سمپاشی ساس در تهران به صورت ۱۰۰ درصدی بدون نیاز به شستشو

  • شرکت سمپاشی ساس در تهران از اولیت های گزینه های مبارزه با ساس در محل شما است. با پیشرفت تکنولوژی و وجود گوگل، در مواجهه با حشراتی مثل ساس، شما می توانید صدها مقاله در مورد این حشرات را مطالعه کنید. با مطالعه اولین مقاله متوجه خواهید شد سم پاشی ساس ، کار راحتی نیست و نیاز به تخصص و تجربه و دانش دارد. پس با مشاوره گرفتن از یک شرکت سم پاشی ساس تهران می توانید بهترین انتخاب را برای از بین بردن ساس داشته باشید.

    این بدان معنی است که تیم شرکت سمپاشی ساس در تهران برای از بین بردن حشرات انگلی کوچک مانند ساس، از متخصصین و کارشناسان مبارزه با حشرات استفاده می کند.

    ساس می تواند زندگی همه ساکنان منزل را برای مدت طولانی مختل کند. برای خلاص شدن از شر ساس ،لازم است از موثرترین، اما بی ضررترین روش های مقابله با ساس برای انسان استفاده کنید.

    سم پاشی ساس کار بسیار سختی می باشد و نیازمند دانش بالایی است. از این رو باید از کسانی که تخصص لازم را دارند برای سم پاشی کمک بخواهید. پیشنهاد ما شرکت سمپاشی کیان پاک است.

     

    شعبه شمال 

    ۲۲۹۵۰۸۷۷

    شعبه غرب

    ۴۴۵۵۷۰۹۲

    شعبه شرق

    ۳۳۸۰۷۸۹۳

    شعبه جنوب

    ۵۵۴۱۱۰۹۶


    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

     

    علایم حضور حشره ساس

    ساس جزو انگل های خارجی می باشد، یعنی موجوداتی که فعالیت حیاتی آنها ارتباط نزدیکی با انسان دارد. این حشره در هر مرحله زندگی خود از لارو گرفته تا حشره بالغ از خون انسان یا حیوانات خونگرم تغذیه می کند.

    برای انجام این کار، انگل چندین بار پوست را با یک پروبوسیس که برای مکیدن خون مناسب است، سوراخ می کند. محل گزش می تواند به صورت خطی یا چند نقطه مثلثی شکل در کنار همدیگر باشد.

    عواقب هر وعده غذایی ساس برای انسان می تواند شامل موارد زیر باشد:

    • خارش شدید پوست،سوزش،قرمزی (بثورات)
    • عفونت های ثانویه پس از خارش پوست
    • واکنش های آلرژیک تنفسی در برخی افراد
    • بی خوابی های مکرر بر اثر گزش می تواند سلامت روانی افراد به خصوص کودکان را به خطر بیندازد
    • کم خونی بر اثر مکیدن خون
    •  ساس در شکاف مبلمان، تشک ها، درزهای منسوجات خانگی، زیر کاغذ دیواری و غیره پنهان می شوند. لکه های قهوه ای، لاروهای تاخیری، آثاری از غشاهای کیتینی مرده از علائم حضور ساس در منزل است. عوامل ایجاد کننده عفونت معمولاً در مدفوع ساس وجود دارد و کمتر با نیش این حشره منتقل می شود.

    عمده فعالیت ساس در شب بین ساعت ۳ تا ۵ صبح اتفاق می افتد که بر اثر درد نیش ساس می تواند سیستم خواب انسان را دچار مشکل کند. اما زمانی که تعداد آنها زیاد شود و شب غذای کافی به آنها نرسد، در طول روز هم اقدام به گزش می کنند. 

    ساس می تواند باعث آسیب های مادی جدی بشود. لکه های کثیف ناشی از حشرات له شده، مدفوع و شدت آلودگی زیاد به حشره ساس باعث خراب شدن مبلمان، منسوجات و وسایل خانه می شود و گاهی وسایل غیر قابل استفاده خواهند شد.

    سمپاشی ساس در تهران

    ساس از کجا می آد ؟

    اولین سوالی که تمام خوانندگان این مقاله از خود پرسیده اند که ساس از کجا وارد خانه شده ؟

    این اشتباه است که باور کنیم یک کلنی ساس فقط می تواند وارد مکان هایی با وضعیت بهداشتی نامناسب شود. طبق تحقیقات تیم کیان پاک، این انگل ها بدون توجه به دما، رطوبت یا شرایط بهداشتی محیطی در هر مکانی می توانند حضور پیدا کنند. تغییر در شرایط گرما و رطوبت فقط در میزان زاد و ولد آنها تاثیرگذار است.

