راهکار شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی

  • سمپاشی برای ساس روشهای زیادی دارد. ساس تختخوابی در خانه یک مشکل جدی است که هرگز نباید آن را ساده گرفت. زمانیکه می فهمید ساس در محیط زندگی شما منتشر است، بالطبع باعث افزایش اضطراب شما می شود. در نهایت این استرس باعث بی خوابی می شود و حتی می تواند منجر به ناراحتی روحی شود. در این مواقع اولین سوالی که برای شما پبش می آید این است که “چگونه ساس تختخوابی را از بین ببریم؟” شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی با نام کیان پاک در این مقاله به شناخت بهتر ساس تختخوابی و نحوه ی از بین بردن ساس می پردازد.

    phone kin

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    phone kin

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    phone kin

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

    phone kin

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    phone kin

    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    آشنایی کامل با ساس تختخوابی

    ساس تختخواب با نام دیگر Cimex lectularius است. اندازه ی معمولی این حشرات ۵ میلی متر است ولی با این حساب از کک ها بزرگتر هستند. ساس از خون جاندار خونگرمی مثل انسان تغذیه می کند و سریع تکثیر می یابند.

    ساس تختخوابی رنگ قهوه ای دارد و با شکل بیضی بدون بال خود نمی تواند پرواز یا پرش نماید،با این حال این حشرات به راحتی می توانند به خوبی از دیوارها و سایر سطوح بالا برود.

    این حشرات موذی می توانند بیش از یک سال بدون غذا زنده بمانند و در مقابل گرما و سرما تا دمای معینی دوام خوبی دارند. محل زندگی این حشرات در آپارتمان ها، متل ها، وسایل نقلیه عمومی و مکان های مشابه است.

    تشک های قدیمی، کاناپه های قدیمی، تابلوهای قدیمی ،زیستگاه مورد علاقه این حشرات است. برای از بین بردن این حشرات تمیزکاری منزل کافی نیست، بلکه باید به دنبال کمک از یک شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی باشید.

    آیا ساس تختخوابی باعث انتقال بیماری می شود؟

    به سختی می توان حشره ای مشکل سازتر از ساس تختخوابی پیدا کرد. وقتی این حشره ظاهر شود، باید فوراً وارد عمل شوید و هر کاری برای خلاص شدن از شر آن انجام دهید.

    ساس تختخوابی از نظر تئوری، با توجه به این واقعیت که آنها از خون تغذیه می کنند، امکان حمل پاتوژن ها، از جمله ویروس ها یا باکتری ها وجود خواهد داشت. اما از طرف، در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نیش ساس می تواند باعث عفونت شود وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید ساس تختخوابی را نادیده بگیرید.

    گزش این حشره خارش زیادی به همراه دارد و خاراندن آنها می تواند منجر به زخم های عفونت باکتریایی شود. نیش های متعدد ساس تختخوابی می تواند بدن را ضعیف کرده و در بروز واکنش های آلرژیک شدید، ظهور کهیر و حتی افزایش دمای بدن نیز نقش داشته باشد.

    چگونه وجود ساس تختخوابی در منزل را بررسی کنیم؟

    مهمترین علائم وجود ساس تختخوابی در منزل ، گزش ساس ها است. همانطور که می دانید زیستگاه طبیعی ساس ، تشک و مبل و ملافه ها می باشد.

    با این حال، مشکل این است که این حشرات در بسیاری از گوشه ها و سوراخ ها لانه می کنند، بنابراین تشخیص ابتدایی آنها دشوار است. شما می توانید آنها را در مکان های زیر پیدا کنید:

    • دیوارها (بخصوص مابین مصالح دیوار)
    • تختخواب
    • محل دوخت لباس ها
    • شکستگی صندلی های چوبی و مبلمان
    • درز و محل دوخت پرده ها
    • ملافه ها
    • قاب چوبی آینه
    • تمام مکان های درز و شکاف های دیوار
    • فرورفتگی های کاغذ دیواری
    • صندلی های راحتی، کاناپه ها، صندلی های روکش دار و پاف
    بخوانید!
    سمپاشی ساس راه حل اول و آخر برای خلاصی از شر این حشره

    باید توجه داشت که ساس تختخوابی معمولاً در مکان هایی ظاهر می شوند که افراد اغلب در آنجا می مانند و همچنین می خوابند. اگر لکه های قهوه ای روی تشک ظاهر شود، می تواند به این معنی باشد که تختخواب شما محل اقامتگاه ساس تختخوابی شده است.

