چطور ساس را پیدا کنیم ؟

اقدامات بعد از سمپاشی ساس در منزل
  • چطور ساس را پیدا کنیم ؟ اولین سوالی که بعد از گزش ساس برایتان پیش می آید این سوال است. اما پیدا کردن آنها برای شما هیچ تاثیری نخواهد داشت. متخصصین شرکت سمپاشی ساس با مراجعه به منزل برای سمپاشی خانه شما روش های جمع آوری تخم ساس و از بین بردن ساس را به خوبی می دانند. اما در مراجعه به محیط هایی مانند هتل،مسافرخانه،وسایل نقلیه عمومی و… بایستی از وسایل شخصی و لباس های خود مواظب کنید.

     

    phone kin
    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷

     

    phone kin
    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲

     

    phone kin
    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳

     

    phone kin
    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶

     

    phone kin
    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

     

    direct android min

    ساس

    پیش از اینکه به سراغ اصل مطلب برویم و به این سوال که چطور ساس را پیدا کنیم؟ پاسخ دهیم، لازم است شما را با شکل ساس آشنا کنیم. ساس ها بدنی مسطح دارند و قالب شکلی آنها به صورت بیضی شکل است. رنگ ساس قرمز تیره است که کمی به رنگ قهوه ای نیز متمایل می شود. اما این موجود بال ندارد. حشره ساس به اندازه یک دانه سیب است و شکل آن را می توانید در زیر مشاهده کنید.

    چگونه ساس را پیدا کنیم

    این حشره برای پیدا کردن میزبان خود به دو فاکتور توجه می کند، گرما و دی اکسید کربن. هرچه میزان متساعد شدن دی اکسید کربن و گرما از فرد مورد نظر بیشتر باشد، ساس ها بیشتر به او جذب می شوند.

    ساس ها در طول دوران زندگی خود، سه مرحله را پشت سر می گذارند که در زیر می خوانید:

    1. تخم
    2. نمف
    3. بلوغ

    این حشره قادر است تا چند برابر وزن بدن خود خون بخورد. پس از تغذیه کامل، از میزبان جدا می شود و تا حمله بعدی مخفی می شود. تخم این حشره پس از گذشت یک تا دو هفته باز می شود و دوران نمف که معمولاٌ چند ماه به طول می انجامد، آغاز می شود.

    منبع تغذیه محبوب آنها انسان است. اما در صورت عدم دسترسی به انسان به سراغ تغذیه از خون حیوانات اهلی، پرندگان و جوندگان می روند. لازم به ذکر است که این موجود می تواند ماه‌ها گرسنگی را تحمل کند و به زندگی ادامه دهد.

    نکاتی مهم هنگام مسافرت برای در امان ماندن از نیش ساس‌

    اگر قصد داریم به سفر بروید و قصد اقامت در هتل یا مکان های مشابه را دارید، بهتر است وسایل خود را در جایی که ارتفاع داشته باشد و با فاصله از زمین قرار دهید.

    بخوانید!
    شرکت سمپاشی ساس تهران ارائه خدمات بدون نیاز به شستشو

    سپس محیط را به خوبی بررسی کنید تا ساس وجود نداشته باشد. بهتر است چمدان های خود را تنها در زمان نیاز باز کنید. پیش از اینکه هتل را ترک کنید وسایل خود را به خوبی بررسی کنید تا از انتقال ساس ها به خانه خود جلوگیری کنید.

    نشانه‌های هجوم ساس‌

    ممکن است بدن شما پس از برخورد با برخی از وسایل خارش شدیدی به دنبال داشته باشد. در صورتی که قبلاً این اتفاق نیوفتاده بوده که این موضوع یکی از نشانه های گزیدگی به وسیله ساس است. برخی دیگر از علائم هجوم ساس ها عبارت است از دیدن خون و یا لکه های تیره بر روی چوب، رختخواب، ملافه ها و… .

