شرکت مبلشویی در زعفرانیه خدمات اش را برای چه نوع مبلمانی ارائه می کند؟

خدمات مبلشویی زعفرانیه
  • مبلمان منزل از جمله لوازم منزل می باشد که دائما در معرض خطر آلوده شدن قرار دارند. خانواده هایی که فرزند کوچکی در منزل دارند ، سرویس شستن مبل در منزل زعفرانیه را با فاصله زمانی کمتری استفاده می کنند. در مواقعی که لکه و آلودگی وسیعی روی مبلمان قرار می گیرد شما به فکر این هستید که سریعا با یک شرکت مبلشویی در زعفرانیه تماس بگیرید تا از خدمات مبلشویی زعفرانیه آن استفاده کنید. این شرکت مبل شویی زعفرانیه می تواند خدمات متنوعی را در کنار شستشوی مبل در منزل زعفرانیه به شما ارائه دهد. این مقاله چگونگی خدمات رسانی را این شرکت ها را بررسی می کند.

    شعبه شمال

    ۲۲۹۵۳۴۷۰

    شعبه غرب

    ۴۴۵۲۶۱۱۴

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    خدمات مبلشویی زعفرانیه شامل چه مواردی می شود؟

    شرکت مبلشویی در زعفرانیه علاوه بر مبل شویی ، خدمات دیگر هم چون شست و شوی پشتی ها ، کوسن ها ، شستشوی صندلی ها و تشک های خوشخواب و غیره را نیز ارائه می دهد. به طور خلاصه می توان گفت هر وسیله ای که با پارچه پوشانده شده است را می توانید با استخدام شرکت مبل شویی زعفرانیه هم چون روز اول تمیز کنید.

    روش شستشوی مبل در منزل زعفرانیه

    پرسنل و مستخدمان شرکت مبل شویی زعفرانیه همراه با تجهیزات و مواد شوینده مرغوب و دستگاه های مخصوص در منزل و یا محل کار شما حاضر شده و عملیات شستشوی مبل در منزل زعفرانیه را انجام می دهند. پس از شستشوی مبل در منزل زعفرانیه با استفاده از دستگاه مکنده ، کف و رطوبت باقی مانده را از مبلمان جمع کرده و به مخزن فرستاده می شود.

    استفاده از دستگاه مکنده باعث می شود که شما دیگر نیاز نداشته باشید که برای خشک کردن مبلمان آن را چندین ساعت در معرض نور مستقیم خورشید و در هوای آزاد قرار دهید. قرار دادن مبلمان در چنین شرایطی باعث از دست رفتن زنگ مبلمان شده و الباف آن را سست می کند.

    خدمات مبلشویی زعفرانیه / شرکت مبل شویی زعفرانیه

    خدمات مبلشویی زعفرانیه

    شرکت مبل شویی زعفرانیه خدماتش را برای چه نوع مبلمانی ارائه می کند؟

    کیان پاک یکی از حرفه ای ترین شرکت مبلشویی در زعفرانیه است که خدمات مبلشویی زعفرانیه را برای تمامی مبلمان از جمله مبلمان چرمی ، استیل ، ایرانی ، خارجی ، راحتی ، میکروفایبر و… ارائه می کند.

    متخصصین و پرسنل های شرکت مبل شویی زعفرانیه ، آموزش های کافی برای نحوه شست و شوی هر سبک از مبلمان را دیده اند. شما باید در زمان تماس با شرکت مبلشویی در زعفرانیه نوع و جنس مبلمان خود را به پشتیبان اطلاع داده تا مستخدمین ما به همراه ماده شوینده و دستگاه متناسب با مبل شما در محل حاضر شود.

     

    شستن مبل در منزل زعفرانیه به مبلمان آسیب نمی رساند؟

    اگر شما از افراد غیر حرفه ای برای شستن مبل در منزل زعفرانیه کمک بگیرید با احتمال بالا باید آماده دیدن پارگی مبلمان باشید. اما اگر از یک شرکت مبلشویی در زعفرانیه حرفه ای کمک بگیرید و عملیات شستن مبل در منزل زعفرانیه را با کمک افراد ماهر که دارای چندین ساز سابقه کاری در زمینه شستن مبلمان هستند انجام دهید ، احتمال آسیب رسیدن به مبلمان شما به صفر می‌رسد.