    روش دیگر تشخیص این حشرات وجود بوی نامطلوب که شبیه میوه های پوسیده در خانه است. زمانیکه به حضور ساس تختخوابی شک دارید، باید با مرکز سمپاشی معتبر ساس تختخوابی تماس بگیرید. شرکت سمپاشی کیان پاک در این خصوص نه تنها برای ساس تختخوابی بلکه برای تمام حشرات و آفات مشاوره و خدمات سم پاشی در منزل می دهد.

    چگونه ساس تختخوابی را از بین ببریم؟

    از بین بردن صدها ساس تختخوابی کوچک از تمام خانه کار سخت و تخصصی است. بسیاری فکر می کنند با تخلیه خانه خود این حشرات از گرسنگی تلف می شوند و خود به خود از بین می روند. اما در واقع این گونه نیست!

    سم پاشی های خانگی همیشه برای از بین بردن ساس تختخوابی موثر نیستند، گاهی برخی از مواد شیمیایی خانگی سبب سرعت تکثیر تولید مثل این حشرات نیز می شود.

    برای از بین بردن ساس تختخوابی می توانید نکات زیر را پیروی نمایید:

    1. برای شروع، ملحفه ها و لباسها و البسه ها را به هیچ وجه از محلشان خارج نکنید و اصلا آنها را در منزل تکان ندهید.
    2. در مرحله بعد کل خانه را کاملاً به وسیله کیسه یکبار مصرف جاروبرقی بکشید. هیچ شکاف یا گوشه و کناری را از دست ندهید. بعد از پایان کار کیسه را از محل منزل خارج کنید.
    3. تمام درزها و سوراخ های خانه را بگیرید تا مانع پنهان شدن آنها شوید.
    4. تماس با بهترین شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی: این مرحله راحت ترین و مهمترین قسمت ماجرا است. با این راه دیگر فکر اینکه “چگونه ساس تختخوابی را از بین ببریم؟” نخواهید بود. با توجه به سمپاشی های موفق انجام شده، برند کیان پاک از مورد اعتماد ترین و بهترین خدمات دهنده ی سم پاشی برای ساس است. تنها کافیست با این شرکت سم پاشی برای ساس تماس بگیرید و درخواست کارشناس نمایید تا کل منزل شما را پاکسازی شده تحویل دهند.

    چگونه شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی اقدام به از بین بردن ساس می کند؟

    زمانیکه شما با شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی تماس می گیرید، ابتدا به خانه شما بازرس اعزام می شود. این شخص تمام خانه شما را بررسی می کند. در نهایت به شما گزارش کلی از نوع ساس، میزان خسارت، تعداد تقریبی حشرات، نوع سم پاشی برای ساس و قیمت کل می دهند.

    شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی از چهار روش زیر استفاده می نمایند:

    • حذف ساس با حرارت مستقیم

    ساس ها اغلب در دسته های بزرگ یافت می شوند. در مورد تخت ها ساس ها در چین ها و درزهای تشک ها، درزهای چهارچوب تخت، درزهای اثاثه یا لوازم داخلی، زیر دکمه ها، کنار زیپ ها و… یافت می شوند. از اینرو با نیروهای سم پاشی برای از بین بردن ساس تختخوابی به صورت مستقیم به اشیاها حرارت بالا می دهند. این روش مستلزم مهارت بالا است.

