مبارزه با کنه بدون نیاز به شستشو

سمپاشی برای سوسک فاضلاب
  • ممکن است که به خاطر شغلی که دارید و یا مکان زندگیتان، به طور مرتب با انواع حشرات و آفات در ارتباط باشید. کنه ها جزء آن دسته از آفاتی هستند که از خون میزبان تغذیه می‌کنند و باعث ورود عوامل بیماری‌زایی مانند ویروس‌ و باکتری‌های بسیار خطرناک به خون انواع جانداران می‌شوند. حیوانات و دام‌های اهلی نیز به دلیل نوع مکان پرورش که مدام در برخورد با آلودگی ها هستند از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است دچار حمله کنه‌ها شوند و بیمار شده و از پا در بیایند. در ادامه در مورد مبارزه با کنه بیشتر توضیح خواهیم داد، تا انتها همراه ما باشید.

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۳۲۱۷۱

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

    جانورانی خطرناک به اسم کنه را بشناسید!

    کنه ها جانورانی بسیار خطرناک هستند که از خانواده‌ عنکبوتیان بوده و یکی از جانوران منتقل کننده بیماری به انواع جانداران محسوب می‌شود. کنه‌ها بسیار ریز اندام هستند و به دلیل اینکه از گونه انگلیان هستند، از راه پوست جاندار به خون میزبان دسترسی پیدا می کنند و از آن مکیده و تغذیه می‌کنند. این جانوران دارای گونه‌های مختلفی هستند، کنه‌هایی به اسم کنه پاسیاه، کنه سگ آمریکایی، کنه سگ قهوه‌ای، کنه ستاره تگزاسی از جمله معروف‌ترین انواع کنه‌های خطرناک هستند.

    همانطور که اشاره کردیم این نوع از جانوران، انگل هایی هستند که از خون حیوانات دیگر و انسان‌ها تغذیه می‌کنند. آنها زندگی را به صورت تخم‌هایی آغاز می‌کنند که در تابستان به‌عنوان لارو از تخم بیرون می‌آیند و در بالای علف‌ها و سایر گیاهان و مکان‌های مستعد رشد وجود دارند. آنها به جانداران می‌چسبند، به پوست نفوذ می‌کنند و شروع به مکیدن خون می‌کنند.

    وقتی خون را می‌مکند تا ده برابر اندازه طبیعی خود می توانند درشت شوند و سپس از میزبان جدا می‌شوند. آنها در پاییز و زمستان استراحت می کنند و در بهار شفیره می‌شوند و دوباره منتظر تغذیه از موجودات خونگرم هستند.

    در بدن جانداران میزبان، کنه های نر و ماده همدیگر را پیدا کرده و جفت گیری می کنند، کنه نر به سرعت می میرد. در حالیکه ماده پر از تخم های بارور شده است، زمستان را می گذراند و بهار بعدی تخم می گذارد.

    بخوانید!
    بهترین سم برای از بین بردن کنه

    مبارزه با کنه قرمز

    شرکت سمپاشی برای مبارزه با کنه چه خدماتی ارائه می دهد؟

    شرکت سمپاشی برای مبارزه با کنه می‌تواند این نگرانی و مشکل را با استفاده از علم روز دنیا حل کند. شرکت کیان پاک دارای تیمی مجرب است که با استفاده از سموم و تکنیک‌های مدرن قادر است که محیط شما را از هر گونه آفات و جانوران انگل‌زا پاکسازی نمایند. سمپاشی به موقع برای رهایی از این نوع جاندار، از بروز بیماریهای بسیار خطرناکی مانند لایم، تب کریمه کنگو و… جلوگیری می کند.

    از جمله خدماتی که این شرکت سمپاشی کنه ارائه می دهد، شناسایی محیط های آلوده است. سمپاشی به موقع برای مکان های آلوده به کنه، شما را از گزش آنها محافظت می کند و از به وجود آمدن بیماری های خطرناک و مرگ‌بار جلوگیری می‌کند.

    از دیگر خدماتی که ارائه می‌دهد استفاده از سموم متفاوت و با غلظت های مختلف برای هر نوع کنه می‌باشد تا آنها را به طور حتم ریشه‌کن کند.