    البته نمی توان از تاثیر و اهمیت تجهیزات و مواد شوینده چشم‌ پوشی کرد. اگر شما از یک فرد ماهر برای شستن مبل در منزل زعفرانیه کمک بگیرید در صورتی که تجهیزات و مواد شوینده مرغوب مبلشویی را در اختیار آن قرار ندهید باید منتظر آسیب دیدن مبلمان تان باشید.

    کیان پاک تهران یکی از حرفه ای ترین شرکت مبل شویی زعفرانیه است که بهترین مواد شوینده متناسب با مبلمان شما را انتخاب کرده و از مدرن ترین دستگاه های شستن مبل در منزل زعفرانیه استفاده می کنند. هم چنین این شرکت مبلشویی در زعفرانیه به طور مداوم در حال خرید دستگاه های حرفه ای تر است. چرا که هر چقدر که دستگاه های شستشوی مبل در منزل زعفرانیه به روز تر باشند امکانات بیشتری نیز خواهند داشت.

    شستشوی مبل در منزل زعفرانیه / شستن مبل در منزل زعفرانیه

    شستشوی مبل در منزل زعفرانیه

    تعرفه شستشوی مبل در منزل زعفرانیه

    قیمت و هزینه شستشوی مبل در منزل زعفرانیه به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه شما را با چند مورد مهم آشنا می کنیم.

    1. تعداد مبلمان : هر چه تعداد مبلمان شما بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری برای شستن مبل در منزل زعفرانیه بپردازید.
    2. جنس مبلمان : برخی از مبلمان هم چون مبلمان چرمی حساس ترند و برای شستشوی مبل در منزل زعفرانیه باید زمان و دقت بیشتری برای آن ها در نظر گرفت. پس بدیهی است که به طور معمول زمانی که برای شستشوی مبل چرمی استفاده می شود بسیار بیشتر از زمانی است که برای شستشوی مبل پارچه های نخی می شود. پس تعرفه شستن مبل در منزل زعفرانیه برای مبلمان چرمی بیشتر می باشد.
    3. تعداد لکه ها : هر چه مبل ها کثیف تر باشند و لکه های بیشتری بر روی آن وجود داشته باشد هزینه شستن مبل در منزل زعفرانیه بیشتر خواهد شد.
    4. شرکت مبلشویی در زعفرانیه : همه شرکت مبلشویی در زعفرانیه قیمت یکسانی برای ارائه خدمات مبلشویی زعفرانیه در نظر ندارد. به خاطر داشته باشید که مبل شویی ارزان عنوانی فریبنده است و شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید هزینه معقولی برای دریافت خدمات مبلشویی زعفرانیه در نظر بگیرید.
    بخوانید!
    مبلشویی در منزل تهران توسط کیان پاک

    آیا می توان برای شستشوی مبلمان خاص و گران قیمت از شرکت مبلشویی در زعفرانیه کمک گرفت؟

    شست و شوی مبلمان خاص و گران قیمت کار ساده ای نیست و نیازمند بهترین متخصصین و نظرات کارشناسان شرکت مبل شویی زعفرانیه در این حوزه است. متخصصین و کارشناسان شرکت مبل شویی زعفرانیه پس از بررسی مبلمان شما بهترین شیوه برای از بین بردن کثیفی و لکه ها را بررسی کرده و با کمک دستگاه های ویژه مبل شویی را برای شما انجام می دهد. لازم به ذکر است که در زمان ثبت سفارش زعفرانیه به خاص بودن مبلمانتان اشاره بفرمایید.

    راه های از بین بردن لکه ها

    گاهی اوقات لازم نیست که برای از بین بردن  آلودگی ها و لکه از شرکت مبلشویی در زعفرانیه کمک بگیرید. چرا که خودتان می توانید با کمک ترفند هایی که به شما آموزش می دهیم، اقدام به لکه بری و نابودی کثیفی ها کنید. این شیوه ها و ترفند ها که در ادامه بررسی می کنیم برای مبلمان معمولی است. چنان چه مبلمان شما در دسته مبلمان خاص و گران قیمت قرار می گیرد و به هیچ عنوان از این شیوه ها برای لکه بری استفاده نکنید و تنها لکه بری را به کارشناسان شستشوی مبل در منزل زعفرانیه بسپارید.

