سمپاشی ساس در مشهد

مبارزه با ساس در مشهد
  • ساس ها، حشرات خونخواری که توانایی نفوذ به محل زندگی انسان را دارند و می‌تواند به راحتی در فضای خانه‌ها زندگی کنند و باعث آلودگی و بیماری‌های پوستی شود. چند سالی است که بر اثر رفت و آمدها و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و خرید لوازم چوبی دست دوم، حشره ساس نفوذ زیادی در منازل ساکنین مشهد داشته است. از بین بردن ساس با روش های خانگی امکان پذیر نیست و شما می توانید با شرکت سمپاشی ساس در مشهد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها استفاده کنید.

     

    شعبه مشهد 

    ۰۹۳۹۸۳۷۲۶۶۲

     

    شعبه مشهد

    ۰۹۹۰۶۲۸۱۴۸۱

    دانلود اپلیکیشن کیان پاک

    bazaar icon min 1

    direct android min

     

    ساس

    ساس یک حشره کوچک و بدون بال است که از خون انسان و حیوانات خونگرم تغذیه می‌کند. این حشره محل زندگی خود را به محل خواب انسان نزدیک می گیرد به طوری که در رختخواب، درز پتوها و تشک و لباس ها زندگی می‌کند و در شب فعالیت خود را شروع می کند.

    اثرات نیش حشره ساس برروی پوست انسان، مانند جوش به همراه خارش، قرمزی و التهاب پوست است.

    آنها حشرات کوچک و بیضی شکل هستند و رنگ قهوه‌ای مایل به سرخی دارند.نیش سوسک خوابگاهی یا ساس می‌تواند علائم تحریک پوستی، قرمزی و تورم را ایجاد کند. در برخی موارد، افراد می‌توانند به لارو و فضولات ساس حساسیت داشته باشند. با این حال، این حشرات بیماری به انسان‌ها منتقل نمی‌کنند.

    به طور معمول این حشره در هتل‌ها و مسافرخانه ها و محل‌های اقامت موقت بیشتر پیدا می‌شوند، اما آنها همچنین می‌توانند در منازل، آپارتمان‌ها و دیگر محیط های اقامتی پیدا شوند. به دلیل توانایی بقای طولانی مدت، بدون تغذیه و تولید مثل سریع، از بین بردن ساس کار دشواری است.

    این حشرات با سه بخش بدن (سر، توراکس و شکم) و شش پا به ظاهر مانند سوسک هستند.

    ساس‌ها معمولاً در محیط های گرم و مرطوب زندگی می‌کنند و می‌توانند دور از چشم انسان ها پنهان شوند. علاوه بر این، ساس‌ها همچنین می‌توانند روی پوست حیوانات خانگی و وحشی، مانند سگ، گربه، خرگوش و موش زندگی کنند.

    برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌هایی که توسط ساس‌ها بطور غیر مستقیم منتقل می‌شوند، بهتر است محیط زیست خود را تمیز نگه دارید و مانع از ورود ساس‌ها به محیط زندگی خود شوید.

    شما در مقابل حمله ساس ها به محل زندگیتان هیچگونه ایمنی نمی توانید ایجاد کنید،اما زمانی که گرفتار ساس شدید، راه موثر در سرکوب آنها مشاوره از شرکت‌ سمپاشی ساس در مشهد می باشد.

    بخوانید!
    نحوه سمپاشی ساس در منزل با چند نکته ساده

    سمپاشی ساس در مشهد

    جلوگیری از ورود ساس

    ۱- نظافت دوره‌ای و حفظ بهداشت محیط : تمیزی منزل مانعی در ورود ساس به منزل شما نمی باشد. ولی اگر منزلتان دچار به هم ریختگی نباشد در اولین زمان ورود ساس به منزل مطلع خواهید شد.

    ۲- پوشش مخصوص لباس: در صورت سفر به یک هتل یا محل اقامت موقت، از لباس های مشخصی استفاده کنید و در زمان خارج شدن از هتل تمامی لباس ها و چمدان خود را بازرسی کنید.

    ۳- اسپری‌های ضد ساس: این ابزارهای حفاظتی می‌توانند از شیوع آفت ساس جلوگیری کنند. اما ترکیبات مایع نمی توانند باعث از بین رفتن ساس شوند.

    ۴- تختخواب مقاوم در برابر ساس: کناره های پایه تخت خود را از چسب دو طرفه استفاده کنید تا در صورتیکه ساس قصد بالا آمدن داشت به این چسب گیر کند.