    ساس ها می توانند به روش های مختلفی وارد محیط زندگی ما شوند:

    • از آپارتمان مجاور: 

    این حشرات پرواز نمی کنند و فقط می خزند. آنها می توانند از طریق سیستم های تهویه، پریزهای برق و در امتداد دیوارهای بیرونی ساختمان به آپارتمان شما ورود می کنند.

    • وسایل و لوازم :
    بخوانید!
    سم برای ساس چه ویژگی هایی دارد؟

    مبلمان، لوازم خانگی و الکترونیکی، لوازم نساجی و لباس هایی که از بازار خرید می کنید و در کارگاه های آلوده بوده اند، می تواند ناقل ساس باشند.

    • حمل و نقل عمومی :

    ساس می تواند روی لباس یا کیف از طریق هتل، بیمارستان، رختکن باشگاه، قسمت نگهداری چمدان هواپیما، اتوبوس، قطار بخزد و با این وسایل وارد محیط شما بشود.

    • رفت و آمد:

    افرادی که محیط زندگی آنها آلوده به ساس می باشد می توانند بوسیله لباس خود این حشرات را به منزل شما منتقل کنند.

    برای شروع حضور گسترده ساس در یک آپارتمان، یک ساس ماده کافی است که روزانه ۳ تا ۵ تخم بگذارد. در شرایط مساعد، یک حشره ظرف یک ماه می تواند بالغ شود و شروع به تخمگذاری کند. ساس ماده در هنگام تخمگذاری احتیاج به تغذیه بیشتر دارد از این رو ماده ها بیشتر از ساس نر انسان را نیش می زنند.

    تشخیص حضور ساس های اولیه دشوار است. اغلب وجود حشرات تنها زمانی آشکار می شود که تعداد آنها زیاد شده و محیط را کاملاً آلوده کند. بنابراین، مبارزه مؤثر با ساس باید زمانی آغاز شود که اولین نشانه های ساس در خانه پیدا شده باشد.

    سم پاشی ساس تهران

    سمپاشی ساس در تهران

    در سالیان اخیر و افزایش حجم سفرها به مناطق شمالی ایران و استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو شاهد انتقال چشمگیر ساس در تهران بوده ایم.

    تعداد درخواست های خدمات سمپاشی در فصول گرم سال بیشتر می باشد ولی در زمستان به دلیل مساعد بودن دمای منازل نمی توان انتظار داشته باشید که کسی درخواست سمپاشی ساس در تهران را نداشته باشد.

    برای از بین بردن ساس ،مواد شیمیایی متفرقه و درمان های خانگی بی خطر نیستند و می تواند باعث مقاوم شدن این حشرات نسبت به سموم شود. از طرفی استفاده خودسرانه از سموم بر خلاف دستورالعمل ها می تواند به سلامت انسان، حیوانات خانگی آسیب برساند یا گیاهان خانگی را از بین ببرد.

    برای از بین بردن ساس های مقاوم راه های زیادی وجود دارد که مهمترین و بهترین آن تماس با تیم متخصص کیان پاک است.

    تکنسین های این شرکت برای استفاده موثر و ایمن از محصولات سم پاشی، تجهیزات لازم و سموم موثر را به همراه خود دارند. شرکت کیان پاک از متخصصان مجرب سم پاشی ساس تهران به همراه امکانات حرفه ای بهره می برد.

    کیفیت و دقت کار شرکت سمپاشی ساس در تهران تا حد زیادی به تیم تخصصی و تجهیزات سمپاشی آنها بستگی دارد.

    اگر از تیمی که تخصص لازم برای سم پاشی ساس را نداشته باشد درخواست کمک نمایید و یا خودسرانه شروع به سم پاشی ساس تهران کنید، ممکن است منجر به تلفات، آلودگی محیطی و افزایش تعداد ساس ها شوید.

    روش های از بین بردن ساس

    هر تیم تخصصی سمپاشی ساس در تهران برای از بین بردن ساس از روش ها و سموم مختلفی استفاده می کند. چندین روش برای سمپاشی ساس در تهران وجود دارد که به صورت زیر است:

    •  سم پاشی حرارتی ساس

    این عملیات با حرارت مستقیم بر روی مبلمان و وسایل خانه صورت می گیرد. اگرچه این روش سریع ساس ها را از بین می برد اما می تواند باعث از بین رفتن اشیاء شما شود. برای استفاده از این روش به مهارت و تخصص بالایی احتیاج است. از این رو هر مرکز سم پاشی ساس تهران نمی تواند از آن استفاده نماید.