    از بین بردن لکه آب

    بکه های آب به دلیل وجود املاح موجود در آب بر روی مبلمان ظاهر می شوند. برای از بین بردن این لکه ها شیوه های مختلف وجود دارد که راحت ترین آن ها استفاده از آب مقطر است. اگر آب مقطر در دسترس تان نبود می توانید از آبی که غلظت املاح آن کمتر از از آبی است که باعث به وجود لکه بر روی مبل شده، استفاده کنید. شما باید یک دستمال کاملا سفید را با آب مقطر مرطوب کرده و بر روی لکه آنقدر بکشید تا به طور کلی لکه محو شود.

    برای از بین بردن لکه آب روی مبل می توانید از صابون مایع نیز استفاده کنید. به میزان تعیین شده، صابون مایع را با آب ولرم ترکیب کرده و با کمک یک دستمال و یا اسفنج کاملاً تمیز بر روی لکه بکشید. سپس محل را با سشوار خشک نمایید.

    استفاده از سرکه سفید یکی دیگر از راه حل ها برای از بین بردن لکه آب از روی مبلمان است. سرکه سفید را با استفاده از آب رقیق کرده و بر روی لکه آب اسپری نمایید. سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب بر روی لکه کشیده و در نهایت با استفاده از سشوار محل را خشک فرمایید.

    اگر لکه آب روی مبلمان شما کهنه باشد باید از ترکیب نمک و الکل استفاده کنید. الکل و نمک را با یکدیگر مخلوط کنید و آن قدر هم بزنید که یک محلول کاملا یک دست به دست آید. سپس این محصول را بر روی لکه اسپری نمایید. با استفاده از یک دستمال مرطوب لکه را مالش دهید و در نهایت با استفاده از سشوار محل لکه را خشک کنید.

    از بین بردن لکه خون

    متداول ترین شیوه برای از بین بردن لکه خون بدون شستن مبل در منزل زعفرانیه استفاده از آب سرد است. یک اسفنج  و یا دستمال تمیز را با آب بسیار سرد و مرطوب کنید و بر روی لکه بکشید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا این که به طور کامل لکه محو شود. اگر این شیوه پاسخگو نبود می توانید از نشاسته کمک بگیرید. نشاسته را با آب ترکیب کنید تا یک محلول غلیظ و سفید به دست آید. سپس این محلول غلیظ که به شکل خمیری  است را به روی لکه خون بکشید و مدت صبر کنید تا خمیر کاملا خشک شود. در گام نهایی خمیر خشک شده را از روی مبل جدا کرده و با کمک یک فرچه نرم و یا دستمال نسبتاً جای لکه را پاک کنید.

    از بین بردن لکه میوه و آبمیوه

    اگر آبمیوه و یا میوه بر روی مبلمان شما ریخت ، نیاز نیست که اقدام به دریافت خدمات مبلشویی زعفرانیه کنید. بلکه می‌ توانید با این ترفندی که به شما آموزش می دهیم ، لکه را کاملا از روی مبلمان نابود کنید. بهترین راه مقابله و از بین بردن لکه میوه روی مبلمان استفاده از ترکیب آب و صابون می باشد. البته اگر جنس مبلمان شما پشمی است توصیه می کنیم که از ترکیب آب اکسیژنه ۲۰ درصد و آمونیاک استفاده کنید. اگر مبلمان شما رنگی و ابریشمی باشد می توانید از آب و الکل ۹۰ درصد به نسبت مساوی استفاده کنید.

    بخوانید!
    خدمات مبلشویی شمال تهران کیان پاک

    پاک کردن لکه چربی

    از بین بردن لکه چربی هم چون از بین بردن دیگر لکه ها با چالش مواجه نیست. شما می توانید به سادگی و بدون نیاز به شستن مبل در منزل زعفرانیه ، تنها با استفاده از یک کاغذ خشک کن و اتو این کثیفی ها را از بین ببرید. کاغذ خشک کن را بر روی لکه قرارداد و اتو را به صورت غیر مستقیم بر روی لکه بکشید. پس از مدتی لکه چربی به کاغذ خشک می چسبد.

    به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان اتو داغ به صورت مستقیم با مبلمان شما تماس نداشته باشد. شما برای کارهای این چنینی می توانید از یک نیروی نظافتچی زعفرانیه نیز استفاده کنید.

