عوامل موثر بر هزینه سمپاشی ساس

  • فهرست مطالب

    هزینه سمپاشی ساس هر چقدر که باشد، ارزش آن را دارد که شما بدون داشتن شستشو و یک شبه از شر این حشرات خونخوار راحت می شوید. اما مطمئن باشید قیمت سمپاشی ساس که از طرف شرکت خدمات سمپاشی ساس اعلام می شود یک نرخ  منصفانه خواهد بود و چیزی خارج ار عرف نیست. 

    وقتی که عملیات سمپاشی ساس توسط کارشناسان این کار به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود، نکته قابل تامل اینجاست که شما هزینه های خرید سم، شستشوی البسه و لوازم، دور ریز لوازمی مثل خوشخواب و مبلمان و… را نخواهید داشت.

    گاها برخی افراد فکر می کنند که می توانند به تنهایی از پس هجوم این جانوران کوچک برآیند، اما در برخی موارد با انجام فعالیت های غیر حرفه ای خطرات جدی برای سلامتی خانواده خود ایجاد می کنند. هزینه سمپاشی ساس هر چقدر که باشد ارزش آن را دارد که سلامتی خود و خانواده را به خطر نیندازید. متخصصان مجرب و کارشناسان کیان پاک به شما کمک می کنند تا با پرداخت یک نرخ سمپاشی ساس عادلانه از شر این حشرات راحت شوید. در این حالت دیگر از دیدار مجدد ساس ها مطمئن می شوید.


    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    هزینه سمپاشی ساس به چه عواملی بستگی دارد ؟

    توجه به این نکته مهم است که سمپاشی ساس توسط یک شرکت متخصص مبارزه با ساس می تواند هزینه بیشتری نسبت به سایر انواع روش های کنترل آفات داشته باشد.

    باید بدانید که بین شرکت های حذف آفات تفاوت زیادی وجود دارد. اگر چه فعالیتی مشابه دارند، اما به روش ها و ابزارهای متفاوتی نیاز دارند. اگر به فکر قیمت سمپاشی ساس هستید، می توانید از کیان پاک کمک بگیرید. این شرکت نه تنها هزینه سمپاشی ساس کمتری دریافت می کند بلکه خدمات بیشتری نسبت به بقیه ی دیگر برندها دارد.

    هزینه های از بین بردن ساس با هزینه های از بین بردن سوسک و سایر حشرات متفاوت است. نرخ سمپاشی ساس معمولاً گرانترین در بین خدمات کنترل آفات است. علت اینکار به حذف بسیار سخت تخم های ساس بر می گردد. عموما ساس ها تا یکسال بدون غذا می توانند زنده بمانند. با این وجود شرکتی که انتخاب می کنید باید متخصص ساس باشد تا پس از گذشت زمان، مورد حمله دوباره ساس ها قرار نگیرید.

    قیمت سمپاشی ساس

    عاملی که بر قیمت سمپاشی ساس تأثیر می گذارد

    اگرچه یک محدوده قیمت معمولی بین ۹۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان برای سم پاشی ساس وجود دارد، برخی از عوامل می توانند به طور قابل توجهی بر قیمت سمپاشی ساس تأثیر بگذارند. این عوامل تعیین می کند که چقدر برای کار با کیفیت پرداخت می کنید. برخی از عواملی که بر هزینه سمپاشی ساس تأثیر می گذارد، به صورت زیر است:

    مدت زمان گارانتی

    مهمترین عاملی که در هنگام مقایسه شرکت ها باید در نظر بگیرید، زمانی است که آنها مایلند مبارزه با ساس ها را تضمین کنند. بسیاری از صاحبان خانه فکر می کنند سمپاشی نیازی به دریافت گارانتی ندارد و آماده هستند خدمات با قیمت کمتری دریافت کنند.

    اما از آنجایی که تخم ساس حدود ۱۵ روز بعد می تواند به ساس تبدیل شود، معمولا سم پاشی توسط صاحبان خانه و شرکت های کنترل آفات بی تجربه، فقط برای ۱۵ تا ۲۰ روز موثر است.

    به همین دلیل است که در گزارش های سمپاشی های خانگی این آمار بسیار شنیده می شود که بعد از سمپاشی که خودمان انجام دادیم ۱۵ تا ۲۰ روز هیچ گزشی نداشتیم و بعد از آن گزش ها شروع شد.

    یک شرکت سمپاشی حرفه ای برای مدت طولانی کار خود را ضمانت می کند، صرف نظر از وضعیت خانه یا احتمال آلودگی مجدد، یک شرکت بزرگ مانند کیان پاک می تواند هجوم دوباره را در هر شرایطی شناسایی و از بین ببرد.

