سم مخصوص ساس چه سمی است ؟

سم ساس کش
  • فهرست مطالب

    سم مخصوص ساس با انجام سمپاشی ساس به صورت اصولی می‌تواند شما را از شر این موجودات موذی راحت کند. معمولاً زمانی که ساس به خانه شما راه پیدا می‌کند، باید بدانید که اگر راه چاره‌ای برای این مشکل پیدا نکنید، احتمالاً با مشکلات زیاد پوستی و روحی روبرو خواهید شد. برای آنکه بدانید سم برای ساس چه نوع سمی است و چگونه می‌توانید بهترین نوع از این سموم را پیدا کنید، لازم است تا صرفاً ادامه این مقاله را با ما همراه باشید.


    شعبه شمال 
    ۲۲۹۵۰۸۷۷


    شعبه غرب
    ۴۴۵۵۷۰۹۲


    شعبه شرق
    ۳۳۸۰۷۸۹۳


    شعبه جنوب
    ۵۵۴۱۱۰۹۶



    پشتیبانی

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱
    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android minروشهای پاکسازی ساس‌

    برای پاکسازی ساس‌ از محیط زندگی خود می‌توانید چند نکته را در نظر داشته باشید. پیشگیری کردن از ورود ساس به محل زندگی، رعایت همیشگی بهداشت و در مرحله پایانی استفاده از مواد و راهکار‌های شیمیایی همچون استفاده از سم مخصوص ساس می‌تواند به پاکسازی ساس‌ها کمک کند.

    • افزایش و کاهش دما

    یکی از مؤثرترین روشها مربوط به بالا بردن و یا پایین آوردن دما است. دمای متعادل و مرطوب بهترین شرایط برای زندگی ساس‌ است. به همین دلیل نیز با افزایش و کاهش درجه دما می‌توانید تا حدودی ساس ها را از بین ببرید.
    برای کاهش دما حتماً باید درجه حرارت به زیر دمای انجماد یعنی ۴- برسد. مدت زمانی که وسایل دارای ساس را فریز می‌کنید نیز باید حتماً ۲ هفته طول بکشد.

    • شستن وسایل خواب

    ملحفه‌ها، روتختی‌ها، لباس‌ها، روبالشتی‌ها و… را باید حتماً در آب داغ و جوش شیرین و سرکه بشویید. پس از شستن این موارد باید حتماً آنها را در آفتاب پهن کرده تا مطمئن شوید که گرما و حرارت کافی به آنها می‌رسد. در کنار تمامی وسال خواب حتماً یادتان باشد که عروسک‌های خزدار و پارچه‌ای و کیف‌ها را نیز به همراه لباس‌ها بشویید.

    • استفاده از بخار شوی

    در کنار استفاده از سم مخصوص ساس می‌توانید از بخار آب داغ نیز استفاده کنید. با استفاده از بخار آب داغ که بر روی مبلمان و… می‌گیرید، می‌توانید ساس‌ها و تخم ساس‌ را تا حد زیادی نابود کنید.

    • پوشاندن درز‌ها

    پوشاندن درز و شکاف‌های دیوار‌ها و… را باید پیش از خرید سم برای ساس و استفاده از آن انجام دهید. در صورتی که شکاف‌ها همچنان باز باشند، امکان اینکه ساس‌ها در این قسمت ها پناه بگیرند، بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل نیز این کار را در اولویت قرار دهید.

    • استفاده از سم مخصوص ساس

    سم مخصوص ساس را نه از عطاری‌ها، بلکه از شرکت‌های معتبر که محصولات قوی و مناسبی را تولید می‌کنند، خریداری کنید. سم‌های عطاری‌ها اغلب ضعیف بوده و سبب کشته شدن برخی از ساس‌ها می‌شوند. به همین دلیل نیز باید حتماً از سم‌های قوی استفاده نمایید.

    بخوانید!
    نحوه سمپاشی ساس در منزل با چند نکته ساده

    سم برای ساس

    نکات مهم در خرید سم مخصوص ساس

    در خریدن سم برای ساس باید به چند ویژگی مختلف و مهم توجه داشته باشید. این ویژگی ها به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید از این نوع سم استفاده‌های بهتر و بیشتری داشته باشید.

    • میزان خطر سم

    اولین نکته در انتخاب کردن سم مورد نظر آن است که این نوع از سم نباید برای خانم‌های باردار، کودکان شیرخوار و یا افرادی که دارای بیماریهای تنفسی هستند، ایجاد خطر کند. معمولاً اگر از سموم غیر استاندارد استفاده کنید، نه تنها مشکل اصلی را حل نمی‌کنید، بلکه حتی بیماری را نیز به مشکلات قبلی خود اضافه خواهید کرد.