    شرکت مقابله با کنه

    راه‌های پیشگیری از ابتلا به کنه‌

    اگر در محیط هایی زندگی می‌کنید که احتمال وجود این گونه از آفات وجود دارد، می‌بایست نکاتی را رعایت کنید که دچار حمله احتمالی این نوع جانور بیماری زا نشوید.

    • لباس‌هایی با رنگ روشن بپوشید تا از وجود آنها بر روی لباس و بدن خود مطلع شوید.
    • می توانید کرم‌ها و پمادهای دفع آفات بر روی بدن خود بمالید.
    • اگر گرفتار کنه شده‌اید، می‌بایست با موچین هر چه سریع تر آن را از بدن خود جدا کرده و به پزشک مراجعه کنید.
    • در صورت امکان، کنه را دور نیندازید و هنگام مراجعه به پزشک به همراه داشته باشید.
    • لباس‌های بسته بپوشید تا از ورود حشرات و این گونه جانوران به داخل لباس و یا روسری و غیره جلوگیری کنید.
    • هنگام مشاهده‌ی کنه بر روی بدن خود آن را نکشید. در ابتدا سعی کنید آن را زنده از بدن خارج نموده و سپس به کارشناس سمپاسی نشان دهید.
    • راه دیگر مبارزه با کنه ، سعی در تمیز نگه داشتن محیط زندگی انسان است. برای مثال در محیط های آلوده و کثیف، بیشترین حضور حشرات موذی و آفات دیده می‌شوند، به طوریکه اکثریت آنها در محیط های باز و همچنین طبیعت نیز موجود هستند.
    بخوانید!
    شرکت سمپاشی کنه برای مقابله با کنه | کیان پاک

    از بین بردن کنه

    راه های ارتباطی با شرکت مبارزه با کنه

    راه های ارتباط با کارشناسان حرفه ای تیم ما برای سمپاشی و مبارزه با کنه ، در صفحه رسمی سایت قرار داده شده است. شما هر زمان که با اینگونه خطرات و جانوران انگل‌ زیست مواجه شدید، می‌توانید با شرکت کیان پاک تماس گرفته و مشکل خود را بازگو نمایید و در کمترین زمان ممکن این مشکل را از راه گرفتن مشاوره لازم و سمپاشی حل کنید.

    افراد حرفه‌ای و مجرب و همچنین کار آزموده‌ی ما، طی سالیان متوالی توانسته‌اند این مشکل را برای مشتریان خود حل نمایند. این شرکت برای از بین بردن کنه از سموم استاندارد استفاده می کند و بابت عوارض اینگونه سموم و مواد شیمیایی بر روی محیط منزل و سلامتی تان خیالتان آسوده باشد.

    در هنگام گرفتن مشاوره تلفنی از شرکت مبارزه با کنه ، برای آنها تشریح نمایید که چه مقدار کنه و در چه محیط هایی وجود دارد. زیرا تشخیص نوع سم کاربردی، به نوع کنه ارتباط مستقیم دارد.

    سخن نهایی

    کنه در هنگام مکیدن خون انسان یا حیوانات خانگی می تواند بیماری هایی را منتقل کنند. سالیانه آمارهایی مبنی بر مرگ و میر ناشی از گزش کنه و مبتلا شدن به تب کریمه کنگو گزارش داده می شود. پس در زمان ورود این حشره به محیط زندگیتان در دفع و نابودی آن کوتاهی نکنید. سریعا با شرکت مبارزه با کنه تماس بگیرید. کارشناسان کیان پاک مشاوره لازم اولیه را جهت راهکارهای مراقبتی به شما می دهند. با درخواست شما تیم تکنسین لازم به محل شما اعزام می شود. بعد از آن دیگر نگرانی نداشته باشید.

    کیان پاک برای مبارزه با کنه از چه سمومی استفاده می کند؟

    هدف اولیه از بین بردن کنه موجود در محل می باشد. این شرکت از سمومی استفاده خواهد کرد که بعد از سمپاشی کمترین شستشو را داشته باشید

    آیا سمپاشی کنه با ضمانت انجام می شود؟

    ارائه کلیه خدمات سمپاشی کیان پاک با ضمانت نامه کتبی این شرکت انجام خواهد شد

    سفارش آنلاینسمپاشیکلیک کنید

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481