    پاک کردن لکه جوهر

    برای پاک کردن لکه جوهر با استفاده از پارچه مرطوب محل را خیس کرده و سپس بر روی محل مقداری نمک بپاشید. در صورتی که هم چنان لکه بر روی مبل وجود داشت باید از ترکیب آمونیاک و گلیسیرین استفاده کنید. پس از استفاده از این ترکیب محل را با آب فراوان بشویید.

    در حالت کلی باید گفت ، تمیز کردن مبل در خانه هرگز کار آسانی نبوده است!

    با استفاده از محصولات تمیز کننده مناسب و چند مرحله ساده ، می توانید مبل خود را مانند نو نگه دارید. ابتدا مبل را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار و زباله ها از بین برود و به شکاف و درز توجه ویژه ای داشته باشید. پس از آن ، از یک شوینده ملایم برای تمیز کردن لکه ها استفاده کنید و سپس از یک محافظ پارچه برای دفع کثیفی و نشت در آینده استفاده کنید. در نهایت ، برای تمیز کردن عمیق ، می توانید یک بخارشوی اجاره کنید یا از یک تمیزکننده کفی اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کنید. سپس، فقط اجازه دهید مبل خشک شود. شما یک مبل درخشان و جدید دارید! تمیز کردن مبل نباید یک کار دلهره آور باشد. با ابزار مناسب و کمی تلاش ، می توانید مبل خود را برای سال های آینده به بهترین شکل حفظ کنید.

    شرکت مبلشویی در زعفرانیه

    شرکت مبلشویی در زعفرانیه

    چکیده

    شستن مبل در منزل زعفرانیه اگر به موقع و به صورت حرفه ای صورت گیرد ، علاوه بر این که باعث می‌شود که مبلمان شما همواره تمیز باشند ، بلکه طول عمر مبلمان شما را بهبود داده و از نفوذ آلودگی به پارچه و الیاف مبلمان جلوگیری می کند. اما چنان چه که فرایند خدمات مبلشویی زعفرانیه به درستی صورت نگیرد چیزی به جز پارگی و آسیب دیدگی مبلمان برای شما به ارمغان نخواهد آورد. مبل شویی را به متخصصین مطمئن و حرفه ای شرکت مبل شویی زعفرانیه بسپارید تا از صحت کار ، اطمینان حاصل فرمایید. به خاطر داشته باشید که کیان پاک به دلیل حرفه ای بودن و تخصصی بودن در حوزه شستشوی مبل در منزل زعفرانیه ، خدمات مبلشویی زعفرانیه را به صورت ارزان ارائه نمی کند. فریب مبل شویی های ارزان قیمت را نخورید و مطمئن باشید شرکتی که خدمات مبلشویی زعفرانیه را ارزان ارائه می دهد، شستشو را با کیفیت بسیار پایین و توسط افراد غیر حرفه ای برای شما انجام می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با پشتیبان ما و ثبت سفارش با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل فرمایید. هم چنین می توانید نظرات و پیشنهادات خودتان را برای ما زیر همین مقاله کامل کنید و یا به شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام مراجعه کنید. از این که تا اینجای مقاله همراه ما بودید از شما بسیار سپاس گزاریم. اگر به دنبال دریافت کد تخفیف برای خدمات مبلشویی زعفرانیه هستید حتما ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. ما به صورت روزانه و هفتگی و یا ماهانه کدهای تخفیف برای مشتریان خود قرار می دهیم امیدواریم مطالب و ترفند هایی که در این مقاله به شما آموزش دادیم مفید بوده باشد. شرکت مبل شویی زعفرانیه پاسخگوی ۲۴ ساعته شما عزیزان است.

    شستشوی مبلمان توسط شرکت مبل شویی زعفرانیه بوسیله چه موادی انجام می شود؟

    مبلشویی بایستی بوسیله مواد شوینده درجه یک و نانو انجام شود تا هرگونه لکه قدیمی از روی پارچه مبلمان حذف شود

    خدمات مبلشویی شامل چه خدماتی است؟

    شرکت مبلشویی کیان پاک تمامی خدمات شامل مبلشویی ، موکت شویی ، قالیشویی و شستشوی صندلی و تشک را در محل انجام می دهد

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    09906281481