً برای مناطقی با سطح آلودگی بالا کاربرد دارد و معمولا سم سوسک فاضلاب که در روش سمپاشی مه سرد استفاده می شود، بوی نسبتاً ضعیفی دارد ولی در عوض شوک قوی دارد که سوسک ها را تحریک می کند تا از مخفیگاه خود خارج شده و با ماده پاشیده شده بر روی سطوح خانه در تماس باشند.

    سمپاشی با بخار

    برای سمپاشی با بخار از سم سوسک فاضلاب به حالت بخار استفاده می شود. برای اینکار متخصص ها ابتدا تمام خانه ی شما را با چادر یا تجهیزات دیگر می پوشانند تا گاز سمی به بیرون درز نکند.

    سپس از تجهیزات پیشرفته برای سمپاشی بخار برای سوسک استفاده می نمایند. در این حالت سم به صورت گاز به تمام خانه شما منتقل می شود. از این روند برای زمانیکه تعداد سوسک فاضلابی در خانه به بیشترین حد برسد استفاده می شود.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی سوسک فاضلاب کیان پاک✔️

    برای سمپاشی به حالت گازی باید از کارشناسان معتبر و مجرب درخواست کمک نمایید زیرا این روش نیازمند مهارت بالایی است. بدین منظور شرکت کیان پاک بهترین و با تجربه ترین نیروها را برای کمک به شما به خانه شما ارسال می نماید.

    بهترین روش استفاده از سم برای سوسک فاضلابی چیست؟

    بهترین سم برای سوسک فاضلابی بستگی به میزان آلودگی و نوع شرکتی که از آن درخواست کمک می کنید دارد. هر برند و شرکتی سم هایی با فرمولاسیون و مواد اولیه متفاوتی دارد. عموما سم هایی که متخصصین سمپاشی حشرات و آفات استفاده می نمایند، در بازار موجود نیست و هیچ جای دیگر نمی توان آنها را پیدا کرد.

    برای انتخاب نوع سم سوسک فاضلاب برای منزل آلوده، ابتدا نیروهای متخصص جهت بازرسی به منزل شما اعزام می شود. متخصصان پس از بررسی با توجه به میزان آلودگی و بودجه ی شما، نوع سم برای سوسک فاضلابی را بصورت ترکیبی تهیه می کنند.

    سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب

    اقدامات لازم قبل و بعد از استفاده از سم سوسک فاضلاب

    سوسک ها جز آفات رایج در سراسر دنیاست و بسیاری ها برای حذف این حشرات از سموم مختلفی استفاده می نمایند. برای حذف سوسک  با سموم استاندارد بیشتر مردم از متخصصان شرکت کیان پاک درخواست کمک می کنند. کارشناسان کیان پاک قبل و بعد از استفاده از انواع سم برای سوسک فاضلابی به شما اقدامات زیر را توصیه می کنند:

    قبل از شروع بازرسی و سم پاشی، خانه ی خود را تا حد ممکن تمیز نمایید تا کارشناسان به تمام خانه ی شما دسترسی کامل داشته باشند.

    تمام مواد غذایی، پوشاک و اشیاهای کوچک خود را بسته بندی نمایید تا از سموم در امان بمانند.

    بعد از اتمام کار سمپاشی با سم سوسک فاضلاب ،تمام خانه خود را جاروبرقی بکشید تا از شر حشرات مرده خلاص شوید.

    پس از اتمام سم پاشی تمام خانه خود را با شوینده های مناسب ضدعفونی کنید تا اثری از سم سوسک فاضلاب باقی نماند. با اینکه سم سوسک فاضلاب برای انسان بی خطر است اما ممکن است برای بچه های کوچک خطر ایجاد کند.

    حتما چند روز بعد از استفاده از سم برای سوسک فاضلابی به خانه بازگردید، در این حال از آلرژی شدن جلوگیری می کنید.

    خلاصه مطلب

    با دیدن اولین سوسک فاضلاب در محیط زندگی خود بهترین راهکار گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان کیان پاک برای آشنایی با سم سوسک فاضلاب می باشد. اینکار باعث می شود تا از پرداخت هزینه های مکرر جهت تهیه سم برای سوسک فاضلابی توسط شما جلوگیری شود. لزوم کمک گرفتن از متخصصین شرکت سمپاشی حفاظت از سلامتی ساکنین منزل و محل زندگی شماست و از طرف دیگر این خدمات با ارائه ضمانت نامه انجام خواهد شد.

    سم سوسک فاضلاب از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

    سم برای سوسک فاضلابی سه نوع می باشد. مایع،جامد(ژل) و گاز

    آیا کیان پاک فروش سم سوسک فاضلاب را انجام می دهد؟

    بله، ولی توصیه می کنیم سم سوسک فاضلاب را خودتان استفاده نکنید با پرداخت مابه تفاوت اندکی سمپاشی با ضمانت نامه را از کیان پاک دریافت کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481