    اندازه و مقدار آلودگی

    هجوم آفات می تواند به طور قابل توجهی از نظر اندازه متفاوت باشد. وسعت آلودگی می تواند به طور مستقیم بر روش های نابودی ساس تأثیر بگذارد. طیف وسیعی از استراتژی و فعالیت های متفاوت سمپاشی ممکن است برای از بین بردن آفات ضروری باشد.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس بوشهر از بین بردن حشره ساس بدون نیاز به شستشو

    بررسی محیط آلوده به حشره ساس برای تعیین میزان آلودگی ضروری است. برای این کار هنگام تماس با کیان پاک، کارشناس مجربی برای بررسی به خانه شما اعزام می شود. این افراد به بررسی میزان آلودگی و شناسایی نوع ساس موجود کمک می کنند.

    هزینه بازرسی جدا از قیمت سمپاشی ساس است. از این رو ما معتقدیم که بهتر است هزینه سمپاشی ساس را به صورت کلی در نظر بگیریم.

    اندازه اموال و خانواده

    اندازه دارایی و وسایل موجود در منزل، ممکن است بر هزینه سمپاشی ساس موثر باشد. همانطور که احتمالا می دانید، آفات در یک مکان باقی نمی مانند. آنها تا آنجا که بتوانند تولید مثل می کنند. در زمان کوتاهی، آنها به دورترین نقاط خانه شما گسترش خواهند یافت. آنها عمدتاً به مکان هایی نقل مکان می کنند که منابع لازم برای بقای خود را دارند.

    هرچه وسایل شما ببشتر باشد، هجوم بزرگتر و مکان هایی که آفات می توانند در آن پخش شوند گسترده تر است. در نتیجه فضای بسیار بیشتری برای بازرسی و از بین بردن آفات وجود خواهد داشت. در منازل بزرگ از بین بردن آفات کار بسیار سخت تر و دشوارتر از یک ملک کوچکتر خواهد بود. تعداد افراد در یک خانه می تواند مستقیماً بر انتقال ساس ها در اتاق های مختلف خانه تأثیر بگذارد.

    هزینه سمپاشی ساس

    مکانی که حضور ساس در آن اتفاق افتاده

    هجوم ساس می تواند در دو مکان رخ دهد، این مکان ها روی سطوحی مثل تشک و تختخواب یا در لایه های وسایلی مثل مبلمان می تواند باشد.

    شناسایی حضور ساس فقط در سطوح آسان است. زمانی که یک آفت در داخل درز دیوارها، بین پانل های چوبی یا در پوشش زیرین وسایل شما قرار دارد، رسیدگی و تشخیص آن دشوار می شود. ساس ها می توانند در تمام شکاف ها و سوراخ ها پنهان شوند و هر چه عمیق تر باشد برای آنها بهتر است. هجوم هایی که در مکان های صعب العبور واقع شده اند نیاز به سمپاشی ساس با گاز در مقیاس کامل دارند.

    تاثیر نوع سم پاشی بر قیمت سمپاشی ساس

    نوع سم پاشی که یک شرکت انجام می دهد نیز بر قیمت سمپاشی ساس تأثیر می گذارد. اکثر شرکت ها به ازای هر نوع و روش خاص خود هزینه سمپاشی ساس را دریافت می کنند.

    انواع سمپاشی به صورت زیر است:

    • سمپاشی ساس با سموم شیمیایی

    راحت ترین و سنتی ترین روش مبارزه با ساس استفاده از سموم شیمیایی موجود در بازار می باشد. در این روش چند نمونه سم مایع با نسبت مشخص ترکیب می شوند. سپس تمامی سطوح و البسه و رختخواب با سم شسته می شوند. این نوع، از ابتدایی ترین انواع سمپاشی می باشد که پس از پایان عملیات تمام لباس ها و لوازم بایستی با حرارت بالای آب، شستشو داده شوند. هزینه سمپاشی ساس در این روش بسیار پایین می باشد.

    • سم پاشی ساس با بخار

    در این روش از حرارت مستقیم بخار آب برای نابودی ساس استفاده می شود. انجام این روش مستلزم به کارگیری بخارشوهای قوی و حمل تا محل انجام عملیات سمپاشی می باشد. سمپاشی های شیمیایی جهت مبارزه با آفات جزو مقرون به صرفه ترین هستند، اما همیشه ایمن ترین یا موثرترین نیستند. گران ترین سم پاشی ها، عملیات حرارتی هستند.

    • سم پاشی ساس با انجماد

    دمای انجماد ساس ها را از بین می برد و باعث از دست دادن آب بدنشان می شود. این فرآیند حدود ۱۲ ساعت طول می کشد. در طول این مدت، دما باید حدود ۸ ساعت در ۱۷_ درجه سانتیگراد حفظ شود.

    قیمت سمپاشی ساس با انجماد ارزان نیست و هزینه سمپاشی ساس ممکن است بسته به عواملی مانند اندازه منطقه تحت سم پاشی، یک اتاق یک نفره یا کل آپارتمان و میزان آلودگی متفاوت باشد. این روش فقط برای لوازم و وسایل کوچک که احتمال آلودگی به ساس در آنها می رود کارساز می باشد و برای منازل با وسعت زیاد ممکن نمی باشد.