    ۵- استفاده از بخار: با استفاده از بخار، می‌توانید به طور طبیعی از ساس در خانه جلوگیری کنید. با قرار دادن دستگاه تولید کننده بخار، به عنوان یک روش طبیعی امکان کشتن ساس فراهم می شود. اینروش مختص کارشناسان شرکت سمپاشی ساس در مشهد می باشد و بدون داشتن تخصص این کار خطرناک می باشد.

    اگر به هر دلیلی مشکوک به وجود آفت ساس در منزل هستید و خودتان در پیدا کردن آن ناتوان هستید بهتر است به یک حشره شناس حرفه ای یا شرکت سمپاشی ساس در مشهد مراجعه کنید تا به شناسایی و درمان آفت کمک کنند.

    سم پاشی ساس در مشهد

    کنترل ساس با روش خانگی

    اسانس های طبیعی: برخی از اسانس‌های طبیعی مثل اسانس نعناع، اسانس لیمو، اسانس چای و اسانس آویشن می‌توانند به عنوان روش‌های طبیعی برای کنترل ساس در خانه استفاده شوند.  این روش به عنوان یک روش دور کننده ساس و جلوگیری موقتی از شدت گزش ساس کاربرد دارد و بعد از مدتی ساس به این بو عادت کرده و زندگی عادی خود را از سر می گیرد.

    استفاده از پودر دیاتومه: پودر دیاتومه یک پودر سفید رنگ است که از جمله روش‌های طبیعی برای کنترل ساس در خانه است. به دلیل اینکه خاک دیاتومه دارای خاصیت جذب آب است، با جذب رطوبت از بدن ساس، باعث شکستن پوست آن می‌شود و در نتیجه حشره می‌میرد.

    بخوانید!
    علائم حضور حشره ساس چیست ؟

    تمهیدات بعد از سمپاشی ساس در مشهد

    • قبل از استفاده از خدمات سمپاشی ساس ، باید محل را تمیز کرده و اشیاء اضافی که ممکن است حشرات در آنها پنهان شده باشند، از محل حذف کرد.
    • پس از سمپاشی، باید حداقل ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا سمپاشی کاملاً اثر کند و سپس وارد محل شوید.
    • در صورت استفاده از سموم گازی، باید تمام مواردی که توسط متخصصین سمپاشی ساس در مشهد پیشنهاد شده است رعایت شود.
    • در صورت استفاده از سموم مایع، باید به دقت دستورالعمل‌های استفاده را دنبال کرده و از تماس با سطح پوست و چشم‌ها خودداری کرد.
    • بعد از سمپاشی، باید به دقت نکات مربوط به تهویه هوا را رعایت کرده و در صورت لزوم، فضای منزل را تهویه کنید
    • پس از سمپاشی، باید به دقت نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت بروز علائم ناراحتی، به پزشک مراجعه کرد.

    مبارزه با ساس در مشهد

    قیمت سم پاشی ساس در مشهد

    عوامل موثر در تعیین قیمت سمپاشی ساس در مشهد عبارتند از:

    • وسط محیط: هزینه سمپاشی در محیط های مختلف با متراژ متفاوت، متغیر می باشد.
    • دفعات سمپاشی: گاها در برخی مواقع احتیاج به تکرار سمپاشی ساس در مشهد می باشد که باعث افزایش هزینه خواهد شد.
    • نوع سمپاشی: نوع سمپاشی و نوع سموم استفاده شده برای ریشه کنی ساس، می‌تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد.
    • تعداد حشرات: در صورت وجود حشرات بیشتر، قیمت سمپاشی بالاتر خواهد بود.
    • نوع ساس: نوع ساس و شدت آلودگی به آن، می‌تواند هزینه را تحت تأثیر قرار دهد.
    • شرکت انجام دهنده: شرکت‌های مختلف سمپاشی ساس در مشهد ، هزینه‌های مختلفی برای خدمات خود تعیین می‌کنند.

    جمع بندی:

    همانطور که توضیح دادیم ساس ها حشرات جان سخت و با سرعت تولید مثل بالایی هستند. اگر در شهر مشهد هستید و مورد هجوم ساس قرار گرفته اید می توانید با شرکت سمپاشی ساس در مشهد کیان پاک تماس بگیرید. این شرکت راه کارهایی را برای سمپاشی ساس در مشهد به شما پیشنهاد می دهد تا بدون نیاز به شستشو ساس منزل شما را از بین ببرد. کیان پاک به عنوان شرکت خدمات منازل ، خدمات متعددی را در مشهد ارائه می کند.

    امتیاز شما به این مقاله ؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    09906281481