سمپاشی پشه مایت و روش های کنترل این حشره

  • پشه مایت یکی از انواع بندپایان است. این نوع پشه از دسته های کنه ها حساب شده و بیشتر درمکان هایی دیده می‌شود که موش یا جویندگان زیادی داشته باشد. شناسایی نوع این حشره اولین قدم از سمپاشی پشه مایت است که باید آن را در نظر بگیرید. در ادامه مقاله نکات مهمی که باید در سمپاشی پشه مایت در نظر داشته باشید را آورده ایم.

     


    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     


    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     


    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

     

    آیا سمپاشی پشه مایت عقلانی است؟

    به عبارت کلی بهترین راه برای از بین بردن این نوع از کنه ها، سمپاشی است. سمپاشی مایت از ریشه، شر این موجودات را از خانه و مکان مورد نظرتان دور می‌کند. اما برای درک بهتر این موضوع بهتر است ابتدا نگاه دقیقی به خصوصیات این کنه بندازید.

    سم پاشی پشه مایت

    پشه مایت چیست ؟

    پشه مایت، کنه موش گرمسیری است. این نوع کنه روی موش‌ها و در لانه‌های آنها دیده می‌شود و اغلب از افرادی که در ساختمان‌های آلوده به موش زندگی می‌کنند تغذیه می‌کند.

    کنه‌های موش‌های گرمسیری زمانی که موش‌های زیادی در یک ساختار زندگی می‌کنند، می‌توانند به آفت‌های جدی تبدیل شوند، اما معمولاً تنها در صورتیکه میزبان اصلی آنها بمیرد، انسان ها را گاز می‌گیرند.

    به زبان دیگر اگر موش های یک ساختمان یا یک مکان بیش از حد معمول زیاد شوند یا بیش از حد معمول ازبین بروند، این نوع پشه برای تغذیه خود میزبان انسانی پیدا می‌کند.

    پشه مایت مهاجر بسیار فعال هستند و مسافت های طولانی را در جستجوی یک وعده غذایی خون می خزند. از آنجاییکه کنه های جوندگان، می توانند تا شش هفته بدون میزبان حیوان زندگی کنند و ممکن است تا مدتی پس از حذف جوندگان باقی بمانند. پس سمپاشی پشه مایت بهترین روش ازبین بردن آنها است.

    راه های کنترل پشه مایت چیست؟

    سم پاشی پشه مایت یکی از بهترین روش های کنترل این نوع کنه است. اما اگر بخوایم به شکل ریشه ای از شر این موجودات خلاص شویم باید علت حضور آن یعنی موش ها را ازبین ببریم.

    راه اصلی کنترل کنه های موش های گرمسیری در خانه، کاهش هجوم جوندگان است.

    موش‌ها را می‌توان با طعمه یا تله کنترل کرد، اما زمانی که جوندگان در خانه‌ها زندگی می‌کنند، طعمه‌ها توصیه نمی‌شود، زیرا موش‌ها ممکن است در فضای خالی دیوار یا پشت کابینت‌ها بمیرند و بوی لاشه آنها ممکن است برای یک هفته یا بیشتر وجود داشته باشد.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی برای پشه مایت

    نوع قرار دادن تله ها برای جوندگان بسیار مهم است. تله‌های ضربه‌گیر باید در مناطقی که جوندگان یا فضولات برای کنترل جوندگان در داخل خانه مشاهده شده‌اند استفاده شود.

    به دام انداختن یا مسموم کردن موش ها ممکن است فعالیت پشه مایت را در جستجوی میزبان های جایگزین افزایش دهد. در این مرحله مطمئن شوید که غذای جوندگان و پناهگاه را حذف کنید.

     

    سمپاشی پشه مایت

    روش های سمپاشی پشه مایت چیست؟

    کنه هایی که به خانه هجوم آورده اند را می توان با جارو کشیدن فرش و مبلمان از بین برد. حشره کش های آئروسل داخلی یا مه پاش ها ممکن است تسکین موقتی ایجاد کنند، اما عموماً این فعالیت ها به منبع کنه ها که لانه های خالی جوندگان در اتاق زیر شیروانی، فضاهای خزنده یا فضای خالی دیوار می باشد نفوذ نمی کنند.