    • سمپاشی با گاز:

    یکی از روش های مقرون به صرفه و سریع در از بین بردن ساس سمپاشی ساس با گاز می باشد. در این روش گاز آلومینیوم فسفید به داخل منزل تزریق خواهد شد. این گاز به تمامی منافذ و سوراخ های ریز موجود نفوذ پیدا می کند و تمامی ساس و تخم ها را نابود می کند. لازم به ذکر است در به کارگیری این روش باید دقت لازم در گازدهی انجام شود تا گاز تولید شده به منازل دیگر نفوذ پیدا نکند. در این روش احتیاج به شستشوی هیچ وسیله ای لازم نمی باشد.

    بخوانید!
    بهترین شرکت سمپاشی ساس در شیراز

    شایان ذکر است به دلیل مدت زمانی که این آفات ممکن است بدون غذا زنده بمانند، حذف ساس گران تر از سم پاشی های دیگر مانند از بین بردن کک است. این نکته بسیار مهم است که چندین بار ویزیت و تضمین قوی پس از سم پاشی اولیه ساس از طرف شرکت دریافت کنید.

    اکثر شرکت های حرفه ای همانند کیان پاک، سم پاشی را با انجام روش های مختلف به صورت همزمان انجام می دهند. این فرآیند به دلیل مراحل مختلف رشد ساس می تواند ضروری باشد. سمپاشی همزمان به صورت مایع،گاز می تواند تخم،لارو و ساس را همزمان نابود کند.

    عوامل موثر دیگر بر نرخ سمپاشی ساس

    علاوه بر مواردی که گفته شد، چند شاخص دیگر بر قیمت سم پاشی ساس موثر است:

    • قیمت مواد اولیه سم پاشی
    • میزان ااستهلاک دستگاه ها
    • قیمت دلار بابت خرید سموم خارجی
    • میزان دوری شرکت تا منزل شما
    • و…

    نرخ سمپاشی ساس

    چگونه نرخ سم پاشی ساس را کاهش دهیم؟

    برای کاهش نرخ سمپاشی ساس باید از گسترش آلودگی ساس ها جلوگیری کنید. بدین جهت نکات زیر را رعایت فرمایید:

    • هر قسمت مخفی کوچک را ببندید. از درزگیر سیلیکونی برای مهر و موم کردن ترک ها و شکاف ها استفاده کنید. این کار مکان های مخفی را از بین می برد.
    • اقلام آلوده را حذف کنید آنها را در یک کیسه پلاستیکی در بسته قرار دهید و آنها را ضدعفونی کنید.
    • اقلامی که قابل ضدعفونی نیستند، باید در یک کیسه پلاستیکی مهر و موم شده یا در ظرف نگهداری قرار داده شوند و تا یک سال در آنجا رها شوند تا اطمینان حاصل شود که حشرات فعال مرده هستند.
    • روکش های محافظی که تشک ها را آب بندی می کنند، خریداری کنید. با روکش هایی که مهر و موم می شوند، ساس ها داخل آن به دام می افتند و می میرند.
    • بعد از هر بار استفاده از جارو برقی از کیسه یک بار مصرف استفاده کنید. کیسه را تا حد امکان محکم ببندید و بلافاصله آن را در یک ظرف زباله در فضای باز بیندازید.
    • در صورتیکه احتیاج به دور انداختن مبلمان داشتید، آن را نابود کنید تا شخص دیگری وسوسه نشود آن را به خانه خود بیاورد.
    • اقلام آلوده را در اسرع وقت توسط واحد جمع آوری زباله شهرداری جمع آوری کنید.
    • حداقل هر هفته ملحفه های تخت خود را بشویید یا گرم کنید.
    • وسایل کوچک را به مدت ۴ روز در فریزر قرار دهید.

    نتیجه گیری :

    عوامل متعددی در اعلام قیمت سمپاشی ساس دخالت دارند. اما مهمترین عامل در کاهش هزینه سمپاشی ساس استفاده نکردن از سموم متفرقه می باشد. این سموم باعث مقاوم شدن حشرات نسبت به سموم می شوند و بایستی برای دفع ساس از محیط، سمپاشی در چند مرحله انجام شود. در نتیجه به محض مطلع شدن از وجود ساس در منزل با شرکت سمپاشی کیان پاک تماس بگیرید. اطلاعات لازم در خصوص سمپاشی و نرخ سمپاشی ساس را دریافت کنید. سپس با آگاهی کامل تصمیم گیری کنید.

    هزینه سمپاشی ساس چگونه محاسبه می شود؟

    متراژ منزل، مدت زمان درگیری محیط، فاصله مکانی تا شرکت از عوامل مهم در اعلام نرخ سمپاشی ساس می باشد

    آیا قیمت سمپاشی ساس به نوع سمپاشی بستگی دارد؟

    به هر حال روشهای شیمیایی قدیمی از قیمت پایینتری برخوردار هستند. در روشهای جدید که نیازی به شستشوی بعد از سمپاشی ندارید نرخ سمپاشی ساس کمی بالاتر خواهد بود.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    09906281481