    • حذف ساس با بخار

    با وجود مقاومت بالا این حشرات در برابر شرایط نامساعد، در مقابل حرارت بالا، نمی توانند از خود مقاومت نشان دهند. در این روش از دستگاه های حرارت دهنده به حالت بخار استفاده می شود. کارشناسان ماهر با کمک بخار قوی تمام منزل شما را چندین بار سمپاشی می نمایند.

    • حذف ساس با انجماد
    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس کرج |سمپاشی ساس تختخوابی کرج | کیان پاک ✔️

    برخی از شرکت های سم پاشی برای ساس تختخوابی از روش انجماد کردن اشیاء استفاده می نمایند. در این حالت هر اشیایی که قابل انجماد باشد ۴ ساعت الی دو روز منجمد می نمایند تا تمام حشرات از سرمای زیاد از بین بروند.

    • حذف ساس با گاز

    این روش از موثرترین و بهترین روش های از بین بردن ساس تختخوابی است. در این حالت شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی از دو راه استفاده می کند. یکی از روش های مستقیم، سم پاشی ساس با گاز است و راه دیگر استفاده از بمب دودزا است.

    شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی

    چرا کمک گرفتن از شرکت سمپاشی بهتر از روش های خانگی است؟

    در روش های خانگی شما مهارت کافی برای شناسایی تمام نقاط زندگی ساس تختخوابی ندارید. از طرفی تجهیزات شما برای سم پاشید تمام خانه، کافی و قوی نیست. پرسنل شرکت سم پاشی ساس تختخوابی از مهارت، نیرو، تجهیزات و تجربه کافی برخوردار هستند و در کمتر از چند روز منزل شما را پاکسازی شده تحویل می دهند. اگر از روش های درستی برای ریشه کنی ساس استفاده نشود، نه تنها از تعداد آنها کاسته نمی شود بلکه سبب افزایش سرعت تکثیر ساس تختخوابی خواهد شد.

    شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی در چند مرحله اقدام به سم پاشی می نمایند؟

    این سوال با توجه به نوع شرکت متفاوت خواهد بود. شرکت کیان پاک با تجربه چندین ساله و آگاهی کامل می تواند سم پاشی برای ساس تختخوابی را طی یک بار انجام دهد. بدین حال دیگر نیاز به صبر چندین روزه شما نیست و به راحتی بعد از چند ساعت می توانید وارد خانه خود شوید.

    نتیجه گیری

    امروزه استفاده از یک شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی یکی از راحت ترین و بهترین راه های از بین بردن ساس تختخوابی است. اما باید بدانید که برای استفاده از این روش باید از شرکت متخصص معتبری همچون کیان پاک کمک بگیرید. مرکز کیان پاک نه تنها خدمات سم پاشی ساس تختخوابی را می دهد، بلکه برای سم پاشی همه نوع حشرات و حیوانات خدمات عرضه می نمایند. در این مقاله به شرکت سمپاشی برای ساس تختخوابی پرداختیم و راههای آن را بیان نمودیم.

    چگونه از وجود ساس تختخوابی در منزل مطلع شویم؟

    در مرحله اول ساکنین منزل معمولا با گزش های پشت سرهم به وجود حشره ساس مشکوک می شوند. شما می توانید درزهای دوخت بالشت و پتوها را بازرسی کنید. محل دوخت تشک های خوشخواب محل خوبی برای مخفی شدن ساس می باشند. مبلمان ، کشوی لباسها و کمد رختخواب ها را بررسی کنید.

    سمپاشی برای ساس تختخوابی در چند مرحله انجام می شود؟

    با تجربه بیشتر و آگاهی به روز ، کارشناسان کیان پاک توانسته اند عملیات سمپاشی ساس تختخوابی را در یک مرحله و با کوچکترین به هم ریختگی منزل شما انجام دهند. متخصصین کیان پاک این ضمانت کتبی را به شما می دهند تا عملیات از بین بردن ساس تختخوابی محل زندگی شما با یکبار سمپاشی به پایان برسد.

    سفارش آنلاین
    سمپاشیکلیک کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    09906281481