    قبل از استفاده از مه پاش در اتاق خواب، تمام ملحفه ها را از روی تخت جدا کرده و بشویید. روی تشک را با ملحفه بپوشانید تا از نشستن آفت کش روی تشک جلوگیری شود.

    پس از درمان، ملحفه را بردارید و کتانی را جایگزین کنید. یک نابودگر حرفه ای مجاز می تواند این فضاها را درمان کند.

    همیشه دستورالعمل‌های برچسب را بخوانید و دنبال کنید و به یاد داشته باشید. کلید کنترل موفقیت‌آمیز کنه‌های موش‌های گرمسیری کاهش هجوم جوندگان است.

    بهترین روش های خانگی سمپاشی پشه مایت چیست؟

    خوشبختانه، بسیاری از درمان‌های خانگی موثر و طبیعی وجود دارد که برای سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی بی‌خطر بوده و در جلوگیری از کنه‌ها مؤثر است.

    از اسپری روغن سرو استفاده کنید.

    یکی از داروهایی که سمپاشی پشه مایت را به شکل طبیعی انجام می‌دهد، اسپری روغن سدر است. روغن سدر یک دافع کنه طبیعی، غیر سمی و موثر است. اگر به پیاده روی می روید، می توانید آن را مستقیماً روی پوست یا لباس خود اسپری کنید. برای استفاده در انسان و حیوانات خانگی بی خطر است.

    از روغن اکالیپتوس یا چریش استفاده کنید. همچنین روغن اکالیپتوس و روغن چریش هنگام تماس کنه ها را از بین می برند.

    برای استفاده از این روغن های ضروری برای خلاص شدن از شر پشه مایت ، ۴ اونس آب تصفیه شده را به همراه ۳۰ قطره روغن حامل انتخابی خود در یک بطری اسپری ترکیب کنید. خوب تکان دهید و هر جا که می خواهید پشه مایت را بکشید اسپری کنید.

    بخوانید!
    پشه مایت از کجا میاد؟

    از خاک دیاتومه استفاده کنید.

    خاک دیاتومه (DE) پودری است که از دیاتومه های فسیل شده ساخته می شود و یکی از موثرترین راه ها برای خلاصی از آفات به صورت ارگانیک است.

    در حالی که برای کودکان، حیوانات خانگی و افراد کاملاً ایمن است، DE برای آفات خطرناک است.

    هنگامی که کنه ها و مایت با DE مواجه می شوند، بلافاصله آنها را کم آب می کند و ظرف چند ساعت آنها را می کشد.

    برای استفاده از DE به عنوان یک کنه کش، آن را در هر جایی که در آن متوجه کنه و پشه مایت شده اید بپاشید. همچنین می توانید از آن برای ایجاد مانع بین مناطق جنگلی و چمن استفاده کنید.

    حشره مایت

    بهترین روش های سم پاشی پشه مایت توسط کیان پاک

    استفاده از اسپر و مه پاش هایی که شامل ساینجرایزد پیرترین هستند گزینه مناسبی است. معمولا این نوع سم تا چند ساعت کار ساز است. وقتی صحبت از آفت کش ها به میان می آید، پرمترین یکی از موثرترین ها در کشتن حشرات مانند پشه مایت است.

    برای بهترین نتیجه، یک اسپری حشره کش پرمترین را انتخاب کنید که برای استفاده روی سطوح و گیاهانی که می خواهید هدف قرار دهید بی خطر باشد. برچسب محصول را به دقت بخوانید و هنگام استفاده حتما از لباس محافظ استفاده کنید.

    کنه کش ها خانواده ای از آفت کش ها هستند که CDC می گوید می تواند تعداد کنه ها را در محوطه شما کاهش دهد. در حالی که آنها به تنهایی از شر کنه خلاص نمی شوند، زمانی که با سایر روش های کنترل پشه مایت ترکیب شوند می توانند موثر باشند.

    از آنجایی که کنه کش‌ها می‌توانند خطرناک و بسیار سمی باشند، توصیه می‌کنیم با یک شرکت حرفه‌ای مدیریت آفات ، مانند کیان پاک برای استفاده از آفت‌کش‌ها و سمپاشی پشه مایت و ایمن نگه داشتن بچه‌ها، حیوانات خانگی و سایر حیوانات در این فرآیند کار کنید.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    09906281481