    •  سم پاشی ساس با گاز

    از آنجایی که این حشرات بسیار سخت جان هستند، سمپاشی ساس به وسیله گاز روش ایده آلی است. سم پاشی با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید گاز در کل خانه شما انجام می شود. ساس ها و لاروها وقتی در معرض دمای بخارات و گازهای خفه کننده قرار می گیرند، سریع می میرند.

    • سم پاشی ساس با انجماد
    بخوانید!
    علائم حضور حشره ساس چیست ؟

    بحث برانگیزترین نوع کنترل آفات “انجماد” ساس است. ساس دمای پایین را تحمل نمی کنند و در دمای ۱۷- تا ۲۰- درجه سانتیگراد در عرض ۶ تا ۱۲ ساعت، آب بدنشان منجمد می شود و می میرند. این روش برای لوازم و البسه کوچک قابل اجرا است و برای سطح وسیع منزل کارایی ندارد.

    شرکت سمپاشی ساس در تهران

    بهترین زمان سم پاشی ساس تهران

    سخت جان بودن و گسترش سریع ساس دلیلی است که شما نباید زمان خود را برای یادگیری موثرترین روشهای کنترل آفات خانگی تلف کنید.

    قبل از این که وضعیت فاجعه بار شود، باید در اسرع وقت با شرکتی که خدمات سمپاشی ساس در تهران را ارائه می دهد، مانند شرکت کیان پاک تماس بگیرید.

    هر چقدر درخواست سمپاشی خود را به تعویق بیندازید، تعداد ساس محیط شما بیشتر می شود و این یعنی گزش بیشتر. از طرف دیگر این امکان وجود دارد که نفوذ ساس ها برای تخم گذاری در منافذ و الیاف تشک خوشخواب و مبلمان خانه به حدی برسد که این لوازم قابل استفاده نباشند و باید دور انداخته شوند.

    مطمئنا قیمت مبلمان و خوشخواب، چندین برابر هزینه سمپاشی برای ساس خواهد بود و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر درخواست سم پاشی ساس تهران خود را ثبت کنید.

    با تماس شما کارشناسان سمپاشی به محل شما اعزام می شوند و به سم پاشی منزل شما می پردازند. شرکت سم پاشی ساس تهران باید توسط کارکنانی که از تجربه و دانش کافی برای انجام فرآیند سم پاشی کارآمد و ایمن برای خانه شما و همسایه ها، استفاده نماید.

    اقدامات قبل از سمپاشی ساس 

    √ متخصصان بسته به نوع محل (آپارتمان، خوابگاه، هتل، خوابگاه، مناطق خانگی و اداری و…) مشاوره لازم برای انواع سمپاشی مناسب با محیط را به مشتریان ارائه دهند.

    √ قبل از شروع سم پاشی، بازرسی کاملی برای شناسایی زیستگاه های اصلی حشرات انجام دهند.

    √ شناسایی میزان نفوذ و رشد ساس در محیط و محل تجمع انگل ها را شناسایی کنند.

    √ ارائه روش های بهینه و کارآمد سم پاشی

    √ اعلام یک برنامه مدون برای سم پاشی های دوره ای در صورت لزوم

    √ آموزش اقدامات بعد از سمپاشی برای جلوگیری از ورود دوباره حشرات

    √ رعایت دقیق موارد بهداشتی برای سلامتی افراد در هنگام سمپاشی ساس در تهران

    √ مبارزه با ساس با استفاده از تجهیزات حرفه ای

    سخن آخر

    از بین بردن ساس به صورت قطعی، نیازمند داشتن اطلاعات و تجربه کافی در زمینه روش های متفاوت سم پاشی ساس تهران می باشد. به همین دلیل شرکت سمپاشی ساس در تهران اقدام به استخدام و آموزش های نیروهای تحصیل کرده در زمینه حشره شناسی و سم شناسی کرده است. کیان پاک این تضمین را به شما می دهد که با یک بار سمپاشی، حشرات موذی موجود در محیط را دفع کند و ضمانت نامه ۱۰۰% مبارزه با ساس را به شما ارائه نماید.

    آیا بعد از استفاده سمپاشی ساس در تهران نیازی به شستشو البسه و منزل می باشد؟

    خیر، کیان پاک برای مبارزه با حشرات از روشهای بروز سمپاشی استفاده می کند که نیازی به شستشوهای بعد از سمپاشی وجود ندارد

    بعد از دریافت خدمات سم پاشی ساس تهران گواهینامه ضمانت ارائه می شود؟

    کیان پاک تمامی خدمات خود را با ارائه ضمانت نامه انجام می دهد و تا رفع شدن صد در صدی حشرات در کنار شما هستیم

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    09906281481