    • میزان قدرت تأثیرگذاری

    انواع سموم مخصوص ساس متنوع که برای مبارزه با ساس استفاده می‌شوند، میزان قدرت تأثیرگذاری مختلفی دارند. ساس یکی از مقاوم‌ترین جانوران موذی است که می‌تواند به زندگی شما رخنه کند. به همین دلیل نیز باید حتماً از قوی ترین سم ممکن برای از بین بردن آن استفاده نمایید. در غیر این صورت نه تنها ساس از بین نمی‌رود، بلکه بدنش نسبت به سم‌ نیز مقاومت بیشتری پیدا می‌کند و از بین بردن آنها سخت‌تر خواهد شد.
    قدرت تأثیرگذاری سم برای ساس را باید از یک جهت دیگر نیز بررسی کنید. سم مورد نظر باید بتواند ساس ها را در تمامی مراحل زندگی آنها از بین ببرد. در واقع باید تخم، نمف تا ساس بالغ را بتوانیم با همان یک مدل سم از بین ببریم.

    • آثار به جای مانده از سم مخصوص ساس

    سم‌هایی که برای از بین بردن جانوران موذی استفاده می‌شود، می‌تواند آثاری را از خودش برجای بگذارد. این آثار و لکه‌ها قطعاً سبب زشت شدن ظاهر خانه و وسایل خانه می‌شوند. بنابراین بهتر است سمی را که انتخاب می‌کنید، هیچگونه آثار و لکه‌ای را از خودش برجای نگذارد.

    سموم مخصوص ساس

    یک راه حل مناسب، شرکت کیان پاک!

    اگر خودتان تاکنون از سم‌های مختلف عطاری‌ها و… برای نابودی ساس و دیگر جانوران موذی خانه خود استفاده کرده‌اید و نتیجه مطلوب و مورد نظر را نگرفته‌اید، بهتر است حالا به دنبال یک راه حل جایگزین باشید. این راه حل جایگزین خریدن محصولات یک شرکت معتبر سمپاشی و همچنین استفاده کردن از خدمات این شرکت‌ها می‌باشد. شرکت کیان پاک امروزه در زمینه مقابله با ساس خدمات متنوعی را برای رفاه حال مشتریان ارائه می‌کند. مهم‌ترین خدمات این شرکت به دو دسته ارائه خدمات و فروش محصول طبقه‌بندی می‌شوند.

    • فروش محصول

    اگر صرفاً به دنبال خرید سم مخصوص ساس باشید و خودتان بخواهید تا از شر این جانوران خلاصی پیدا کنید، می‌توانید محصول مورد نظرتان را از شرکت ما خریداری کنید. خرید محصول را نیز می‌توانید به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. در هر صورت می‌توانید از بابت کیفیت محصول و همچنین قیمتی که پرداخت می‌کنید، کاملاً مطمئن باشید. علاوه بر سم برای ساس ، می‌توانید برای دیگر جانوران موذی همچون سوسک ، مارمولک ، مگش و پشه، مورچه و… نیز سموم مخصوص را تهیه کنید.

    • ارائه خدمات

    در صورتی که علاوه بر خرید محصولات به ارائه خدمات در این زمینه نیز نیاز داشته باشید، باز هم می‌توانید از شرکت کیان پاک کمک بگیرید. در این شرکت متخصصین ماهر و باتجربه به محل مورد نظر اعزام می‌شود. شرکت ضمانت نامه معتبری در جهت تضمین صد در صدی کار به شما می دهد. تمامی هزینه‌ها پس از اتمام مراحل کار از شما دریافت خواهد شد و حتی اگر نیاز به مشاوره‌های بیشتری نیز داشته باشید، کارشناسان مجموعه در این مسیر در کنار شما خواهند بود.

    بخوانید!
    سمپاشی ساس در مشهد

    کلام پایانی
    در انتخاب سم مخصوص ساس لازم است تا حتماً به نکات مهمی توجه داشته باشید. خطرناک نبودن سم برای افرادی که در شرایط جسمی حساسی هستند و همچنین به محیط زیست و حیوانات خانگی آسیب نرساند. از سوی دیگر باید سمی را انتخاب کنید که لکه‌ای برجای نگذارد و به اندازه ای قوی باشد که ساس را از بین ببرد. بهترین کار مراجعه به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبری همچون کیان پاک می باشد.
    سم مخصوص برای از بین بردن ساس به چه صورت است؟
    سمومی که برای مقابله با ساس استفاده می شود به صورت مایع و گاز بصورت ترکیبی به کار برده می شود
    آیا سمی که شرکت کیان پاک استفاده می کند با یک جلسه سم پاشی، ساس را از بین می برد؟
    در صورتی که متخصصین این شرکت به محل شما مراجعه کنند این تضمین را می دهیم که با یکبار سمپاشی، ساس را از محیط شما پاکسازی کنیم

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    09906281481