    در صورتی که برای دفع این حشرات موذی به کمک احتیاج داشتید، می توانید از شرکت کیان پاک کمک بگیرید.

    چگونه از ورود ساس به منزل جلوگیری کنیم؟

    علارغم اینکه ساس ها در مکان های تمیز نیز مشاهده می شوند، یکی از بهترین روش های جلوگیری از ورود ساس به خانه این است که همیشه محیط را تمیز نگه داریم. محیط های شلوغ محل اختفاء ساس یا حشرات دیگر را بیشتر می کند. برای این منظور پیشنهاد می کنیم به صورت دوره ای تشک، بالشت، روتختی و ملافه ها را بشویید و مرتب نگه دارید.

    شاید بخواهید بدانید که در رختخواب خودتان چطور ساس را پیدا کنیم ؟ اکنون باید به دنبال نشانه های وجود این حشره در تختخواب خود باشید. دقیق ترین روش برای تشخیص آن‌، گشتن به دنبال علامت های فیزیکی است. در صورتی که چند روز از خانه دور بوده اید، باید به دنبال علائم زیر بگردید:

    ۱- مشاهده لکه های قرمز رنگ روی تشک یا ملحفه. این لکه ها مربوط به زمانی است که ساس های بزرگ در زمان تغذیه کردن، خون های قبلی را دفع می کنند.

    ۲- گشتن به دنبال اثری شبیه به جای ماژیک بر روی پارچه ها. این نقاط ریز و تیره ممکن است فضولات ساس تختخوابی باشد.

    بخوانید!
    حشره ساس تختخوابی چیست ؟

    ۳- تخم ساس و پوسته های آن که اندازه ای بسیار کوچک دارند و به راحتی قابل مشاهده نیست. رنگ این تخم ها زرد رنگ است و اندازه ای در حدود یک میلیمتر دارند. ساس ها برای رشد کردن در هر مرحله از زندگی خود پوست اندازی می کنند و همین هم دلیل وجود مقدار بسیار زیادی از این پوسته ها می باشد.

    در صورتی که خانه تان مورد هجوم ساس قرار گرفته است، می توانید آنها را در مکان های زیر پیدا کنید:

    ۱- اتصالات کشوهای کمد

    ۲- گوشه های اتاق و خانه

    ۳- دوشاخه ها و پریز های برق

    ۴- درزهای صندلی و نیمکت، بین بالش ها، در بین پرده

    ۵- محل برآمدگی سرپیچ ها

    ۶- پشت کاغذ دیواری های قدیمی و یا وسایل تزئینی آویزان شده

    چطور ساس را پیدا کنیم

    راه های مقابله با ساس

    برای جلوگیری از تکثیر ساس ها و از بین بردن آن، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. این نکات را در زیر مطالعه می کنید:

    • نخریدن لوازم دست دوم یا حداقل نظافت آنها قبل از استفاده
    • نظافت دوره ای و منظم منازل
    • شستن رختخواب و وسایل خواب با مواد شوینده موثر
    • بستن ترک‌ها و درزهای دیوارها
    • دور انداختن کارتن‌ها و لوازم چوبی قدیمی
    • سمپاشی کردن

    جمع بندی

    در این مقاله اطلاعات مفید و جامعی درباره حشره ساس با شما به اشتراک گذاشتیم و به پاسخ این سوال که چطور ساس را پیدا کنیم ؟ پرداختیم. همچنین علاوه بر این روش های از بین بردن این حشره موذی را نیز با شما به اشتراک گذاشتیم. یکی از روش های موثر و قطعی از بین بردن ساس ها، سمپاشی است. سمپاشی منزل و جاهایی که ساس به آن هجوم برده است، اهمیت بسیار زیادی دارد که نباید از آن چشم پوشی کنید. برای این منظور می توانید از خدمات کیان پاک استفاده کنید. کارشناسان ما در کیان پاک آماده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن و با به کارگیری روش های موثر شما را از شر این موجودات راحت کنند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481